Reklam ve akabinde insanların beynini kurcalama stratejileri,en az ürünlerinin kalitesi kadar etkili..Ar-ge ye çuvalla para harcayan bu ecnebiler,aynı hızda reklamada para harcamaktalar..Dolayısı ile,nitelikli ürün ve nitelikli marketing şekillenmekte..Türkiye de bu sektörde hangi firmamız kaliteli reklam yapıyor..? Reklam,ürünü sattırır..Kullanıcıyı ya da ilgili olanı bilgilendirir..Müşterinin eksiğini görmesini ve neyi nasıl istediğini daha somut şekillendirmesine katkı sağlar..
Kenya daki bi adamın,Beretta yada Browning denilince beyninde bişeylerin şekillenmesi,bu markaların kaliteli markalar olduğu kadar,reklamlarınında kaliteli oluşundandır bana göre..
Ve bu firmalar bu stratejiyi çok çok iyi biliyorlar ki,cep telefonu gibi model değiştiriyorlar..
Açık konuşmak gerekirse,bu serilik merilik masal..Gereksinim filan değil..
Selamlar..