Mustafa Bey,
Lafı uzatmaya, oraya buraya çekmeye gerek yok. Size samimiyetli yaklaşıldı (daha önce tüfeği gönderdiğinizde), iyi niyetle bu tamiratların yarı fiyatına yapılacağı söylendi, ama size 2012 model tüfeğinizin illa ki “Bedava” tamir edileceğini haykırdınız, biz de hayır “Ücret” talep edeceğiz, "Bedava" olmaz dedik.
Kısır döngüler aşılamayacak anlaşılan.
Ben firmamızda garanti/tamirat süreçlerinde çizgilerin müşteri lehine aşıldığını defalarca gördüm, ama sizin için bu böyle olmayacak.
Lütfen ithamlarda bulunurken makul olun.
Öncelikle markanın sahibi olan Yazıcılar Av ile iletişime geçin.
Çözüm yok ise Tüketici Hakem Heyetlerine başvurun. Her tüketici gibi sizin de yasal haklarınız var elbette. Biz her şeye açığız.
Saygılarımla…