HUKUK KÖŞESİ > İSLAM HUKUKU VE AVCILIK
avlanırken besmele çekilmesi
Nuri KOPLAY:
--- Alıntı yapılan: Abdullah UÇAN - 22 Ekim 2015, 15:29:59 ---Burda akla ya kesecek bisey yoksa sorusu geliyor hocam ? Hayvanı bir şekilde bogazlama imkânı aramak lazım diye dusunuyorum. Yinede araştırmak gerekir yanlış dusunuyo olabilirim. Kıymetli yorumunuzu bekliyorum...
--- Alıntı sonu ---
Esteğfirullah. :) Hoca olmadığım gibi konulara hakim de değilim. Sadece kaynaktan aktarma yaptım. Bu arada sorunuzda haklısınız. Muhtelif zamanlarda heyecandan tüfeğimizi veya fişekleri ya da bıçağımızı unutup av sahasına vardığımız zamanlar olmuştur. Şahsen hepsini de yaşadım. Avı vurduk, bir de baktık ki bıçak cebimizde değil. Bu durumda keskin bir cam veya taş parçasından faydalanılabileceğini hatırlıyorum. Bir defa keskin taş parçasıyla boğazlama yapmaya çalıştım. Hiç hoş bir tecrübe değildi. Bu yüzden bıçağım yanımda değilse hemen avı sonlandırıyorum. Bilen biri konuyu açıklayabilirse daha güzel olur. Saygılar.
Abdullah UÇAN:
Küçük bi araştırmayla kesici bir aletin yanımızda bulunması gerektiği kanaatine vardım. Sayenizde kendimi düzeltmiş oldum Nuri Koplay teşekkür ederim gerekli düzeltmeyi yapcam :)
Nuri KOPLAY:
Est. Saygılarımla.
Mehmet Mami ALTINTREN:
Rahmetli babam giyinip tüfeğini eline alıp kapıdan çıkarken besmele çeker ve ava baslarkende besmele çekip başlardı hatta cogukez tüfeği kurarken bile çektini bilirim nie diye sordumda senin tüfeğin fişegin onun bıçağıdir derdi😭😭
Navigasyon
[0] Mesajlar
[*] Önceki Sayfa
Tam sürüme git