Gönderen Konu: Retay Müşteri Temsilcisi 2019  (Okunma sayısı 14111 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Utku ÖZTEKİN

  • *
  • İleti: 87
  • Thanked: 35 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #25 : 12 Aralık 2019, 22:08:02 »
 Birkaç arkadaşım var, retay sahipleriler. Her av günü muhakkak ki en az bir defa tüfekleri çakmıyor, tutukluk yapıyor.. Firma artık müşterilerini zor durumda bırakmamalı, ülkede en yüksek fiyatla satılan yerli üretim av tüfeğini bu marka satıyor ancak arıza veren tüfek en az iki üç defa fabrikaya gitmesine karşın niye yapılmıyor ? Av sezonu ortasında tüfeği arıza veren avcı tüfeği fabrikaya gönderiyor ama iki haftadan erken geri gelmiyor tüfekler.. Sonra da çıkıp burdan kendileriyle havadan atıp tutup övünüyorlar.. Bahsettiklerim belgeleri ve video kayıtlarıyla hemen ispatlanabilir artık övünmek yerine mağdur tüketicilerin mağduriyetleri giderilmeli problemleri çözülmelidir..
Benelli Raffaello Deluxe..
 Franchi Affinity Wood..
 Akdaş Ak-212w..
 
The following users thanked this post: Ali KELTEN

Çevrimiçi Özgür ATAŞ

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 3700
  • Thanked: 1446 times
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #26 : 12 Aralık 2019, 22:41:09 »
Av arkadaşımda 66 namlusu var retayın  Harika performans alıyor  ve en ufak bir sıkıntı çıkarmadı  iki tane kinetik tüfek kullandım yerli birinden çok memnun kaldım diğeri tam hayal kırıklılığı   Ama yeni yerli tüfek alacak olsam retay listenin en başına koyardım
Özgür ATAŞ
1976 MANİSA  Retay masaı mara 66 namlu   , Retay Antalya ss 71-66 ve 61 namlu ,   huğlu ventus çulluk , Browning maxus armsan phenoma argentum, batsas 121h poze, doxcarms sp, doxcarms mx2 , tuka çifte
 

Çevrimdışı Ali KELTEN

  • *
  • İleti: 296
  • Thanked: 279 times
    • Retay
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #27 : 13 Aralık 2019, 09:53:01 »
merhaba, fabrikadan yazıyoruz biz yüksekbant seçeneğimiz mevcut evet sipariş üzerine yapılıyor :)
RETAY
#Pullit
retayarms.com - retayusa.com
www.instagram.com/retayarms
 

Çevrimdışı Ali ARI

  • *
  • İleti: 133
  • Thanked: 103 times
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #28 : 13 Aralık 2019, 09:56:53 »
iyi de burada burada yüksek bant isteğe göre yapılıyor deniliyor, fabrikayı arıyorm böyle birşey şuan söz konusu değil deniliyor hangisi doğru acaba, çelişkili yanıtlar alıyorum
Utku Bey, bakın sizden sonraki yorumu okuyun, mekanik parçalardır, insan hatasıdır olur, belli oranda kabul edilebilir. Satış sonrası fabrikaya arıza yada müşteri şikayeti (alt/üst, sağ/sol atmak gibi) dönen tüfeklerin istatiksel oranını soruyorum. Başkalarının memnuniyeti pek de bağlayıcı değil.
« Son Düzenleme: 13 Aralık 2019, 10:01:33 Gönderen: Ali ARI »
  • Ata Venza
  • Yıldız SPZM 20 Ga
  • AyA Aquirre Aranzabal
  • Huğlu 104A
  • English Setter
1969 Turgutlu-MANİSA

 

Çevrimdışı Ali KELTEN

  • *
  • İleti: 296
  • Thanked: 279 times
    • Retay
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #29 : 13 Aralık 2019, 12:06:31 »
iyi de burada burada yüksek bant isteğe göre yapılıyor deniliyor, fabrikayı arıyorm böyle birşey şuan söz konusu değil deniliyor hangisi doğru acaba, çelişkili yanıtlar alıyorum

merhaba fabrikadan kim ile görüştünüz
fabrikadan yazıyoruz yüksekbant şeçeneğimiz mevcuttur,sipariş ile üretim yapıyoruz
RETAY
#Pullit
retayarms.com - retayusa.com
www.instagram.com/retayarms
 

Çevrimdışı Ali KELTEN

  • *
  • İleti: 296
  • Thanked: 279 times
    • Retay
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #30 : 13 Aralık 2019, 12:18:53 »
Birkaç arkadaşım var, retay sahipleriler. Her av günü muhakkak ki en az bir defa tüfekleri çakmıyor, tutukluk yapıyor.. Firma artık müşterilerini zor durumda bırakmamalı, ülkede en yüksek fiyatla satılan yerli üretim av tüfeğini bu marka satıyor ancak arıza veren tüfek en az iki üç defa fabrikaya gitmesine karşın niye yapılmıyor ? Av sezonu ortasında tüfeği arıza veren avcı tüfeği fabrikaya gönderiyor ama iki haftadan erken geri gelmiyor tüfekler.. Sonra da çıkıp burdan kendileriyle havadan atıp tutup övünüyorlar.. Bahsettiklerim belgeleri ve video kayıtlarıyla hemen ispatlanabilir artık övünmek yerine mağdur tüketicilerin mağduriyetleri giderilmeli problemleri çözülmelidir..

Merhaba Utku Bey,

Arkadaşlarınız adına üzgünüz ve özür dileriz böyle bir durum ile karşılaşmışlarsa.
Ürünlerin servis süresi iki hafta değil bir yanlış bilgiye sahipsiniz.
Acaba ilgili sorun yaşayan arkadaşlarınızın adlarını ve iletişim numaralarını buradan paylaşabilir misiniz? servis kayıtlarını kontrol edip billgi vermek istiyoruz ve kendileri ile iletişime geçip buradan bilgi paylaşmak istiyoruz.

Çok teşekkür ederiz ilginiz için
RETAY
#Pullit
retayarms.com - retayusa.com
www.instagram.com/retayarms
 

Çevrimdışı Utku ÖZTEKİN

  • *
  • İleti: 87
  • Thanked: 35 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #31 : 13 Aralık 2019, 12:50:50 »
 Tabiki memnuniyetle paylaşırım, siz özelden bana ulaşın. Arkadaşlarımın bilgilerini ve iletişim numaralarını burdan size vermem doğru olmaz. Bu tüfekler Adıyaman Kahta ilçesinde ki Köroğlu Av bayinizden Mehmet Köroğlu adlı satıcıdan alınmıştır.. Tüfek sahiplerinin ismi Mustafa Çavuş ve Muharrem Dalgıç tır, birkez grupman sorunu nedeniyle Mustafa Cavuş un tüfeğinin namluları değiştirilmiş ancak bu kez de patlamama zaman zaman tahliye etmeme gibi sorunları vermektedir.. İsterseniz buraya arıza videolarını da ekleyebilirim, sizde arızalar giderildi kullanıcılarımızın tüfekleri teslim edildi diye geri dönüşünü yaparsınız burdan, uygun olur mu acaba ?
Benelli Raffaello Deluxe..
 Franchi Affinity Wood..
 Akdaş Ak-212w..
 

Çevrimdışı Ali KELTEN

  • *
  • İleti: 296
  • Thanked: 279 times
    • Retay
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #32 : 13 Aralık 2019, 13:39:54 »
Tabiki memnuniyetle paylaşırım, siz özelden bana ulaşın. Arkadaşlarımın bilgilerini ve iletişim numaralarını burdan size vermem doğru olmaz. Bu tüfekler Adıyaman Kahta ilçesinde ki Köroğlu Av bayinizden Mehmet Köroğlu adlı satıcıdan alınmıştır.. Tüfek sahiplerinin ismi Mustafa Çavuş ve Muharrem Dalgıç tır, birkez grupman sorunu nedeniyle Mustafa Cavuş un tüfeğinin namluları değiştirilmiş ancak bu kez de patlamama zaman zaman tahliye etmeme gibi sorunları vermektedir.. İsterseniz buraya arıza videolarını da ekleyebilirim, sizde arızalar giderildi kullanıcılarımızın tüfekleri teslim edildi diye geri dönüşünü yaparsınız burdan, uygun olur mu acaba ?

Memnuniyetle tabikii
RETAY
#Pullit
retayarms.com - retayusa.com
www.instagram.com/retayarms
 

Çevrimdışı Utku ÖZTEKİN

  • *
  • İleti: 87
  • Thanked: 35 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #33 : 13 Aralık 2019, 14:30:00 »
 Size bir öneri de sunmalıyım o halde Sn KELTEN, youtube a Retay güveninirlik testi yazıp, fabrika da servisteyken bile patlamayan tüfeğinizi açıp izleyin o halde ilk iş olarak. Sn Hocamız Sabri Mutluer eklemişti, umarım servis arıza hassasiyeti konusunda tarafınıza bilgi verir bu paylaşım..
  Sadece tüketici olan arkadaşlarımın ve yaklaşık 2750 tl 3000 tl para karşılıgında bir tüfek alıp buna rağmen randıman alamayan kişilerin tarafında olduğumu da belirtmek istiyorum, vicdanlı bir Avcı ve vatandaş olarak..  Saygılar..
Benelli Raffaello Deluxe..
 Franchi Affinity Wood..
 Akdaş Ak-212w..
 

Çevrimdışı Ali KELTEN

  • *
  • İleti: 296
  • Thanked: 279 times
    • Retay
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #34 : 13 Aralık 2019, 15:55:02 »
Size bir öneri de sunmalıyım o halde Sn KELTEN, youtube a Retay güveninirlik testi yazıp, fabrika da servisteyken bile patlamayan tüfeğinizi açıp izleyin o halde ilk iş olarak. Sn Hocamız Sabri Mutluer eklemişti, umarım servis arıza hassasiyeti konusunda tarafınıza bilgi verir bu paylaşım..
  Sadece tüketici olan arkadaşlarımın ve yaklaşık 2750 tl 3000 tl para karşılıgında bir tüfek alıp buna rağmen randıman alamayan kişilerin tarafında olduğumu da belirtmek istiyorum, vicdanlı bir Avcı ve vatandaş olarak..  Saygılar..

Utku bey,

Teşekkür ederim öneriniz için.  Anlayamadığım nokta şu ki sanki biz ürünümüz arıza yapmadı veya yapmaz diye bir iddaada bulunduk ve sizde buna karşın yukarıdakı cümleyi sarf  ediyorsunuz sanırım bu biraz ön yargı.
Ürün bu hata yapabilir, arıza olabilir ama önemli olan ürün bizim ve varsa üründe hata sorumluluk bizim ve arkasındayız kullanıcımız memnun kalıncaya kadar.

Servis, arıza memnuniyet vb konularında gerekli bilgi, deneyim, detay ve araştırmamız tahmin edeceğinizden daha fazla hiç endişe duymayın.

Satın alınan bir ürünün fiyatı ile mi alakalı memnuniyetsizlik sizce? yani ürünümüz 100 lira olsaydı memnun mu olcaktınız? Çok yanlış bir düşünce bize göre, ürünün fiyatının ne olduğu önemli değil. Önemli olan satın alınan ürün hizmetin belirtilen özelliklerde ve şartlarda olması , satış sonrası hizmet servis vb konuları ile bütünce değerlendirilmeli.

Konunun taraf tutmakla ne alakası var onu hiç anlayabilmiş değiliz, o zaman yazdıklarınız taraflı şekilde yazılmış şeyler ve yazdıklarınızın güvenirliği sorgulanmaya başlanır.
Taraf tutmak veya olmak iyi birşey değil bize göre, önemli olan sonuca ulaşmak için olunması gereken yerde olmak ve bu mantıkla yürümek.
Vicdanlı avcı ve vatandaştan kastınızı da anlayamadık ayrıca. Bence taraf olmayın doğruyu bulamayız

Not: Mesleğinizin ne olduğunu bilmiyorum ve forumdaki üyelerden muhtemelen iş yeri sahibi olan, üretim yapan veya bu gibi yerlerde çalışanlar vardır. Bir ürün veya hizmet sunarken günümüz teknolojisinde insan ile çalışmak zorundasınız ve bununda pozitif olduğu kadar negatif yönleride var.
Yani çalıştığınız veya çalıştırdığınız insana güvenmek zorundasınız ve ürününüz hizmetiniz o kişinin vicdanı ile size ulaşıyor. Yani her bir çalışanı kontrol edemediğiniz edemiyeceğiniz için kurallara, kontrollere rağmen vicdan en son onay noktası.

Üretim ve servis aşamasında kişilerden kaynaklı yaşanmış eksiklik, hata vb şeyler olabiliyor ve bunlarda kullanıcıya yansıyor ve istenmeyen memnuniyetsizlikler ortaya çıkıyor. Başlık altında yazıda da paylaştığımız üzere firmamız yaklaşık yıl başından sonra bir ortaklıktan ayrılma sürecinden geçti. Bu süreçte ilgisiz kalınan kullanıcılar veya ilgilenilmeyen servis talepleri vb olmuş olabilir kişi kaynaklı, belirttiğimiz gibi sizlerin sorunu veya taleplerine cevap verebilmek için yeniden bu formdayız.

Bunları firma olarak biz minimize etmek için yoğun mesai harcıyoruz ve kullanıcılarımızın sorunlarını ve taleplerini karşılamak için çaba sar ediyoruz. Bunun yanında son kullanıcılar olarak da kazan-kazan düşüncesi çerçevesinde hareket edilmesi başarıya götürür.

teşekkür ederiz tekrardan önerileriniz için
RETAY
#Pullit
retayarms.com - retayusa.com
www.instagram.com/retayarms
 

Çevrimdışı Utku ÖZTEKİN

  • *
  • İleti: 87
  • Thanked: 35 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #35 : 14 Aralık 2019, 10:03:45 »
 Sn KELTEN,
 
 Türkiye de üretilen ve diğerlerine markalara oranla en yüksek fiyatlı yarı otomatik tüfeği satıyorsunuz, siz alıcı olsanız verdiğiniz paraya oranla daha sorunsuz ve servis sıkıntısı olmayan aynı zamanda uzun ömürlü bir ürüne sahip olmak istemez misiniz ki ? Lafı uzatıp evirip çevirip niyet sorgulamak yerine, not kısmında yazdığınız açıklamalarınızı en başta da yazıp firmanız adına daha saygın bir hissiyat oluşturabilirdiniz..
  Tüfekçi veya bu konulara çok ilgili meraklı biri değil, bir avcı olarak ve nihayetinde ürününüzü satın alıp randıman alamayan memnun olamayan arkadaşlarımın tarafında olmama sanırım ki sizin retayınız yok neden bu kadar sorguluyor eleştiriyorsunuz demek istediniz ? ;)

  Firmanıza yakışan, satıcınızla iletişime geçip merakla isimlerini sorduğunuz kullanıcılarınıza ulaşıp tüfeklerinin en sağlam ve güvenilir şekilde arızasının onarımını sağlayarak kullanıcıdan özür dilemek, bana da teşekkür etmektir.. Tüfek satıp para kazanmak gibi değildir bu durum ama forumda geri dönüşler aldıkça kalite ve ticaret anlayışı adına çok şey kazanabilirsiniz.
           
                                                                                                           Saygılar..
Benelli Raffaello Deluxe..
 Franchi Affinity Wood..
 Akdaş Ak-212w..
 
The following users thanked this post: Hüseyin ÜNLÜ, Mehmet Sabri MUTLUER

Çevrimdışı Suat ÇALIŞKAN

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 4409
  • Thanked: 5441 times
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #36 : 14 Aralık 2019, 12:40:53 »
Utku bey,

Teşekkür ederim öneriniz için.  Anlayamadığım nokta şu ki sanki biz ürünümüz arıza yapmadı veya yapmaz diye bir iddaada bulunduk ve sizde buna karşın yukarıdakı cümleyi sarf  ediyorsunuz sanırım bu biraz ön yargı.
Ürün bu hata yapabilir, arıza olabilir ama önemli olan ürün bizim ve varsa üründe hata sorumluluk bizim ve arkasındayız kullanıcımız memnun kalıncaya kadar.

Servis, arıza memnuniyet vb konularında gerekli bilgi, deneyim, detay ve araştırmamız tahmin edeceğinizden daha fazla hiç endişe duymayın.

Satın alınan bir ürünün fiyatı ile mi alakalı memnuniyetsizlik sizce? yani ürünümüz 100 lira olsaydı memnun mu olcaktınız? Çok yanlış bir düşünce bize göre, ürünün fiyatının ne olduğu önemli değil. Önemli olan satın alınan ürün hizmetin belirtilen özelliklerde ve şartlarda olması , satış sonrası hizmet servis vb konuları ile bütünce değerlendirilmeli.

Konunun taraf tutmakla ne alakası var onu hiç anlayabilmiş değiliz, o zaman yazdıklarınız taraflı şekilde yazılmış şeyler ve yazdıklarınızın güvenirliği sorgulanmaya başlanır.
Taraf tutmak veya olmak iyi birşey değil bize göre, önemli olan sonuca ulaşmak için olunması gereken yerde olmak ve bu mantıkla yürümek.
Vicdanlı avcı ve vatandaştan kastınızı da anlayamadık ayrıca. Bence taraf olmayın doğruyu bulamayız

Not: Mesleğinizin ne olduğunu bilmiyorum ve forumdaki üyelerden muhtemelen iş yeri sahibi olan, üretim yapan veya bu gibi yerlerde çalışanlar vardır. Bir ürün veya hizmet sunarken günümüz teknolojisinde insan ile çalışmak zorundasınız ve bununda pozitif olduğu kadar negatif yönleride var.
Yani çalıştığınız veya çalıştırdığınız insana güvenmek zorundasınız ve ürününüz hizmetiniz o kişinin vicdanı ile size ulaşıyor. Yani her bir çalışanı kontrol edemediğiniz edemiyeceğiniz için kurallara, kontrollere rağmen vicdan en son onay noktası.

Üretim ve servis aşamasında kişilerden kaynaklı yaşanmış eksiklik, hata vb şeyler olabiliyor ve bunlarda kullanıcıya yansıyor ve istenmeyen memnuniyetsizlikler ortaya çıkıyor. Başlık altında yazıda da paylaştığımız üzere firmamız yaklaşık yıl başından sonra bir ortaklıktan ayrılma sürecinden geçti. Bu süreçte ilgisiz kalınan kullanıcılar veya ilgilenilmeyen servis talepleri vb olmuş olabilir kişi kaynaklı, belirttiğimiz gibi sizlerin sorunu veya taleplerine cevap verebilmek için yeniden bu formdayız.

Bunları firma olarak biz minimize etmek için yoğun mesai harcıyoruz ve kullanıcılarımızın sorunlarını ve taleplerini karşılamak için çaba sar ediyoruz. Bunun yanında son kullanıcılar olarak da kazan-kazan düşüncesi çerçevesinde hareket edilmesi başarıya götürür.

teşekkür ederiz tekrardan önerileriniz için

İnsan kaynaklı hataları minumuma indirmek söylendiği kadar zor olmasa gerek.
Ama mantık Türkiye de olduğu gibi 2000 TL ye her işi yapacak adam çalıştırırım mantığıyla olursa namlunun biri 18.4 diğeri 18.8 mm oluverir.
İyi mal üretmek icin ilk önce kalifiye ,eğitimli,işini iyi bilen insanlara hakettiğiniz ücreti verirseniz : bu tarz insanlarda işlerini kaybetmemek için daha özenli  ve hatasız çalışırlar.
Alın size üretim sürecindeki insan hatalarını dik yarı azaltacak formül.
Diğeri teknolojik yatırım.Burası başlı başına farklı bir boyut zaten.Hiç girmiyorum.
 Yakın bir arkadaşım en son Amerika ya ihraç edilen  3.5 inclik tüfeğinizi aldı.
Onda da sorun yaşadı.
Kaldıki bir önceki tüfeğide Masai Mara idi.O da sağlıklı çalışmamıştı.
Şimdi banttan hatalı çıkan ya da denenmeyen  ürünler piyasada müşteri tarafından denenip sorunlu olduğu tespit edilince  biz malımızın arkasındayız ,servisimiz iyi demekle övünmek bence yersiz.
Ben Huğlu da sağlıklı çalışmayan tüfekleri çalıştırabilecek bir sürü merdiven altı tamirci biliyorum.
Onlarda bu hizmeti veriyor.
Övünülecek bişey değil ki bu !!
Son olarak siz takip ettiğim kadarıyla foruma  ara ara giriyorsunuz galiba.
Siz bu firmada tam olarak hangi pozisyonda sınız ?
İnsanlar Retay markasıyla sağlıklı iletişim kuramıyorlar.Sizde görebildiğim kadarıyla  çok fazla online değilsiniz.
Bir görünüyor bir kayboluyorsunuz.
Şahsen ben kıytırık bir tüfek yapsam ilk önce  sorunsuz çalışmasını sonrada dayanıklı olmasını ilke edinirim.
Halen Türkiye de 20.000 atım görmüş  noter tasdikli veya kayıtlı dijital bir belge yok.
Herkes bizim tüfeğimiz sorunsuz atıyor diyor ama.
İnsanlar artık bilinçlendi.Eskisi gibi değiller.
Bence firmaların daha dikkatli olması gerekiyor.
Estetik olmak yeterli değil.
Sağlıklı bir şekilde besleme yapamayan ,attığı yeride vuramayan tüfekleri arazide estetiği kurtarmıyor malesef.
Dede bastonu niyetine kullanmaktan başka bir şey ifade etmiyor benim  için.
Ve bence siz buradaki insanlara karşı biraz daha duyarlı olmalısınız.
Yandaşlık ya da taraftarlık ithamlarınızı bir kenera bırakıp ,enerjinizi kendinizi daha güzel şekilde izah etmeye  harcasanız bence daha şık olacak....


« Son Düzenleme: 14 Aralık 2019, 14:31:02 Gönderen: Suat ÇALIŞKAN »
  • HANİÇ ÇİFTE SXS 67.5 cm Mobil şoklu
  • WİNCHESTER SX3 RED PERFORMANCE
  • AKKAR ALTAY COMMANDO 20ga 66cm
İtibar paradan kıymetlidir, değerini bilene


BİGA/1979
 

Çevrimdışı Ali KELTEN

  • *
  • İleti: 296
  • Thanked: 279 times
    • Retay
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #37 : 16 Aralık 2019, 11:02:41 »
Sn KELTEN,
 
 Türkiye de üretilen ve diğerlerine markalara oranla en yüksek fiyatlı yarı otomatik tüfeği satıyorsunuz, siz alıcı olsanız verdiğiniz paraya oranla daha sorunsuz ve servis sıkıntısı olmayan aynı zamanda uzun ömürlü bir ürüne sahip olmak istemez misiniz ki ? Lafı uzatıp evirip çevirip niyet sorgulamak yerine, not kısmında yazdığınız açıklamalarınızı en başta da yazıp firmanız adına daha saygın bir hissiyat oluşturabilirdiniz..
  Tüfekçi veya bu konulara çok ilgili meraklı biri değil, bir avcı olarak ve nihayetinde ürününüzü satın alıp randıman alamayan memnun olamayan arkadaşlarımın tarafında olmama sanırım ki sizin retayınız yok neden bu kadar sorguluyor eleştiriyorsunuz demek istediniz ? ;)

  Firmanıza yakışan, satıcınızla iletişime geçip merakla isimlerini sorduğunuz kullanıcılarınıza ulaşıp tüfeklerinin en sağlam ve güvenilir şekilde arızasının onarımını sağlayarak kullanıcıdan özür dilemek, bana da teşekkür etmektir.. Tüfek satıp para kazanmak gibi değildir bu durum ama forumda geri dönüşler aldıkça kalite ve ticaret anlayışı adına çok şey kazanabilirsiniz.
           
                                                                                                           Saygılar..


Utku Bey,


Sizi eleştirmiyorum sadece yanlışınızı veya yanlış bulduğumuz şeyi belirtiyorum sizin bize belirttiğiniz şekilde. Burda taraf olunacak veya taraf tutacak bir durum yok çünkü o zaman hiç bir konuya çözüm odaklı bakamayız aksine şahsi ve keyfi şeyler konuşulmaya başlar.

Arkadaşınız sorun yaşamış ise sorun yaşayan arkadaş için çözüm bulmaya çalışılmalı ve bu yönde arayışlara tavsiyelere gidilmedi.

Ben şahsi olarak verdiğim paranın miktarına değil ticari bir ürün olarak sorguluyorum.

Arkadaşlarınız ve diğer kişi ile kişiyle detayları araştıracağız endişe etmeyin.

teşekkür ederiz
RETAY
#Pullit
retayarms.com - retayusa.com
www.instagram.com/retayarms
 
The following users thanked this post: Ali ARI

Çevrimdışı Ali KELTEN

  • *
  • İleti: 296
  • Thanked: 279 times
    • Retay
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #38 : 16 Aralık 2019, 11:32:23 »
İnsan kaynaklı hataları minumuma indirmek söylendiği kadar zor olmasa gerek.
Ama mantık Türkiye de olduğu gibi 2000 TL ye her işi yapacak adam çalıştırırım mantığıyla olursa namlunun biri 18.4 diğeri 18.8 mm oluverir.
İyi mal üretmek icin ilk önce kalifiye ,eğitimli,işini iyi bilen insanlara hakettiğiniz ücreti verirseniz : bu tarz insanlarda işlerini kaybetmemek için daha özenli  ve hatasız çalışırlar.
Alın size üretim sürecindeki insan hatalarını dik yarı azaltacak formül.
Diğeri teknolojik yatırım.Burası başlı başına farklı bir boyut zaten.Hiç girmiyorum.
 Yakın bir arkadaşım en son Amerika ya ihraç edilen  3.5 inclik tüfeğinizi aldı.
Onda da sorun yaşadı.
Kaldıki bir önceki tüfeğide Masai Mara idi.O da sağlıklı çalışmamıştı.
Şimdi banttan hatalı çıkan ya da denenmeyen  ürünler piyasada müşteri tarafından denenip sorunlu olduğu tespit edilince  biz malımızın arkasındayız ,servisimiz iyi demekle övünmek bence yersiz.
Ben Huğlu da sağlıklı çalışmayan tüfekleri çalıştırabilecek bir sürü merdiven altı tamirci biliyorum.
Onlarda bu hizmeti veriyor.
Övünülecek bişey değil ki bu !!
Son olarak siz takip ettiğim kadarıyla foruma  ara ara giriyorsunuz galiba.
Siz bu firmada tam olarak hangi pozisyonda sınız ?
İnsanlar Retay markasıyla sağlıklı iletişim kuramıyorlar.Sizde görebildiğim kadarıyla  çok fazla online değilsiniz.
Bir görünüyor bir kayboluyorsunuz.
Şahsen ben kıytırık bir tüfek yapsam ilk önce  sorunsuz çalışmasını sonrada dayanıklı olmasını ilke edinirim.
Halen Türkiye de 20.000 atım görmüş  noter tasdikli veya kayıtlı dijital bir belge yok.
Herkes bizim tüfeğimiz sorunsuz atıyor diyor ama.
İnsanlar artık bilinçlendi.Eskisi gibi değiller.
Bence firmaların daha dikkatli olması gerekiyor.
Estetik olmak yeterli değil.
Sağlıklı bir şekilde besleme yapamayan ,attığı yeride vuramayan tüfekleri arazide estetiği kurtarmıyor malesef.
Dede bastonu niyetine kullanmaktan başka bir şey ifade etmiyor benim  için.
Ve bence siz buradaki insanlara karşı biraz daha duyarlı olmalısınız.
Yandaşlık ya da taraftarlık ithamlarınızı bir kenera bırakıp ,enerjinizi kendinizi daha güzel şekilde izah etmeye  harcasanız bence daha şık olacak....

Merhaba Suat bey,

Teşekkür ederiz önerileriniz ve eleştirileriniz için.

İnsan kaynaklı hataları minimuma indirmek sadece para, eğitim ile odaklı değil maalesef veya konya'da bu şekilde değil. Zihniyet, aidiyet  eksikliği olunca ve sadece para odaklı çalışma olursa ortaya tarifi ve çözümü imkansıza yakın bir sorun çıkıyor ve aşması da o kadar zaman ve emek alıyor. Kendiniz eğitmeye ve tecrübe kazandırma yoluna başvuruyorsunuz.

Yönetici pozisyonundaki ekip çalışanınız başka bir firmadan daha iyi ücretli bir teklif alınca bu kişiden performans, başarı ve iş beklemek hayal oluyor. Sizi yarıyolda bırakıp gidiyor ne aidiyet, ne başarı nede uzun vadeli hayal/planlar var, günlük yaşıyor insanlar burada sanırım veya yaşamak çok ucuz kimse için iş önemli değil marmara gibi.

Konu ilk sayfalarında da belirttiğim gibi, ürünlerin kalitesini veya sorunlarını sahada kullanıcılar üzerinden deneyimlemek değil vizyonumuz ve çalışma şeklimiz. Yılbaşından sonra ortaklıktan ayrılma sürecinde oluşan boşluktan kaynaklı hatalar olmuş olabilir ve kullanıcılarda yetkili birilerine ulaşamamaktan kaynaklı mağduriyetler yaşamışlar özür dileriz. Bunları çözmek ve mağduriyetlerini gidermek için buradayız.

Nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama uygun bir zaman diliminde Konya'ya yolunuz düşerse fabrikamızı ziyarete bekleriz ve size üretim bandını gezdirip ve gözlemlemeleriniz sonucundaki bilgileri buradan arkadaşlara yazabilirsiniz ve bizim için memnuniyet olur.

Kullanıcılara duyarlı olduğumuz için buradayız ve onların istek, talep, öneri, şikayetlerini dinlemek ve çözüm üretmek için yazıyoruz.
Yandaşlık ve taraf itham değil utku bey kendisi yazmış onların tarafındayım diye yoksa utku beye bunu sölemek incelik olmaz ve amacımız bu değil burada. Taraf vs oluncak bir durum yok ve böyle düşünmek yanlışa götürür hepsi bu.

Kendinimiz daha anlaşılır ve net ifade etmeye daha çok çalışacağız şüpheniz olmasın.

teşekkür ederiz tavsiye, eleştiri ve önerileriniz için
RETAY
#Pullit
retayarms.com - retayusa.com
www.instagram.com/retayarms
 

Çevrimdışı Utku ÖZTEKİN

  • *
  • İleti: 87
  • Thanked: 35 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #39 : 13 Ocak 2020, 12:01:35 »
 Sayın Ali KELTEN,
 Şikayetimize sebep bahsi geçen ve bilgisine sahip olduğunuz arkadaşlarımızın tüfekleri yine çalışmıyor, yine patlatmıyor.. Firmanızdan Nagihan Hanım, atölyelerinizden Durmuş Bey vs birçok çalışanınıza derdimizi defalarca kez anlata anlata artık , “geçimsiz bir aile”olduk sizinle nükteli tabirle..
 
 Bu forumda günlerce bıkmadan usanmadan günlerce haftalarca yazıp çizdiniz, firmanızı reklamını belki lafla çok da güzel yaptınız ancak şikayetçilerinize  lafla sözle ayar vermek yerine neden işinize bakmaz, kullanıcınızı memnun edemezsiniz?? Burda tüfekler tamir edilmez arızası giderilmezse eğer son durumu sizinle ve de forumdakilerle paylaşacağımı bildirmiştim hatırlarsanız.. Artık tüfeğinizin kullanıcısı arkadaşım Emin Çavuş’un da, yakın arkadaşı, avda ki ekip arkadaşı benim de psikolojisi bozuldu bu işe yaramayan, tamir edilemeyen, sorunları çözülemeyen tüfeğiniz yüzünden..
 
  Bu kez sizinle tüketici mahkemelerinde , resmî makamlar da hukuki ve ticari haklarımızı arayıp kullanacağız bilginiz olsun...  Tüfeklerimiz ABD de Avrupa da meşhur ve markalı firmaların tüfekleriyle aynı paraya satılıyor diyorsunuz ama niye ticari aklınız kadar üretici ahlakınız kusurlu tüfeğin sorunlarını gidermeye yetmiyor?  Cevap vermeyiniz lütfen tüm cevap haklarını tükettiniz çünkü bir tüfeği patlatmama arızası nedeniyle 3 4 kez servise çağırdınız ancak yine de sorunu çözemediniz..
 
 
Benelli Raffaello Deluxe..
 Franchi Affinity Wood..
 Akdaş Ak-212w..
 

Çevrimdışı Ali KELTEN

  • *
  • İleti: 296
  • Thanked: 279 times
    • Retay
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #40 : 13 Ocak 2020, 15:33:19 »
iyi de burada burada yüksek bant isteğe göre yapılıyor deniliyor, fabrikayı arıyorm böyle birşey şuan söz konusu değil deniliyor hangisi doğru acaba, çelişkili yanıtlar alıyorum



Merhaba fabrikadan yazıyorum yüksek bant seçeneğimiz siparis üzerine üretiyoruz,üretimimiz mevcut yani
RETAY
#Pullit
retayarms.com - retayusa.com
www.instagram.com/retayarms
 

Çevrimdışı Hakan SOYKAN

  • *
  • İleti: 0
  • Thanked: 4 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #41 : 28 Ocak 2020, 21:11:42 »
Tüfekleriniz hakkında bilgi verecek donanımlı bu işte görevli bir kişinin telefonu yazarmısınız ?
1979-Balıkesir
 

Çevrimdışı Selim AYDOS

  • *
  • İleti: 41
  • Thanked: 16 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #42 : 28 Ocak 2020, 22:48:42 »
Ali Bey Amerika için ürettiğiniz taktik tüfekleri neden Türkiyede alamıyoruz?
1978 ANKARA
 

Çevrimdışı Ali KELTEN

  • *
  • İleti: 296
  • Thanked: 279 times
    • Retay
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #43 : 29 Ocak 2020, 08:29:52 »
Ali Bey Amerika için ürettiğiniz taktik tüfekleri neden Türkiyede alamıyoruz?


Merhaba selim bey, sipariş üzerine alabilirsiniz
RETAY
#Pullit
retayarms.com - retayusa.com
www.instagram.com/retayarms
 

Çevrimdışı Selim AYDOS

  • *
  • İleti: 41
  • Thanked: 16 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #44 : 31 Ocak 2020, 05:15:36 »
Bu taktik tüfeğin farklı namlu seçenekleri var mıdır. Paylaşırsanız sevinirim.
« Son Düzenleme: 01 Şubat 2020, 15:14:25 Gönderen: Selim AYDOS »
1978 ANKARA
 

Çevrimdışı Nedim DEMİRCİ

  • *
  • İleti: 51
  • Thanked: 4 times
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #45 : 03 Şubat 2020, 15:58:18 »
Ali bey mrb   solak versiyon Gordion veya masai mara tüfeğiniz varmı ben göremedim yoksa çıkarmayı düşünüyormusunuz benim gibi solak birçok arkadaş bekliyor, malum birçok markanın solak tüfeği yok olsa iyi olur, vede dün retay Antalya diye tüfeğinizi gördüm  varmı böyle bir tüfek  bilgilendirirseniz memnun olurum tşk ederim
Nedim DEMİRCİ
1979 MANİSA SARIGÖL
 

Çevrimdışı Ali KELTEN

  • *
  • İleti: 296
  • Thanked: 279 times
    • Retay
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #46 : 04 Şubat 2020, 10:39:01 »
Ali bey mrb   solak versiyon Gordion veya masai mara tüfeğiniz varmı ben göremedim yoksa çıkarmayı düşünüyormusunuz benim gibi solak birçok arkadaş bekliyor, malum birçok markanın solak tüfeği yok olsa iyi olur, vede dün retay Antalya diye tüfeğinizi gördüm  varmı böyle bir tüfek  bilgilendirirseniz memnun olurum tşk ederim



merhaba,şuanda yok ewet ama çalışmalarımız devam etmekte,lansmanı yapılan yeni ürünümüz henüz satışa çıkmadı yeni sezonda planlanıyor
RETAY
#Pullit
retayarms.com - retayusa.com
www.instagram.com/retayarms
 

Çevrimdışı Murat TEPE

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 801
  • Thanked: 205 times
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #47 : 04 Şubat 2020, 12:06:05 »
Ali Bey Merhabalar, 20 kalibresi için üretim planlaması var mı?
KAYSERİ / 1976
Beretta 686 Spz.-12, Franchi Affinity-12
Waffen-16
Akus Spz-20-28-36
 

Çevrimdışı İlhan SÖZEN

  • *
  • İleti: 92
  • avı çocuklarımızdan ödunc aldık dededen mıras deği
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #48 : 04 Şubat 2020, 15:53:13 »
Merhabalar retay kullanıcısı olarak sormak istediğim önceki yıllarda üretilmiş fakat fabrikası kapatılmış tüfeklerinde bakım ve onarımını gerçekleştirme gibi bir hizmetiniz varmı .
Örn: namlu şeridi yenileme, boyama gibi ?
İlhan SÖZEN
1989 ordu


hosting images
 

Çevrimdışı Reha GÜREL

  • *
  • İleti: 133
  • Thanked: 32 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
« Yanıtla #49 : 05 Şubat 2020, 08:24:25 »
Ali Bey merhaba;
Sivas'ta ürünlerinizi inceleyebiliceğimiz anlaşmalı bir bayii var mı acaba?
  • FABARM ELOS B
  • cesa süperpoze mod.1700 monoblok
1986 SİVAS