TURKIYE AVCILARI VE ATICILARI FORUMU

SİLAHLAR, MÜHİMMAT, EKİPMAN HAKKINDA HER ŞEY => YERLİ ÜRETİM AV VE SPOR TÜFEK MARKALARI => Retay Av Tüfekleri => Konuyu başlatan: Ali KELTEN - 28 Kasım 2019, 09:48:46

Başlık: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali KELTEN - 28 Kasım 2019, 09:48:46
Merhaba Forum Üyeleri,


Uzun zamandır sizlere buradan cevap veremiyorduk. Sorularınızı, taleplerinizi ve önerilerinizi bu başlık altında bizimle paylaşabilirsiniz.


Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: B.Ulaş EREN - 28 Kasım 2019, 10:17:43
Merhaba Forum Üyeleri,


Uzun zamandır sizlere buradan cevap veremiyorduk. Sorularınızı, taleplerinizi ve önerilerinizi bu başlık altında bizimle paylaşabilirsiniz.



Valla bravo👍🏻 Yerli firma olarak yurtiçi kullanıcaları yalnız bırakmadığınız ve yardımcı olduğunuz için gerçekten teşekkürler şimdiden iyi çalışmalar olsun size.  Masai mara olarakta gayet başarılısınız
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali KELTEN - 28 Kasım 2019, 11:30:51
Teşekkürler  güzel yorumlarınız için :)
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali KELTEN - 28 Kasım 2019, 14:20:53
Ürünlerimiz ile ilgili memnuniyet , memnuniyetsizlik veya sorusu olanlar da bizimle buradan paylaşabilirler
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Mehmet Alper YAZAR - 28 Kasım 2019, 15:14:14
Merhaba Ali bey. Ürettiğiniz tüfekler müşteriye ulaşmadan önce ne gibi test ve kontrollerden geçiyor. Örneğin piyasada bazı tüfeklerin arpacın gösterdiği yeri vurmadığını, sağ veya sol attığını görüyoruz. (Retayı kastetmiyorum. Yerlilerin genel sorunu) Defalarca fabrikaya gidenler oluyor. Buna karşı bir önleminiz var mı? Yoksa siz de diğer çoğu yerli marka gibi sorun çıkarsa fabrika arkasında zaten mantığında mısınız?  Sıfır alınan bir tüfekte kullanıcı kaynaklı olmayan bir hata durumunda tamir mi değişim yolunu mu seçiyorsunuz? Son olarak fiyatların piyasa ortalamasının bir tık üstünde olduğunu göz önüne alırsak Retay'ın diğerlerine nazaran ne gibi artı veya farklı yanları var.  Herkesin merak ettiği farklı konular elbette olacaktır. Ben bunları merak ediyorum. Yanıtlarsanız sevinirim.
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali KELTEN - 28 Kasım 2019, 17:33:31
Merhaba Ali bey. Ürettiğiniz tüfekler müşteriye ulaşmadan önce ne gibi test ve kontrollerden geçiyor. Örneğin piyasada bazı tüfeklerin arpacın gösterdiği yeri vurmadığını, sağ veya sol attığını görüyoruz. (Retayı kastetmiyorum. Yerlilerin genel sorunu) Defalarca fabrikaya gidenler oluyor. Buna karşı bir önleminiz var mı? Yoksa siz de diğer çoğu yerli marka gibi sorun çıkarsa fabrika arkasında zaten mantığında mısınız?  Sıfır alınan bir tüfekte kullanıcı kaynaklı olmayan bir hata durumunda tamir mi değişim yolunu mu seçiyorsunuz? Son olarak fiyatların piyasa ortalamasının bir tık üstünde olduğunu göz önüne alırsak Retay'ın diğerlerine nazaran ne gibi artı veya farklı yanları var.  Herkesin merak ettiği farklı konular elbette olacaktır. Ben bunları merak ediyorum. Yanıtlarsanız sevinirim.

Merhaba Mehmet Bey,

Uretim aşamasında ve sonrasında bir çok kontrol ve testlerden geçmektedirler her parça ayrı ayrı.

Sağ, sol, alt ve üst vurma genelde namlu eğikliğinden dolayı kaynaklanmakta, namluların doğrultma işlemlerinin yapılması gerekli.

Yeni veya eski ürün fark etmiyor. Parçada sorun varsa parça değişimi oluyor , sorun bir çok parçada mevcutsa tüfeğin geometrisini değiştirecek ölçüde o zaman tüfek değişimi oluyor ( Gövdeden kaynaklı sorunlarla karşılaşılırsa ).

Ürünlerimizin teknik, tasarım ve patentli özelliklerinden dolayı ve pazarlama planlarımızdan dolayı satış fiyatı bu şekilde.

Teşekkür ederiz
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: İsmail SUBAKAN - 28 Kasım 2019, 18:55:50
Ali bey yüksek bant üretim planınız var mı?
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Osman ALP - 29 Kasım 2019, 10:14:57
Ali Bey tekrar hoş geldiniz. Araştırmalarım neticesinde, ben de Masai Mara Sport modeli tüfeğinizi aldım ve şimdilik memnunum. Fikirlerimi ve fotoları başka bir başlık altında paylaştım. Firmanızın Whatsapp hattı olursa ve bizler ile paylaşırsanız fotoğraf ve bilgi alışverişinde bulunabiliriz. Kolay gelsin, iyi çalışmalar.
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Özgür UYAR - 29 Kasım 2019, 11:56:06
Ali bey yüksek bant üretim planınız var mı?
İsmail merhaba saygilar. Bende gecenlerde fabrikayi aradim sordum. Bayiilerde hali hazirda yüksek bantli üretim olsaydi hemen bir retay edinecektim. Fabrikadan gelen cevap. Gordionlar seri üretim onlarda olmaz. Masai maralarda isteğe talebe göre üretim yapiyoruz denildi. Bence talep ve istek beklenmeden özellikle camuflaj kaplamali ve sport modellerde muhakkak yüksek bant üretimide olmalı derim. Yüksek bant sevenler kullananlar epey çok. Bende size nacizene duyduğumu aktariyim. Ali beyede extra bir öz eleştiride bulunayim😊 Yerli firmalarimizin daha iyi yerlerde olmasini istiyoruz.
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali KELTEN - 29 Kasım 2019, 12:09:12
Ali bey yüksek bant üretim planınız var mı?

Gunaydın, evet üretitimiz mevcut
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali KELTEN - 29 Kasım 2019, 12:11:24
Ali Bey tekrar hoş geldiniz. Araştırmalarım neticesinde, ben de Masai Mara Sport modeli tüfeğinizi aldım ve şimdilik memnunum. Fikirlerimi ve fotoları başka bir başlık altında paylaştım. Firmanızın Whatsapp hattı olursa ve bizler ile paylaşırsanız fotoğraf ve bilgi alışverişinde bulunabiliriz. Kolay gelsin, iyi çalışmalar.

Merhaba,

Whatsapp hattımız yok çünkü cevap verilemiyor ve yazan kullanıcılarımız yanlış anlıyor ve hoş bir durum olmuyor bundan dolayı paylaşmak istediğiniz resimleri @retayarms  instagram hesabından veya facebook tan paylaşırsanız bizde paylaşırız.

Aramıza hoş geldiniz bu arada
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali KELTEN - 29 Kasım 2019, 12:16:54
İsmail merhaba saygilar. Bende gecenlerde fabrikayi aradim sordum. Bayiilerde hali hazirda yüksek bantli üretim olsaydi hemen bir retay edinecektim. Fabrikadan gelen cevap. Gordionlar seri üretim onlarda olmaz. Masai maralarda isteğe talebe göre üretim yapiyoruz denildi. Bence talep ve istek beklenmeden özellikle camuflaj kaplamali ve sport modellerde muhakkak yüksek bant üretimide olmalı derim. Yüksek bant sevenler kullananlar epey çok. Bende size nacizene duyduğumu aktariyim. Ali beyede extra bir öz eleştiride bulunayim😊 Yerli firmalarimizin daha iyi yerlerde olmasini istiyoruz.

Merhaba,

Evet yüksek bant üretimi sürekli yapılan bir model değil. On sipariş ile üretiyoruz. Ön sipariş vererek temin edebilirsiniz.

Teşekkür ederiz tavsiyeniz için
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali KELTEN - 29 Kasım 2019, 17:00:45
(https://i.ibb.co/2drFyq0/Avlak.jpg) (https://ibb.co/2drFyq0)

Sayın Avlak Forum Üyeleri ve Ziyaretçiler,


Retay olarak sizlerle 2017 tarihinden itibaren burada sizinle birlikteyiz. Tüfek projemize başladığımız ilk gününden itibaren sizlerle her türlü tavsiye, talep, öneri, şikâyet vb. konularında karşılıklı iletişim halinde olduk ve bu firma olarak bizim için çok değerli.

Firma olarak son 12 aylık periyodda üretim, yönetim ve yetki değişikliği gibi çeşitli konularda bazı aksaklıklarla karşı karşıya kaldı ve mayıs ayında ortaklıktan ayrılma süreci yaşandı. Mayıs ayı itibarıyla yeni yönetim, üretim ekibi ile yeni bir anlayışla devam etmekteyiz.

Bu sürede satış, servis, satış sonrası hizmet ve kullanıcılarımızla olan iletişimde aksaklıklar meydana geldi. Bundan dolayı sizlerden özür diliyoruz.

Bu süreçte ürünlerimiz ile sorun yaşayıp çözüm bulamayan veya cevaplanmasını istediği sorusu olan değerli üyeler bizlerle buradan veya aşağıdaki iletişim kanalları ile iletişime geçip bilgi alabilirler ve sorunları varsa çözüm bulmaktan memnuniyet duyacağımızdan endişeleri olmasın.

Dün tarihi itibarıyla aktif olarak kaldığımız yerden sizlerle buradan soru, tavsiye ve dileklerinize cevap veriyor olacağız.

Yeni projelerde yanımızda olmanız dileğiyle,

Teşekkür ederiz!
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Özgür UYAR - 29 Kasım 2019, 18:49:03
(https://i.ibb.co/2drFyq0/Avlak.jpg) (https://ibb.co/2drFyq0)

Sayın Avlak Forum Üyeleri ve Ziyaretçiler,


Retay olarak sizlerle 2017 tarihinden itibaren burada sizinle birlikteyiz. Tüfek projemize başladığımız ilk gününden itibaren sizlerle her türlü tavsiye, talep, öneri, şikâyet vb. konularında karşılıklı iletişim halinde olduk ve bu firma olarak bizim için çok değerli.

Firma olarak son 12 aylık periyodda üretim, yönetim ve yetki değişikliği gibi çeşitli konularda bazı aksaklıklarla karşı karşıya kaldı ve mayıs ayında ortaklıktan ayrılma süreci yaşandı. Mayıs ayı itibarıyla yeni yönetim, üretim ekibi ile yeni bir anlayışla devam etmekteyiz.

Bu sürede satış, servis, satış sonrası hizmet ve kullanıcılarımızla olan iletişimde aksaklıklar meydana geldi. Bundan dolayı sizlerden özür diliyoruz.

Bu süreçte ürünlerimiz ile sorun yaşayıp çözüm bulamayan veya cevaplanmasını istediği sorusu olan değerli üyeler bizlerle buradan veya aşağıdaki iletişim kanalları ile iletişime geçip bilgi alabilirler ve sorunları varsa çözüm bulmaktan memnuniyet duyacağımızdan endişeleri olmasın.

Dün tarihi itibarıyla aktif olarak kaldığımız yerden sizlerle buradan soru, tavsiye ve dileklerinize cevap veriyor olacağız.

Yeni projelerde yanımızda olmanız dileğiyle,

Teşekkür ederiz!

Kolay gelsin Ali bey ben tesekkur ederim. Umarim hersey gönlünüzce olur. Kolay gelsin
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Zafer YILDIRIM - 29 Kasım 2019, 21:33:27
Ali bey,merhabalar. Gordion modeliniz de 70mm yatak üretim oldugu soyleniyor istege bagli.boyle bir secenek mevcut mu?
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Cahit DÖNMEZ - 29 Kasım 2019, 21:39:35
Ali bey retay olarak gazlı sistem yarı otomatik  üretimimiz olacak mı acaba
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali KELTEN - 02 Aralık 2019, 17:35:37
Gazlı sistem için şuan bir çalışmamız yok.
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali KELTEN - 02 Aralık 2019, 17:51:37
Ali bey,merhabalar. Gordion modeliniz de 70mm yatak üretim oldugu soyleniyor istege bagli.boyle bir secenek mevcut mu?
merhaba  sadece 76 mm yatak var
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: İsmail SUBAKAN - 07 Aralık 2019, 21:51:16
Ali bey merhaba. Retayın SP modellerinde ağırlık yaklaşık 300 gr civarında artmakta. bunun sebebi nedir. namlu malzemesinde modeller arasında farklılık varmıdır.
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Hakan ATASOY - 08 Aralık 2019, 23:54:17
Tüfeklerinizin namlu iç çapı ne kadar? Çaplar sabit mi değişkenlik gösteriyor mu?
Benim gördüğüm modelleriniz genelde y.oto modelleri. Pompalı tüfek üretiminiz var mı? Yoksa üretmeyi düşünüyor musunuz?
Yurtdışına giden modeller ile yurt içine satılanlar arasında herhangi bir fark bulunuyor mu?
Yurt dışında daha çok hangi ülkede ilgi görüyorsunuz?
      Teşekkürler...
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali ARI - 09 Aralık 2019, 09:57:48
      Ali Bey tekrar hoş geldiniz. Tüfeniğinizi bayii de inceledim. Çok hoşuma gitti, bir tane almayı düşündüm, ancak çevremdeki avcılardan ve internetteki başka sosyal ortam ve forumlardan olumsuz izlenimler aldım. İsteyerek ve piyasanın üzerinde para ödeyerek satın aldığım tüfeğimin av sezonu ortasında fabrikaya gitmesini kimse istemez, ben hiç istemem.
      Piyasaya arz ettiğiniz ürünlerden arıza, kullanıcı hoşnutsuzluğu, vs. sebeplerle fabrikaya geri dönen tüfek sayısı konusunda bir istatistik var mı? Satışını yaptığınız ürün adedi konusunda sayı verebilmeniz mümkün mü.
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali KELTEN - 09 Aralık 2019, 13:34:30
Merhaba namlu iç çapımız 18.40 dır
pompalı tüfek şuanda üretimimiz yok, ihracat yaptığımız tüfekler ile yurt içine gönderilen tüfekler arasında fark yok hepsini kendi fabrikamızda üretiyoruz
en fazla Amerika ya ihracat yapıyoruz
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali ARI - 10 Aralık 2019, 16:11:44
      Ali Bey tekrar hoş geldiniz. Tüfeğinizi bayii de inceledim. Çok hoşuma gitti, bir tane almayı düşündüm, ancak çevremdeki avcılardan ve internetteki başka sosyal ortam ve forumlardan olumsuz izlenimler aldım. İsteyerek ve piyasanın üzerinde para ödeyerek satın aldığım tüfeğimin av sezonu ortasında fabrikaya gitmesini kimse istemez, ben hiç istemem.
      Piyasaya arz ettiğiniz ürünlerden arıza, kullanıcı hoşnutsuzluğu, vs. sebeplerle fabrikaya geri dönen tüfek sayısı konusunda bir istatistik var mı? Satışını yaptığınız ürün adedi konusunda sayı verebilmeniz mümkün mü.

      Ali Bey, gerçekten ürününüzü almayı düşünen bir tüketici olarak sorduğum istatistiki veriler ticari bir sır olabilir ve bu açıdan buradan vermek istemeyebilirsiniz. Anlayışla karşılarım.
     
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Utku ÖZTEKİN - 12 Aralık 2019, 20:06:02
 Siz bana özelden yazın ben size retay memnuniyetlerini av arkadaşlarımdan alır iletirim, sizde Ali Kenten e sormak gereği duymazsınız Sayın Arı.. Benim retayım olmadığı için yorum yapmıyorum ve konuşmuyorum ancak kullananların harikulade memnuniyeti ilginizi değerli kılar..
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: İsmail SUBAKAN - 12 Aralık 2019, 21:57:09
Siz bana özelden yazın ben size retay memnuniyetlerini av arkadaşlarımdan alır iletirim, sizde Ali Kenten e sormak gereği duymazsınız Sayın Arı.. Benim retayım olmadığı için yorum yapmıyorum ve konuşmuyorum ancak kullananların harikulade memnuniyeti ilginizi değerli kılar..

iyi de burada burada yüksek bant isteğe göre yapılıyor deniliyor, fabrikayı arıyorm böyle birşey şuan söz konusu değil deniliyor hangisi doğru acaba, çelişkili yanıtlar alıyorum
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Utku ÖZTEKİN - 12 Aralık 2019, 22:08:02
 Birkaç arkadaşım var, retay sahipleriler. Her av günü muhakkak ki en az bir defa tüfekleri çakmıyor, tutukluk yapıyor.. Firma artık müşterilerini zor durumda bırakmamalı, ülkede en yüksek fiyatla satılan yerli üretim av tüfeğini bu marka satıyor ancak arıza veren tüfek en az iki üç defa fabrikaya gitmesine karşın niye yapılmıyor ? Av sezonu ortasında tüfeği arıza veren avcı tüfeği fabrikaya gönderiyor ama iki haftadan erken geri gelmiyor tüfekler.. Sonra da çıkıp burdan kendileriyle havadan atıp tutup övünüyorlar.. Bahsettiklerim belgeleri ve video kayıtlarıyla hemen ispatlanabilir artık övünmek yerine mağdur tüketicilerin mağduriyetleri giderilmeli problemleri çözülmelidir..
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Özgür ATAŞ - 12 Aralık 2019, 22:41:09
Av arkadaşımda 66 namlusu var retayın  Harika performans alıyor  ve en ufak bir sıkıntı çıkarmadı  iki tane kinetik tüfek kullandım yerli birinden çok memnun kaldım diğeri tam hayal kırıklılığı   Ama yeni yerli tüfek alacak olsam retay listenin en başına koyardım
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali KELTEN - 13 Aralık 2019, 09:53:01
merhaba, fabrikadan yazıyoruz biz yüksekbant seçeneğimiz mevcut evet sipariş üzerine yapılıyor :)
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali ARI - 13 Aralık 2019, 09:56:53
iyi de burada burada yüksek bant isteğe göre yapılıyor deniliyor, fabrikayı arıyorm böyle birşey şuan söz konusu değil deniliyor hangisi doğru acaba, çelişkili yanıtlar alıyorum
Utku Bey, bakın sizden sonraki yorumu okuyun, mekanik parçalardır, insan hatasıdır olur, belli oranda kabul edilebilir. Satış sonrası fabrikaya arıza yada müşteri şikayeti (alt/üst, sağ/sol atmak gibi) dönen tüfeklerin istatiksel oranını soruyorum. Başkalarının memnuniyeti pek de bağlayıcı değil.
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali KELTEN - 13 Aralık 2019, 12:06:31
iyi de burada burada yüksek bant isteğe göre yapılıyor deniliyor, fabrikayı arıyorm böyle birşey şuan söz konusu değil deniliyor hangisi doğru acaba, çelişkili yanıtlar alıyorum

merhaba fabrikadan kim ile görüştünüz
fabrikadan yazıyoruz yüksekbant şeçeneğimiz mevcuttur,sipariş ile üretim yapıyoruz
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali KELTEN - 13 Aralık 2019, 12:18:53
Birkaç arkadaşım var, retay sahipleriler. Her av günü muhakkak ki en az bir defa tüfekleri çakmıyor, tutukluk yapıyor.. Firma artık müşterilerini zor durumda bırakmamalı, ülkede en yüksek fiyatla satılan yerli üretim av tüfeğini bu marka satıyor ancak arıza veren tüfek en az iki üç defa fabrikaya gitmesine karşın niye yapılmıyor ? Av sezonu ortasında tüfeği arıza veren avcı tüfeği fabrikaya gönderiyor ama iki haftadan erken geri gelmiyor tüfekler.. Sonra da çıkıp burdan kendileriyle havadan atıp tutup övünüyorlar.. Bahsettiklerim belgeleri ve video kayıtlarıyla hemen ispatlanabilir artık övünmek yerine mağdur tüketicilerin mağduriyetleri giderilmeli problemleri çözülmelidir..

Merhaba Utku Bey,

Arkadaşlarınız adına üzgünüz ve özür dileriz böyle bir durum ile karşılaşmışlarsa.
Ürünlerin servis süresi iki hafta değil bir yanlış bilgiye sahipsiniz.
Acaba ilgili sorun yaşayan arkadaşlarınızın adlarını ve iletişim numaralarını buradan paylaşabilir misiniz? servis kayıtlarını kontrol edip billgi vermek istiyoruz ve kendileri ile iletişime geçip buradan bilgi paylaşmak istiyoruz.

Çok teşekkür ederiz ilginiz için
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Utku ÖZTEKİN - 13 Aralık 2019, 12:50:50
 Tabiki memnuniyetle paylaşırım, siz özelden bana ulaşın. Arkadaşlarımın bilgilerini ve iletişim numaralarını burdan size vermem doğru olmaz. Bu tüfekler Adıyaman Kahta ilçesinde ki Köroğlu Av bayinizden Mehmet Köroğlu adlı satıcıdan alınmıştır.. Tüfek sahiplerinin ismi Mustafa Çavuş ve Muharrem Dalgıç tır, birkez grupman sorunu nedeniyle Mustafa Cavuş un tüfeğinin namluları değiştirilmiş ancak bu kez de patlamama zaman zaman tahliye etmeme gibi sorunları vermektedir.. İsterseniz buraya arıza videolarını da ekleyebilirim, sizde arızalar giderildi kullanıcılarımızın tüfekleri teslim edildi diye geri dönüşünü yaparsınız burdan, uygun olur mu acaba ?
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali KELTEN - 13 Aralık 2019, 13:39:54
Tabiki memnuniyetle paylaşırım, siz özelden bana ulaşın. Arkadaşlarımın bilgilerini ve iletişim numaralarını burdan size vermem doğru olmaz. Bu tüfekler Adıyaman Kahta ilçesinde ki Köroğlu Av bayinizden Mehmet Köroğlu adlı satıcıdan alınmıştır.. Tüfek sahiplerinin ismi Mustafa Çavuş ve Muharrem Dalgıç tır, birkez grupman sorunu nedeniyle Mustafa Cavuş un tüfeğinin namluları değiştirilmiş ancak bu kez de patlamama zaman zaman tahliye etmeme gibi sorunları vermektedir.. İsterseniz buraya arıza videolarını da ekleyebilirim, sizde arızalar giderildi kullanıcılarımızın tüfekleri teslim edildi diye geri dönüşünü yaparsınız burdan, uygun olur mu acaba ?

Memnuniyetle tabikii
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Utku ÖZTEKİN - 13 Aralık 2019, 14:30:00
 Size bir öneri de sunmalıyım o halde Sn KELTEN, youtube a Retay güveninirlik testi yazıp, fabrika da servisteyken bile patlamayan tüfeğinizi açıp izleyin o halde ilk iş olarak. Sn Hocamız Sabri Mutluer eklemişti, umarım servis arıza hassasiyeti konusunda tarafınıza bilgi verir bu paylaşım..
  Sadece tüketici olan arkadaşlarımın ve yaklaşık 2750 tl 3000 tl para karşılıgında bir tüfek alıp buna rağmen randıman alamayan kişilerin tarafında olduğumu da belirtmek istiyorum, vicdanlı bir Avcı ve vatandaş olarak..  Saygılar..
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali KELTEN - 13 Aralık 2019, 15:55:02
Size bir öneri de sunmalıyım o halde Sn KELTEN, youtube a Retay güveninirlik testi yazıp, fabrika da servisteyken bile patlamayan tüfeğinizi açıp izleyin o halde ilk iş olarak. Sn Hocamız Sabri Mutluer eklemişti, umarım servis arıza hassasiyeti konusunda tarafınıza bilgi verir bu paylaşım..
  Sadece tüketici olan arkadaşlarımın ve yaklaşık 2750 tl 3000 tl para karşılıgında bir tüfek alıp buna rağmen randıman alamayan kişilerin tarafında olduğumu da belirtmek istiyorum, vicdanlı bir Avcı ve vatandaş olarak..  Saygılar..

Utku bey,

Teşekkür ederim öneriniz için.  Anlayamadığım nokta şu ki sanki biz ürünümüz arıza yapmadı veya yapmaz diye bir iddaada bulunduk ve sizde buna karşın yukarıdakı cümleyi sarf  ediyorsunuz sanırım bu biraz ön yargı.
Ürün bu hata yapabilir, arıza olabilir ama önemli olan ürün bizim ve varsa üründe hata sorumluluk bizim ve arkasındayız kullanıcımız memnun kalıncaya kadar.

Servis, arıza memnuniyet vb konularında gerekli bilgi, deneyim, detay ve araştırmamız tahmin edeceğinizden daha fazla hiç endişe duymayın.

Satın alınan bir ürünün fiyatı ile mi alakalı memnuniyetsizlik sizce? yani ürünümüz 100 lira olsaydı memnun mu olcaktınız? Çok yanlış bir düşünce bize göre, ürünün fiyatının ne olduğu önemli değil. Önemli olan satın alınan ürün hizmetin belirtilen özelliklerde ve şartlarda olması , satış sonrası hizmet servis vb konuları ile bütünce değerlendirilmeli.

Konunun taraf tutmakla ne alakası var onu hiç anlayabilmiş değiliz, o zaman yazdıklarınız taraflı şekilde yazılmış şeyler ve yazdıklarınızın güvenirliği sorgulanmaya başlanır.
Taraf tutmak veya olmak iyi birşey değil bize göre, önemli olan sonuca ulaşmak için olunması gereken yerde olmak ve bu mantıkla yürümek.
Vicdanlı avcı ve vatandaştan kastınızı da anlayamadık ayrıca. Bence taraf olmayın doğruyu bulamayız

Not: Mesleğinizin ne olduğunu bilmiyorum ve forumdaki üyelerden muhtemelen iş yeri sahibi olan, üretim yapan veya bu gibi yerlerde çalışanlar vardır. Bir ürün veya hizmet sunarken günümüz teknolojisinde insan ile çalışmak zorundasınız ve bununda pozitif olduğu kadar negatif yönleride var.
Yani çalıştığınız veya çalıştırdığınız insana güvenmek zorundasınız ve ürününüz hizmetiniz o kişinin vicdanı ile size ulaşıyor. Yani her bir çalışanı kontrol edemediğiniz edemiyeceğiniz için kurallara, kontrollere rağmen vicdan en son onay noktası.

Üretim ve servis aşamasında kişilerden kaynaklı yaşanmış eksiklik, hata vb şeyler olabiliyor ve bunlarda kullanıcıya yansıyor ve istenmeyen memnuniyetsizlikler ortaya çıkıyor. Başlık altında yazıda da paylaştığımız üzere firmamız yaklaşık yıl başından sonra bir ortaklıktan ayrılma sürecinden geçti. Bu süreçte ilgisiz kalınan kullanıcılar veya ilgilenilmeyen servis talepleri vb olmuş olabilir kişi kaynaklı, belirttiğimiz gibi sizlerin sorunu veya taleplerine cevap verebilmek için yeniden bu formdayız.

Bunları firma olarak biz minimize etmek için yoğun mesai harcıyoruz ve kullanıcılarımızın sorunlarını ve taleplerini karşılamak için çaba sar ediyoruz. Bunun yanında son kullanıcılar olarak da kazan-kazan düşüncesi çerçevesinde hareket edilmesi başarıya götürür.

teşekkür ederiz tekrardan önerileriniz için
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Utku ÖZTEKİN - 14 Aralık 2019, 10:03:45
 Sn KELTEN,
 
 Türkiye de üretilen ve diğerlerine markalara oranla en yüksek fiyatlı yarı otomatik tüfeği satıyorsunuz, siz alıcı olsanız verdiğiniz paraya oranla daha sorunsuz ve servis sıkıntısı olmayan aynı zamanda uzun ömürlü bir ürüne sahip olmak istemez misiniz ki ? Lafı uzatıp evirip çevirip niyet sorgulamak yerine, not kısmında yazdığınız açıklamalarınızı en başta da yazıp firmanız adına daha saygın bir hissiyat oluşturabilirdiniz..
  Tüfekçi veya bu konulara çok ilgili meraklı biri değil, bir avcı olarak ve nihayetinde ürününüzü satın alıp randıman alamayan memnun olamayan arkadaşlarımın tarafında olmama sanırım ki sizin retayınız yok neden bu kadar sorguluyor eleştiriyorsunuz demek istediniz ? ;)

  Firmanıza yakışan, satıcınızla iletişime geçip merakla isimlerini sorduğunuz kullanıcılarınıza ulaşıp tüfeklerinin en sağlam ve güvenilir şekilde arızasının onarımını sağlayarak kullanıcıdan özür dilemek, bana da teşekkür etmektir.. Tüfek satıp para kazanmak gibi değildir bu durum ama forumda geri dönüşler aldıkça kalite ve ticaret anlayışı adına çok şey kazanabilirsiniz.
           
                                                                                                           Saygılar..
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Suat ÇALIŞKAN - 14 Aralık 2019, 12:40:53
Utku bey,

Teşekkür ederim öneriniz için.  Anlayamadığım nokta şu ki sanki biz ürünümüz arıza yapmadı veya yapmaz diye bir iddaada bulunduk ve sizde buna karşın yukarıdakı cümleyi sarf  ediyorsunuz sanırım bu biraz ön yargı.
Ürün bu hata yapabilir, arıza olabilir ama önemli olan ürün bizim ve varsa üründe hata sorumluluk bizim ve arkasındayız kullanıcımız memnun kalıncaya kadar.

Servis, arıza memnuniyet vb konularında gerekli bilgi, deneyim, detay ve araştırmamız tahmin edeceğinizden daha fazla hiç endişe duymayın.

Satın alınan bir ürünün fiyatı ile mi alakalı memnuniyetsizlik sizce? yani ürünümüz 100 lira olsaydı memnun mu olcaktınız? Çok yanlış bir düşünce bize göre, ürünün fiyatının ne olduğu önemli değil. Önemli olan satın alınan ürün hizmetin belirtilen özelliklerde ve şartlarda olması , satış sonrası hizmet servis vb konuları ile bütünce değerlendirilmeli.

Konunun taraf tutmakla ne alakası var onu hiç anlayabilmiş değiliz, o zaman yazdıklarınız taraflı şekilde yazılmış şeyler ve yazdıklarınızın güvenirliği sorgulanmaya başlanır.
Taraf tutmak veya olmak iyi birşey değil bize göre, önemli olan sonuca ulaşmak için olunması gereken yerde olmak ve bu mantıkla yürümek.
Vicdanlı avcı ve vatandaştan kastınızı da anlayamadık ayrıca. Bence taraf olmayın doğruyu bulamayız

Not: Mesleğinizin ne olduğunu bilmiyorum ve forumdaki üyelerden muhtemelen iş yeri sahibi olan, üretim yapan veya bu gibi yerlerde çalışanlar vardır. Bir ürün veya hizmet sunarken günümüz teknolojisinde insan ile çalışmak zorundasınız ve bununda pozitif olduğu kadar negatif yönleride var.
Yani çalıştığınız veya çalıştırdığınız insana güvenmek zorundasınız ve ürününüz hizmetiniz o kişinin vicdanı ile size ulaşıyor. Yani her bir çalışanı kontrol edemediğiniz edemiyeceğiniz için kurallara, kontrollere rağmen vicdan en son onay noktası.

Üretim ve servis aşamasında kişilerden kaynaklı yaşanmış eksiklik, hata vb şeyler olabiliyor ve bunlarda kullanıcıya yansıyor ve istenmeyen memnuniyetsizlikler ortaya çıkıyor. Başlık altında yazıda da paylaştığımız üzere firmamız yaklaşık yıl başından sonra bir ortaklıktan ayrılma sürecinden geçti. Bu süreçte ilgisiz kalınan kullanıcılar veya ilgilenilmeyen servis talepleri vb olmuş olabilir kişi kaynaklı, belirttiğimiz gibi sizlerin sorunu veya taleplerine cevap verebilmek için yeniden bu formdayız.

Bunları firma olarak biz minimize etmek için yoğun mesai harcıyoruz ve kullanıcılarımızın sorunlarını ve taleplerini karşılamak için çaba sar ediyoruz. Bunun yanında son kullanıcılar olarak da kazan-kazan düşüncesi çerçevesinde hareket edilmesi başarıya götürür.

teşekkür ederiz tekrardan önerileriniz için

İnsan kaynaklı hataları minumuma indirmek söylendiği kadar zor olmasa gerek.
Ama mantık Türkiye de olduğu gibi 2000 TL ye her işi yapacak adam çalıştırırım mantığıyla olursa namlunun biri 18.4 diğeri 18.8 mm oluverir.
İyi mal üretmek icin ilk önce kalifiye ,eğitimli,işini iyi bilen insanlara hakettiğiniz ücreti verirseniz : bu tarz insanlarda işlerini kaybetmemek için daha özenli  ve hatasız çalışırlar.
Alın size üretim sürecindeki insan hatalarını dik yarı azaltacak formül.
Diğeri teknolojik yatırım.Burası başlı başına farklı bir boyut zaten.Hiç girmiyorum.
 Yakın bir arkadaşım en son Amerika ya ihraç edilen  3.5 inclik tüfeğinizi aldı.
Onda da sorun yaşadı.
Kaldıki bir önceki tüfeğide Masai Mara idi.O da sağlıklı çalışmamıştı.
Şimdi banttan hatalı çıkan ya da denenmeyen  ürünler piyasada müşteri tarafından denenip sorunlu olduğu tespit edilince  biz malımızın arkasındayız ,servisimiz iyi demekle övünmek bence yersiz.
Ben Huğlu da sağlıklı çalışmayan tüfekleri çalıştırabilecek bir sürü merdiven altı tamirci biliyorum.
Onlarda bu hizmeti veriyor.
Övünülecek bişey değil ki bu !!
Son olarak siz takip ettiğim kadarıyla foruma  ara ara giriyorsunuz galiba.
Siz bu firmada tam olarak hangi pozisyonda sınız ?
İnsanlar Retay markasıyla sağlıklı iletişim kuramıyorlar.Sizde görebildiğim kadarıyla  çok fazla online değilsiniz.
Bir görünüyor bir kayboluyorsunuz.
Şahsen ben kıytırık bir tüfek yapsam ilk önce  sorunsuz çalışmasını sonrada dayanıklı olmasını ilke edinirim.
Halen Türkiye de 20.000 atım görmüş  noter tasdikli veya kayıtlı dijital bir belge yok.
Herkes bizim tüfeğimiz sorunsuz atıyor diyor ama.
İnsanlar artık bilinçlendi.Eskisi gibi değiller.
Bence firmaların daha dikkatli olması gerekiyor.
Estetik olmak yeterli değil.
Sağlıklı bir şekilde besleme yapamayan ,attığı yeride vuramayan tüfekleri arazide estetiği kurtarmıyor malesef.
Dede bastonu niyetine kullanmaktan başka bir şey ifade etmiyor benim  için.
Ve bence siz buradaki insanlara karşı biraz daha duyarlı olmalısınız.
Yandaşlık ya da taraftarlık ithamlarınızı bir kenera bırakıp ,enerjinizi kendinizi daha güzel şekilde izah etmeye  harcasanız bence daha şık olacak....


Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali KELTEN - 16 Aralık 2019, 11:02:41
Sn KELTEN,
 
 Türkiye de üretilen ve diğerlerine markalara oranla en yüksek fiyatlı yarı otomatik tüfeği satıyorsunuz, siz alıcı olsanız verdiğiniz paraya oranla daha sorunsuz ve servis sıkıntısı olmayan aynı zamanda uzun ömürlü bir ürüne sahip olmak istemez misiniz ki ? Lafı uzatıp evirip çevirip niyet sorgulamak yerine, not kısmında yazdığınız açıklamalarınızı en başta da yazıp firmanız adına daha saygın bir hissiyat oluşturabilirdiniz..
  Tüfekçi veya bu konulara çok ilgili meraklı biri değil, bir avcı olarak ve nihayetinde ürününüzü satın alıp randıman alamayan memnun olamayan arkadaşlarımın tarafında olmama sanırım ki sizin retayınız yok neden bu kadar sorguluyor eleştiriyorsunuz demek istediniz ? ;)

  Firmanıza yakışan, satıcınızla iletişime geçip merakla isimlerini sorduğunuz kullanıcılarınıza ulaşıp tüfeklerinin en sağlam ve güvenilir şekilde arızasının onarımını sağlayarak kullanıcıdan özür dilemek, bana da teşekkür etmektir.. Tüfek satıp para kazanmak gibi değildir bu durum ama forumda geri dönüşler aldıkça kalite ve ticaret anlayışı adına çok şey kazanabilirsiniz.
           
                                                                                                           Saygılar..


Utku Bey,


Sizi eleştirmiyorum sadece yanlışınızı veya yanlış bulduğumuz şeyi belirtiyorum sizin bize belirttiğiniz şekilde. Burda taraf olunacak veya taraf tutacak bir durum yok çünkü o zaman hiç bir konuya çözüm odaklı bakamayız aksine şahsi ve keyfi şeyler konuşulmaya başlar.

Arkadaşınız sorun yaşamış ise sorun yaşayan arkadaş için çözüm bulmaya çalışılmalı ve bu yönde arayışlara tavsiyelere gidilmedi.

Ben şahsi olarak verdiğim paranın miktarına değil ticari bir ürün olarak sorguluyorum.

Arkadaşlarınız ve diğer kişi ile kişiyle detayları araştıracağız endişe etmeyin.

teşekkür ederiz
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali KELTEN - 16 Aralık 2019, 11:32:23
İnsan kaynaklı hataları minumuma indirmek söylendiği kadar zor olmasa gerek.
Ama mantık Türkiye de olduğu gibi 2000 TL ye her işi yapacak adam çalıştırırım mantığıyla olursa namlunun biri 18.4 diğeri 18.8 mm oluverir.
İyi mal üretmek icin ilk önce kalifiye ,eğitimli,işini iyi bilen insanlara hakettiğiniz ücreti verirseniz : bu tarz insanlarda işlerini kaybetmemek için daha özenli  ve hatasız çalışırlar.
Alın size üretim sürecindeki insan hatalarını dik yarı azaltacak formül.
Diğeri teknolojik yatırım.Burası başlı başına farklı bir boyut zaten.Hiç girmiyorum.
 Yakın bir arkadaşım en son Amerika ya ihraç edilen  3.5 inclik tüfeğinizi aldı.
Onda da sorun yaşadı.
Kaldıki bir önceki tüfeğide Masai Mara idi.O da sağlıklı çalışmamıştı.
Şimdi banttan hatalı çıkan ya da denenmeyen  ürünler piyasada müşteri tarafından denenip sorunlu olduğu tespit edilince  biz malımızın arkasındayız ,servisimiz iyi demekle övünmek bence yersiz.
Ben Huğlu da sağlıklı çalışmayan tüfekleri çalıştırabilecek bir sürü merdiven altı tamirci biliyorum.
Onlarda bu hizmeti veriyor.
Övünülecek bişey değil ki bu !!
Son olarak siz takip ettiğim kadarıyla foruma  ara ara giriyorsunuz galiba.
Siz bu firmada tam olarak hangi pozisyonda sınız ?
İnsanlar Retay markasıyla sağlıklı iletişim kuramıyorlar.Sizde görebildiğim kadarıyla  çok fazla online değilsiniz.
Bir görünüyor bir kayboluyorsunuz.
Şahsen ben kıytırık bir tüfek yapsam ilk önce  sorunsuz çalışmasını sonrada dayanıklı olmasını ilke edinirim.
Halen Türkiye de 20.000 atım görmüş  noter tasdikli veya kayıtlı dijital bir belge yok.
Herkes bizim tüfeğimiz sorunsuz atıyor diyor ama.
İnsanlar artık bilinçlendi.Eskisi gibi değiller.
Bence firmaların daha dikkatli olması gerekiyor.
Estetik olmak yeterli değil.
Sağlıklı bir şekilde besleme yapamayan ,attığı yeride vuramayan tüfekleri arazide estetiği kurtarmıyor malesef.
Dede bastonu niyetine kullanmaktan başka bir şey ifade etmiyor benim  için.
Ve bence siz buradaki insanlara karşı biraz daha duyarlı olmalısınız.
Yandaşlık ya da taraftarlık ithamlarınızı bir kenera bırakıp ,enerjinizi kendinizi daha güzel şekilde izah etmeye  harcasanız bence daha şık olacak....

Merhaba Suat bey,

Teşekkür ederiz önerileriniz ve eleştirileriniz için.

İnsan kaynaklı hataları minimuma indirmek sadece para, eğitim ile odaklı değil maalesef veya konya'da bu şekilde değil. Zihniyet, aidiyet  eksikliği olunca ve sadece para odaklı çalışma olursa ortaya tarifi ve çözümü imkansıza yakın bir sorun çıkıyor ve aşması da o kadar zaman ve emek alıyor. Kendiniz eğitmeye ve tecrübe kazandırma yoluna başvuruyorsunuz.

Yönetici pozisyonundaki ekip çalışanınız başka bir firmadan daha iyi ücretli bir teklif alınca bu kişiden performans, başarı ve iş beklemek hayal oluyor. Sizi yarıyolda bırakıp gidiyor ne aidiyet, ne başarı nede uzun vadeli hayal/planlar var, günlük yaşıyor insanlar burada sanırım veya yaşamak çok ucuz kimse için iş önemli değil marmara gibi.

Konu ilk sayfalarında da belirttiğim gibi, ürünlerin kalitesini veya sorunlarını sahada kullanıcılar üzerinden deneyimlemek değil vizyonumuz ve çalışma şeklimiz. Yılbaşından sonra ortaklıktan ayrılma sürecinde oluşan boşluktan kaynaklı hatalar olmuş olabilir ve kullanıcılarda yetkili birilerine ulaşamamaktan kaynaklı mağduriyetler yaşamışlar özür dileriz. Bunları çözmek ve mağduriyetlerini gidermek için buradayız.

Nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama uygun bir zaman diliminde Konya'ya yolunuz düşerse fabrikamızı ziyarete bekleriz ve size üretim bandını gezdirip ve gözlemlemeleriniz sonucundaki bilgileri buradan arkadaşlara yazabilirsiniz ve bizim için memnuniyet olur.

Kullanıcılara duyarlı olduğumuz için buradayız ve onların istek, talep, öneri, şikayetlerini dinlemek ve çözüm üretmek için yazıyoruz.
Yandaşlık ve taraf itham değil utku bey kendisi yazmış onların tarafındayım diye yoksa utku beye bunu sölemek incelik olmaz ve amacımız bu değil burada. Taraf vs oluncak bir durum yok ve böyle düşünmek yanlışa götürür hepsi bu.

Kendinimiz daha anlaşılır ve net ifade etmeye daha çok çalışacağız şüpheniz olmasın.

teşekkür ederiz tavsiye, eleştiri ve önerileriniz için
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Utku ÖZTEKİN - 13 Ocak 2020, 12:01:35
 Sayın Ali KELTEN,
 Şikayetimize sebep bahsi geçen ve bilgisine sahip olduğunuz arkadaşlarımızın tüfekleri yine çalışmıyor, yine patlatmıyor.. Firmanızdan Nagihan Hanım, atölyelerinizden Durmuş Bey vs birçok çalışanınıza derdimizi defalarca kez anlata anlata artık , “geçimsiz bir aile”olduk sizinle nükteli tabirle..
 
 Bu forumda günlerce bıkmadan usanmadan günlerce haftalarca yazıp çizdiniz, firmanızı reklamını belki lafla çok da güzel yaptınız ancak şikayetçilerinize  lafla sözle ayar vermek yerine neden işinize bakmaz, kullanıcınızı memnun edemezsiniz?? Burda tüfekler tamir edilmez arızası giderilmezse eğer son durumu sizinle ve de forumdakilerle paylaşacağımı bildirmiştim hatırlarsanız.. Artık tüfeğinizin kullanıcısı arkadaşım Emin Çavuş’un da, yakın arkadaşı, avda ki ekip arkadaşı benim de psikolojisi bozuldu bu işe yaramayan, tamir edilemeyen, sorunları çözülemeyen tüfeğiniz yüzünden..
 
  Bu kez sizinle tüketici mahkemelerinde , resmî makamlar da hukuki ve ticari haklarımızı arayıp kullanacağız bilginiz olsun...  Tüfeklerimiz ABD de Avrupa da meşhur ve markalı firmaların tüfekleriyle aynı paraya satılıyor diyorsunuz ama niye ticari aklınız kadar üretici ahlakınız kusurlu tüfeğin sorunlarını gidermeye yetmiyor?  Cevap vermeyiniz lütfen tüm cevap haklarını tükettiniz çünkü bir tüfeği patlatmama arızası nedeniyle 3 4 kez servise çağırdınız ancak yine de sorunu çözemediniz..
 
 
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali KELTEN - 13 Ocak 2020, 15:33:19
iyi de burada burada yüksek bant isteğe göre yapılıyor deniliyor, fabrikayı arıyorm böyle birşey şuan söz konusu değil deniliyor hangisi doğru acaba, çelişkili yanıtlar alıyorum



Merhaba fabrikadan yazıyorum yüksek bant seçeneğimiz siparis üzerine üretiyoruz,üretimimiz mevcut yani
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Hakan SOYKAN - 28 Ocak 2020, 21:11:42
Tüfekleriniz hakkında bilgi verecek donanımlı bu işte görevli bir kişinin telefonu yazarmısınız ?
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Selim AYDOS - 28 Ocak 2020, 22:48:42
Ali Bey Amerika için ürettiğiniz taktik tüfekleri neden Türkiyede alamıyoruz?
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali KELTEN - 29 Ocak 2020, 08:29:52
Ali Bey Amerika için ürettiğiniz taktik tüfekleri neden Türkiyede alamıyoruz?


Merhaba selim bey, sipariş üzerine alabilirsiniz
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Selim AYDOS - 31 Ocak 2020, 05:15:36
Bu taktik tüfeğin farklı namlu seçenekleri var mıdır. Paylaşırsanız sevinirim.
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Nedim DEMİRCİ - 03 Şubat 2020, 15:58:18
Ali bey mrb   solak versiyon Gordion veya masai mara tüfeğiniz varmı ben göremedim yoksa çıkarmayı düşünüyormusunuz benim gibi solak birçok arkadaş bekliyor, malum birçok markanın solak tüfeği yok olsa iyi olur, vede dün retay Antalya diye tüfeğinizi gördüm  varmı böyle bir tüfek  bilgilendirirseniz memnun olurum tşk ederim
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali KELTEN - 04 Şubat 2020, 10:39:01
Ali bey mrb   solak versiyon Gordion veya masai mara tüfeğiniz varmı ben göremedim yoksa çıkarmayı düşünüyormusunuz benim gibi solak birçok arkadaş bekliyor, malum birçok markanın solak tüfeği yok olsa iyi olur, vede dün retay Antalya diye tüfeğinizi gördüm  varmı böyle bir tüfek  bilgilendirirseniz memnun olurum tşk ederim



merhaba,şuanda yok ewet ama çalışmalarımız devam etmekte,lansmanı yapılan yeni ürünümüz henüz satışa çıkmadı yeni sezonda planlanıyor
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Murat TEPE - 04 Şubat 2020, 12:06:05
Ali Bey Merhabalar, 20 kalibresi için üretim planlaması var mı?
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: İlhan SÖZEN - 04 Şubat 2020, 15:53:13
Merhabalar retay kullanıcısı olarak sormak istediğim önceki yıllarda üretilmiş fakat fabrikası kapatılmış tüfeklerinde bakım ve onarımını gerçekleştirme gibi bir hizmetiniz varmı .
Örn: namlu şeridi yenileme, boyama gibi ?
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Reha GÜREL - 05 Şubat 2020, 08:24:25
Ali Bey merhaba;
Sivas'ta ürünlerinizi inceleyebiliceğimiz anlaşmalı bir bayii var mı acaba?
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali KELTEN - 05 Şubat 2020, 15:59:52
Ali Bey merhaba;
Sivas'ta ürünlerinizi inceleyebiliceğimiz anlaşmalı bir bayii var mı acaba?



Merhaba türkiye dağıtıcımız özler avcılık bayi bilgisini öğrenebilirsiniz 02324258245
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Bahri TUĞRULTEKİN - 13 Şubat 2020, 23:25:57
Herkese merhaba. Ali beye bir sorum olacaktı. Geçenlerde Retay fabrika ile iletişime geçmiştik ve bize namluların vuruş noktasında sorun olmayacağını fabrikada test ettikten sonra gerekirse namlu doğrultma işleminin yapıldığını söylediler. Şimdi bu mobil şoklu tüfeklerin nişan alınan yeri vurmama durumu genelde biliyorsunuz şok yatağında yapılan hatalar sonucu oluyor ve benim edindiğim tecrübeye göre böyle tüfeklerin iyi bir ustada tamiri olsada doğuştan hatasız bir namlu gibi olmuyor. Yani anlatmak istediğim hatalı namluları direk hurdaya gönderilmesi gerekirken düzeltilip piyasaya sürülmesi açıkçası kulağa pek hoş gelmiyor. Bu konuyu birde sizden öğrenmek istedim. Size zahmet bu konuda bize bilgi verirmisiniz
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali KELTEN - 17 Şubat 2020, 10:59:38

Merhaba,
hedefi vurmama şok yatağının açıklığından kaynaklı ise evet dediğiniz gibi bu namluları imha ediyoruz.Vurmama sorunu namlu eğriliğinden ise bunları doğrultma işlemi uygulayıp üretim hattına sevk ediyoruz ,başka yapılan bir uygulama yoktur,iyi günler dilerim teşekkür ederiz




Herkese merhaba. Ali beye bir sorum olacaktı. Geçenlerde Retay fabrika ile iletişime geçmiştik ve bize namluların vuruş noktasında sorun olmayacağını fabrikada test ettikten sonra gerekirse namlu doğrultma işleminin yapıldığını söylediler. Şimdi bu mobil şoklu tüfeklerin nişan alınan yeri vurmama durumu genelde biliyorsunuz şok yatağında yapılan hatalar sonucu oluyor ve benim edindiğim tecrübeye göre böyle tüfeklerin iyi bir ustada tamiri olsada doğuştan hatasız bir namlu gibi olmuyor. Yani anlatmak istediğim hatalı namluları direk hurdaya gönderilmesi gerekirken düzeltilip piyasaya sürülmesi açıkçası kulağa pek hoş gelmiyor. Bu konuyu birde sizden öğrenmek istedim. Size zahmet bu konuda bize bilgi verirmisiniz
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Mustafa AKŞİT - 17 Şubat 2020, 11:31:40
Onu bunu bilmem de tufeginizide hiç  kullanmadım hatta elime bile almadım fakat hasta olan çocuğa  sahip çıktınız tedavisini üslendiniz ya o bile firmanızın kalitesi bence 
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Bahri TUĞRULTEKİN - 17 Şubat 2020, 18:46:36
Merhaba,
hedefi vurmama şok yatağının açıklığından kaynaklı ise evet dediğiniz gibi bu namluları imha ediyoruz.Vurmama sorunu namlu eğriliğinden ise bunları doğrultma işlemi uygulayıp üretim hattına sevk ediyoruz ,başka yapılan bir uygulama yoktur,iyi günler dilerim teşekkür ederiz

Ali bey düzeltme işlemi deyince direk şok yatağı hatalı olan namlulara konyadaki ustaların sihirli dokunuş dediği işlemler aklıma geldiği için bu soruyu sordum. Zaten namlu eğriliği dediğiniz problemin günümüz silah fabrikalarında olacağını hiç düşünmemiştim. Cevabınız için teşekkürler.
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Hüseyin CEREN - 18 Şubat 2020, 01:39:23
     Ali bey iyi akşamlar bir massai mara extra black ahşap combo siparişi verdim yapılıyor.Ama bana göre eksiklikleriniz
 var dipçik boyu standart dediler slug namluda tek bir seçenek
var denildi,kullanıcı yorumlarına baktıgımızda herkesten farklı tezat yorumlar var(grupman,yıkıcılık vs..)bunlarda insanlarda acabaları akla getiriyor yani kaliteyi işçiliği belli bir standarta degilmi böyle kaliteli ve iddalı(bana göre)bir tüfek üreten firma
 böyle basit konularda nasıl takılır.inanın çok avcı arkadaş tüfeği yeterince bilmediği için almıyor böyle basit sorunlarda olduğu zaman kimse işini şansa bırakmak istemiyor tabiki.İnşallah sipariş verdiğimiz tüfek beni arkadaşlara mahcup etmez.saygılarla iyi akşamlar..
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali KELTEN - 18 Şubat 2020, 14:43:34
merhaba seri üretim  olduğu için şuanda uzun gelen dipciklere birşey yapamıyoruz ama arge çalışmalarımız devam etmektedir,kısa gelenler için uzatmalı omuzluklarımız mevcuttur,retay ailesine hoşgeldiniz

     Ali bey iyi akşamlar bir massai mara extra black ahşap combo siparişi verdim yapılıyor.Ama bana göre eksiklikleriniz
 var dipçik boyu standart dediler slug namluda tek bir seçenek
var denildi,kullanıcı yorumlarına baktıgımızda herkesten farklı tezat yorumlar var(grupman,yıkıcılık vs..)bunlarda insanlarda acabaları akla getiriyor yani kaliteyi işçiliği belli bir standarta degilmi böyle kaliteli ve iddalı(bana göre)bir tüfek üreten firma
 böyle basit konularda nasıl takılır.inanın çok avcı arkadaş tüfeği yeterince bilmediği için almıyor böyle basit sorunlarda olduğu zaman kimse işini şansa bırakmak istemiyor tabiki.İnşallah sipariş verdiğimiz tüfek beni arkadaşlara mahcup etmez.saygılarla iyi akşamlar..
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Utku ÖZTEKİN - 20 Şubat 2020, 20:32:09
https://youtu.be/m90-x7HLldk
   Sn KELTEN,
 Daha önce bu başlık altında uzunca konuşmuştuk, üst sıralarda ki yazışmalarımızı da okursanız av arkadaşlarımın tüfekleri yapılmazsa eğer son durumu burda açıklayacağımı söylemiştim.. Malesef ki siz firma olarak Emin Cavuş ve Muharrem Dalgıç isimli av arkadaşlarımın tüfeklerini tamir edecek kadar bile sözünüzü tutamadınız ben sözümde durup son durumu video olarak paylaşıyorum..
 Takdir lafta değil yapılan işte olmalıdır, Avrupalı üreticiler bu sebeple kazanıyorlar sanırım ki forumdaki arkadaşlarımızın ilgisine sunarım..
                                                      Saygılar...
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Doğan ATEŞ - 20 Şubat 2020, 21:02:22

 O0

Bir şeyler artık değişmeli ...ülke olarak yabancı tüfeklere gereksiz fahiş fiyatlar vermemeliyiz yıl 2020 çok zor konular değil ...Artık bizim güvenilir sorunsuz sağlam yerli tüfeklere ihtiyacımız var ...
Firmalar bu konuyu ticari bir konu olarak değil,millet meselesi olarak görmeli Yedi milleti bu topraklardan kovanların torunları olarak ,Kaynayan bir kazan misali olan bu coğrafyada Türk milletinin kendi silahına kendi sanayisine dünden daha çok ihtiyacı var ....

Selamlar saygılar

Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Utku ÖZTEKİN - 20 Şubat 2020, 21:14:24
 Firmaya ulaştığınız zaman telefona bakan yetkili , kendi tüfeklerinin ABD de prestijli markalarla aynı fiyata satıldığını söylüyor, öve öve bitiremiyor.. Türkiye de alınanlar nedense çalışmıyor, servise gidiyor tamir edilmiyor, firma zaten getirin değişelim diyecek kadar hassasiyet sahibi değil ? Tüketici  ne yapmalı acaba ?? Biz daha çok izler kopyalarız bu gidişle..
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ersin ŞİMŞEK - 20 Şubat 2020, 21:45:53
https://youtu.be/m90-x7HLldk
   Sn KELTEN,
 Daha önce bu başlık altında uzunca konuşmuştuk, üst sıralarda ki yazışmalarımızı da okursanız av arkadaşlarımın tüfekleri yapılmazsa eğer son durumu burda açıklayacağımı söylemiştim.. Malesef ki siz firma olarak Emin Cavuş ve Muharrem Dalgıç isimli av arkadaşlarımın tüfeklerini tamir edecek kadar bile sözünüzü tutamadınız ben sözümde durup son durumu video olarak paylaşıyorum..
 Takdir lafta değil yapılan işte olmalıdır, Avrupalı üreticiler bu sebeple kazanıyorlar sanırım ki forumdaki arkadaşlarımızın ilgisine sunarım..
                                                      Saygılar...
Otomatik tufek almayi dusunuyordum akdas hibritin agirligi biraz fazla geldigi icin kinetik olsun derken retayi takibe almistim bu videoyu gordukten sonra almayi dusunmuyorum  zarari yok 100 gram agir olsun en azindan av gunum zehir olmasin ... Akdas yetkilileri sag olsun aldigim tufek 2 yili gecmis olmasina ragmen gecen yil fuarda standlarini ziyaret ettim en ufak bir sorunda kargoyu bile karsi odemeli gonder ne gerekiyorsa yapariz dediler
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali ARI - 21 Şubat 2020, 10:28:30
Bu yıl yeni bir yarı otomatik tüfek almaya niyetim vardı. Bayiide Masai Marayı gördüm estetik olarak çok beğendim, av tüfeği satın alma belgemi bile hazırladım. Yaptığım araştırmada av performansı konusunda olumlu izlenimler almama rağmen çalışma istikrarı, hataları konusunda pek iyi duyumlar almadım ki bu benim için asıl önemli olandı, yoksa manken gibi tüfek olmuş avda birinci fişeği atıyor ikinciyi atmıyorsa ne işime yarar. Buradan müşteri temsilcisi  Ali Kelten Beye satılan tüfeklerin imalat hatası sebebiyle fabrikaya dönüş oranını sordum. Beyefendi önceki ve sonraki tüm mesajlara cevap verdi, yapacağı tek şey satış bölümünden ve servis departmanından satılan-geri bakıma,tamire gelen tüfek sayılarını alarak foruma yazmaktı. Ancak cevap verme gereği duymadı. Bu saatten sonra o sayıların artık önemi yok, çünkü inanmam, tüfeği tek kırma fiyatına verseler de almam.
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Gökhan AKDOĞAN - 21 Şubat 2020, 10:39:17
Forumda okuduğum onca sıkıntıdan sonra bir abinin söylediğini şu sözü ''Tüfek avcıdan alınır'' haklı çıkartıyor. Aktaştaki yaşadığım sıkıntıdan sonra daha önce kendisinden alışveriş yapmış ve memlun kalmış aldığı tüfeklerin incelemesini iyice irdeleyen Merdan (KAÇAR) abiden bir adet ata neo 12 aldım tüfek attığı yeri vuruyor çok fazla fişek atma fırsatım olmadı ama 25-30 metre mesafeden tam üzerime gelen kargaya 32 gr bp classic 7 no ile yaptığım atışta kuş debelenmedi bile. :)
O  yüzden artık sıfır tüfek alma konusuna baya bi soğum.
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: İsmail BİLİR - 21 Şubat 2020, 19:56:41
https://youtu.be/m90-x7HLldk
   Sn KELTEN,
 Daha önce bu başlık altında uzunca konuşmuştuk, üst sıralarda ki yazışmalarımızı da okursanız av arkadaşlarımın tüfekleri yapılmazsa eğer son durumu burda açıklayacağımı söylemiştim.. Malesef ki siz firma olarak Emin Cavuş ve Muharrem Dalgıç isimli av arkadaşlarımın tüfeklerini tamir edecek kadar bile sözünüzü tutamadınız ben sözümde durup son durumu video olarak paylaşıyorum..
 Takdir lafta değil yapılan işte olmalıdır, Avrupalı üreticiler bu sebeple kazanıyorlar sanırım ki forumdaki arkadaşlarımızın ilgisine sunarım..
                                                      Saygılar...
Merhaba aynen Ersin Şimşek beyin dediği gibi patentli bir takım sisteminin olması beni acaba retay mı diye düşünüyordum ama üstteki videoyu görünce artık kesinlikle düşünmüyorum işi şansa bırakmıycam daha önce ki mantığımda düşünüyorum alacağınız tüfek ister gazlı ister kinetik vs. Yarı otomatik tüfek olacaksa kesinlikle Avrupa olucak bu kadar net tabii maddi imkanlar dahilinde bu benim  şahsi fikrimdir sadece beni bağlar herkese teşekkürler.

JSN-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Ali KELTEN - 24 Şubat 2020, 12:38:59

https://vimeo.com/user108939901/review/393389466/9b12be2e8b
https://vimeo.com/user108939901/review/393389917/976218ec4c
https://vimeo.com/user108939901/review/393390030/635a47317b

merhaba tüfeklerin bütün mekanik parçaları değiştirilmiştir,tüfek sorunsuz şekilde çalışmaktadır,müşterimizin dediği de zaten arada patlatmadığıdır ,fişek kaynaklı olabileceğini düşünüyoruz


Merhaba aynen Ersin Şimşek beyin dediği gibi patentli bir takım sisteminin olması beni acaba retay mı diye düşünüyordum ama üstteki videoyu görünce artık kesinlikle düşünmüyorum işi şansa bırakmıycam daha önce ki mantığımda düşünüyorum alacağınız tüfek ister gazlı ister kinetik vs. Yarı otomatik tüfek olacaksa kesinlikle Avrupa olucak bu kadar net tabii maddi imkanlar dahilinde bu benim  şahsi fikrimdir sadece beni bağlar herkese teşekkürler.

JSN-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
(http://)
Başlık: Ynt: Retay Müşteri Temsilcisi 2019
Gönderen: Müjdat KARAMAN - 13 Mart 2020, 19:21:58


Arkadaşlar merhabalar;

Ben 2018 haziranda retay masai mara aldım,tüfek elime ulaştığında kargodan kaynaklı çantası kırık geldi.Nagehan hanımla iletişime geçip değişim istedim hemen göndermemi istediler;ikinci kez geldiğinde hem çanta kırık hemde namlu kamuflajında soyulma olmuştu ve yine fabrikanın yolu göründü.Bu süreçte çantalarını acilen revize etmeleri gerektiği hakkında fikir alışverişinde bulunduk ve netice çantalar yenilendi.Üçüncü gelişinde çantada ufak bir kırık dışında bir problem yoktu.Kendi çapımda yaptığım grupman denemelerinden memnun kalmadım (ben merkez ağırlıklı sık grupmanı severim) ve sezon sonunda tekrar fabrikaya gönderdim ve istediğim kıvama geldi.Bu süreçlerde her türlü desteklerini esirgemediler ve yardımcı oldular.Tabi insan 3000 tl gibi bir para verince hiç sorun çıksın istemiyor ve beklenti çoğalıyor.Benim genel manada memnun olmam veya memnun olmamam herkesin aynı düşüncede olacağı anlamına gelmez.Herkesin fikrine saygı duymakla birlikte haksızlık etmemek gerek diye düşünüyorum.Sanki markaya karşı biraz önyargılı yaklaşımlarda var.Kullanıp memnun olan ve ya olmayanın yorumlarını anlarımda;tüfeği hiç kullanmamış,eline bile almamış kişilerin kulaktan dolma bilgilerle eleştiri yapması pek adil değil gibi.Bir hata çıksında hemen eleştirelim diye pusuda bekleyenler var sanki sosyal medyada.Çok büyük yatırımla kurulmuş yerli bir firma,yeni bir ekip,ilk tüfekleri biraz daha toleranslı olmalı diye düşünüyorum.Bir ara fabrika su baskını yaşadı,kısa bir zaman önce ortaklıktan ayrılma sonucu fabrika birkaç gün kapalı kaldı.Bütün bunlar hizmeti aksatmış,gerek teknik servis gerekse başka konularda çözümler aksamış olabilir.Ali beyin burada yardımcı olmak için bulunması bile iyi niyetlerini ortaya koyuyor bence.Bütün bunlar müşteri olarak bizi bağlarmı o ayrı konu,ama biraz daha anlayışlı olmamızı sağlar diye düşünüyorum.Bunları yazıyorum diye fabrikayı kolluyorum diye bir algı oluşmasın.Her şeye rağmen dişinden tırnağından biriktirip bir kucak para veren avcı arkadaşlarımızın memnuniyeti daha önemli.


Sayın Ali KELTEN merhabalar;


Sizin iyi  niyetinizden şüphem yok ama biz müşteri olarak sonuca bakarız.Eğer ki buradaki söylemleriniz icraata dönüşmez ise pek bir önemi kalmaz.Ayrıca burada kişilerle karşılıklı diyolağa girerek önyargıları yıkamazsınız,bunun yerine az laf çok iş deyiminden yola çıkarak sorunları çözerseniz önyargıları yıkmanız daha kolay diye düşünüyorum.Avcı arkadaşlarla gerek sosyal medya gerekse bire bir yaptığımız fikir alışverişleri sonucunda ortaya çıkan sorularımız,eleştirilerimiz ve önerilerimiz olacak nacizane,

Mesela en çok merak edilen konularda biri;yurt içine ve yurt dışına giden tüfekleriniz arasında fark varmıdır?Sizlere sorduğumuz zaman yok diyorsunuz,lakin ülkemizde çıkan sorunlara yurt dışı formlarda pek rastlamıyoruz.Zaten çıksa pek fazla şansınız olmaz yurt dışı piyasalarda.Burada ki genel kanı;yurt dışı testlerinden geçemeyen tüfeklerin iç piyasaya sürüldüğü yada yurt içine servis edilen tüfeklerin gerekli kontrollerden geçirilmediğidir.Bazen o kadar basit problemler oluyor ki;bunun fabrikada gözden kaçması imkansız gibi.

Sık görülen sorunlardan bazıları;tüfeklerin grupman yetersizliği,sol vurma,fişek tahliyesi veya patlatmama gibi olaylar.Bu sorunlar;her tüfekle gerekli atışlar yapıldığı takdirde fark edilip giderilebilecek sorunlar.Bundan dolayı gerekli testlerin yapılmadığı fikri ortaya çıkıyor.

Dipçik ölçüsü konusu;estetik olarak nasıl durur bilemem ama iki ayrı parça şeklinde çözülebilir.Yedek dipçik pedi konulabilir çantaya.

Özellikle tamir ve bakım için geri dönen tüfeklerinizle ilgili servisinizi daha donanımlı elemanlarla desteklemeniz gerekli diye düşünülüyor.Çünkü fabrikaya gidip tamir edilemeyen,sorunu giderilemeyen bir tüfek oluşu sizin için büyük bir imaj kaybı.

 Muhakkak firma temsilcisi olarak bir sürü işiniz,gerek yurt içi gerek yurt dışı seyahatleriniz vardır,lakin buradaki varlığınız bir varmış bir yokmuş gibi olmasın.Soru ve eleştirilere zamanında cevap vermeniz sizin samimiyetinizi ortaya koyacaktır.

Üretip satışa sunduğunuz her tüfek kutusunun içine gerçekten o tüfekle atış yapılmış hedef kağıdını koymanız,gerekli testleri yaptığınız konusunda  ispatınız olur.


Sevgili form üyeleri benim fikirlerim bunlar ve beni bağlar,kimseyi hedef almış veya kimseye cevap yazmış değilim.Sürç-i  lisan ettiysem affola.