TURKIYE AVCILARI VE ATICILARI FORUMU
FORUMA YENİ BAŞLAYANLAR ve FORUM YÖNETİMİ - AVLAKFORUM => KİŞİSEL ŞİKAYETLER, İSTEKLER VE ÖNERİLER => Konuyu başlatan: Ramazan HAK - 03 Ekim 2012, 20:25:48
-
arkadaşlar ,25,09,şinde evcilal.com sitesinden 1 paket mama siparişi verdim,,28,09, zundada mamanın gelmiş oması ümidiyle bize yakın olan sürat kargonun yalıkavak şübesine gittim,ve adıma gelecek olan kargoyu sordum,,ordaki görevli kargonun yanlış bölgeye gittiğini adresinin yanlış yazıldığını söyledi ve yanımda bodrum sübeyi arayarak kargonun barkot numarasını ve adımı vererek kargonun yalıkavak şübesine gönderilmesinini söyledi,ve tamam yarın kargonuzu buradan alabilirsiniz dedi,,,ertesi günü sürat kargonun bodrum dağıtıcısı beni telefonla aradı abi biz bodrumda seni arıyoruz sen yerin neresi demezmi,,bende adresimi söyledim ve dünkü şübedeki konuşmayı ve şübenin isteğini söyledim,,bizdeki adres farrklı dedi bu yanlış adresi sürat kargonun buraya gönderen elaman adresi yanlış girmiş dedi,,bende sürat kargonun müşteri temsilcisini 444o127 ,,karşıma bir bayan çıktı durumu anlattım ,,telimi aldı ben tekrar sizi ararım dedi ,,aramadı ,,ertesi günü mamamda bitti tekrar müşeri hizmetlerini aradım bu sefer bir bir erkek çıktı ve onada durumu anlattım oda benden telimi istedi ,dedim dünde verdim beni arayacaktınız ama aramadınız dedim,biz sizi ararız dediler ve telofonu kapattılar ,,ve bende internet sitesini aradım adres yanlış verilmiş dedim onlar bizim verdiğimiz adres bu dediler ,verdikleri adres doğruydu,,ama kargoyu gönderen bilgisayarın başındaki kendini bilmez yanlış adrese yönlendirmiş,,,ve internet sitesi hemen alakadar olacağını söyledi ve oldularda ,,ve onlarda yaşananlarda rahatsız olmuş ve bir dahaki kargoyu farklı bir kargoyla gönderelim dediler ,,ve sonunda kargo 8 .gün elime ulaştı ,,
demek istediğim daha önce hiç böyle elime geç kargo ulaşmamıştı zoruma gitti ,sürat kargonun yaptığı bu ilk değil burdada bir çok arkadaşımız mağdur oluyor bu adres yanlışlığı yüzünden,, müşteri hizmetleri bana yardımcı olcağı yerde telefonu yüzüme kapatıyor ,kaç gündür köpeğime kuru ekmek veriyorum ,,kargo ha bugün gelecek diye ,bunun bir sorumlusu olmayacakmı ,,biz çektiğimizlemi kalacağız,,,,
-
İnsanların mağduriyetini gidermeye imkanları yoksa özürdileme erdemini göstermeleri gerekir...
-
İnsanların mağduriyetini gidermeye imkanları yoksa özürdileme erdemini göstermeleri gerekir...
iNŞ. SİZDEN BODRUMDAN GETİRME PARASIDA ALMAMIŞLARDIR.
-
İlyas beye katılıyorum..
-
İsmine yakışır hizmet vermişler sevgili Ramazan.
-
Öyle bir devirdeyiz ki artık . Tüm firmalar tüm şirketler hatta ufak esnaflar bile maliyetleri düşürmenin peşindeler.Daha düşük maliyet daha düşük kalite daha kötü hizmet. etrafımda gördüğümü ssöylüyorum kimse doğru düzgün işini yapmıyor.Herşey daha kötüye gidio gibime gelior anlamadım gitti.Birde şu adres olaylarına sinir oluyorum.Ben adresi söylüyorum ordan sistemden bakıyor diyorki öyle bi sokak adı yok .Yaw kardeşim adresim belli yıllardır değişmedi sen sistemini güncellesene.Bu yüzden de mağduriyetler yaşanıyor .
Sürat Kargo maşşllah çok süratliymiş :)
-
sürAT kargo da buna benzer 3-4 tane olay başıma geldi hemde başkentde ne mal veriyorum ne de getittiriyorum.Ambar mantığıyla mal toplaya toplaya varacağı noktaya gidip dağıtım sırasında da aynı noktaya birikim yaparak araç çıkaran firma.. bir malınız gelecekse 1 haftadam önce beklemeyin..kargo bedava satışlarda genelllikle sürat kargo var. nedeni firmalara maliyet tabiki.Biz bu durumlarda satışı yapan firmalara şikayetlerimize devam edersek kargo firmalarını değiştireceklerdir. geçmiş olsun sıkıntılıda olsa ulaşmış mamalar.
-
Abi klasik bir bahanedir...Eleman yanlış girmiştir..Eleman işe yeni girmiştir...Öğle arasına denk gelmiştir....Eleman acemidir....Hemen sıkıştılarmı suçu elemana atarlar...Kendilerini sistemlerini değiştirmek yerine suçu elemana atarlar...Sürat kargoyu tanımayan yok zaten :) :)
Hata,yanlış yapılır..En kurumsal firmalarda bile hata olur,olmasıda gerekir zaten..Doğruyu en güzelini,kaliteyi yakalayabilmek için hatanın olması lazım ama hatanın yanlışın arkasında müşteri memnuniyeti için durulması ve sorunun çözülmesi gerekir...Az daha üstüne gidilse elemana yüklenecek ve bizim memnuniyetimiz için elemanı işten çıkaracak...
Bence en sağlam firma,elamanının çalışanının arkasında duran firma...
-
bende aynısını yurtiçi kargoda yaşadım.mesaj gönderdiler falanca yerden aldığınız mama falanca adrese gönderilmek üzere yola çıktı diye. mesajdaki adres doğruydu. birgün sonra bir mesaj daha :operasyonel nedenlerden dolayı varış adresiniz değişmiştir. diye komşu ilçedeki şubeye gönderdiler.
-
aynı olayın benzeri ptt kargoda benim başıma geldi.istanbuldan çanakkale 400 km kargo 8 günde geldi.yuh dedim.yürüsek daha çabuk gelirdi. hızlı ve sorunsuz teslimatın adresi aras kargo.geriye kalanlar şöyle böyle.
-
zaman zaman kargo firmalarında sıkıntı oluyor başımdan geçen bir olay anlatayım sitemiz üyesi nazım alagöz benden bir tane çifte kırma tüfek aldı tüfek rize'ye gidecekti firma aras kargo tüfeği kargo ya teslim ettik firma ile samimi olduğumuzdan teslim fişi almıyoruz birde almamamızın sebebi kargo aracı geldiğinde park sorunu olması tüfeği teslim ettik aradan 3 gün geçti nazım bey aradı halil bey bu nasıl bir tüfek ordudan rizeye 3 günde gelemedi dedi kargo firmasını aradım elimizde fiş olmadığından ne zaman aldık hangi gün aldık demeye başladılar normal sıradan bir mal olupta kaybolsa sorun değil işin maddi yönüde sorun değil ama tüfek olunca kaybolan iş değişiyor tabi firma tüfeği aramaya başladı araştırmalar sonunda bizim tüfek izmir'e kadar gitmiş biraz geçte olsa tüfek sağ salim nazım beye ulaştı
-
yorumlarınız için teşekür ederim arkadaşlar
benim tepkim geç gelmesinden ziyade ,, müşteri hizmetlerinin ilgisizliği ve bodrum şübenin vurdum duymazlığı,,en azından bir yanlışlık olmuş özür dilemelerini ve böyle şeylerin zaman zaman yaşandığını söyleyebilirlerdi ,,müşteri memnuniyetinin onlar için hiç bir önemi yok demekki ,biz mağdur olmuşuk kimin umurunda
bende bundan sonra bir dahaki alışverişlerimde sürat kargo yu istemiyorum diye mesaj göndericem,,,