TURKIYE AVCILARI VE ATICILARI FORUMU
FORUMA YENİ BAŞLAYANLAR ve FORUM YÖNETİMİ - AVLAKFORUM => KİŞİSEL ŞİKAYETLER, İSTEKLER VE ÖNERİLER => Konuyu başlatan: Murat DİNGİZ - 14 Nisan 2013, 10:33:01
-
Arkadaşlar 40000 liram var opel astra 1.4 turbo almayı düşünüyorum siz önerirmisiniz?
-
o paraya ikinci el olur.o zaman kilometresine bak.turbo araçların az kilometreli olması tavsiye edilir.bir de opel in çok yaktığı söylenir.bence Toyota bak.arıza nedir unutursun.
-
Valla 2. el araç alacağına volkswagen jetta yeni kasa baz modelleri 43-44000 civarında en az 10yıl binersin bıkmadan.
-
O0 O0 O0 son zamanlarda üretilen araçların hepsi güzel , önemli olan yakıt tüketimleri . . . benzinli bir araç , ortalama verilen değerleri çoğu zaman tutturamıyor .. dizellerde ise bu ortalama yakıt tüketimi , extrem bir durum olmazsa aynı değerleri veriyor .. araca kötü diyemeyiz , güzel araçlar ; ben şahsen dizel bir volkswagen derim ... ama para ve zevk sizin .. şimdiden hayırlı olsun , allah güle güle kullanmayı nasip etsin ...... O0 O0 O0
-
Öncelikle yıllık yaptığınız kilometre fazlaysa almayın derim çünkü yakıt tüketimi oldukça yüksek bir araç. Ama turbo benzinli araç tadından yenmez.. Focus 2,5 kullanıcısıyım gayet memnunum dizel aynı paraya alabilirsiniz. 40.000 liraya benzinli focus 3 de alabilirsiniz. Mükemmel performansı var. Yakıt tüketimi astra ile aynıdır. İllaki benzinli diyorsanız Seat Leon TSI motor sıfırını alabilirsiniz. Yeni kasası çıktı ellerinde kalan araçlara çok güzel kampanyalar yapıyorlar.. Daha fazla seçenek sunup kafanızı karıştırmak da istemiyorum :) Ya da boşverin gönlünüze hangisi yatıyorsa onu alın :)
-
opel saglamlık yönünden toyotaya on basar.... konfor ve yakıt derseniz toyota derim.....
-
yılda en fazla 10000 km yapacağım.
-
Astranın 1.3 dizel olanını öneririm. Zaten o fiyata ikinci el bir benzinli alabiliyorsunuz. Biraz daha ekleyip yine az kilometreli bir dizel alabilirsiniz. Dizel düşük devirlerde performanslı değildir ama yakıt tüketimi sizi mutlu eder. Opel servis ücreti olarak ta volkswagen e göre daha avantajlıdır. Konfor olarak kayda değer bir fark göremezsiniz. Saygılar,
-
Bir konu da daha fikrimi belirtmek isterim. Toyota yakıt konusunda opel den daha ekonomik şeklinde yazılmış. Bu düşünceye katılmıyorum. Toyota nın benzinli ve dizel motorları diğer markalarla yarışacak tüketimde ve performansta değiller. Bu durum satış rakamlarına da yansımış durumda.
-
Astranın 1.3 dizel olanını öneririm. Zaten o fiyata ikinci el bir benzinli alabiliyorsunuz. Biraz daha ekleyip yine az kilometreli bir dizel alabilirsiniz. Dizel düşük devirlerde performanslı değildir ama yakıt tüketimi sizi mutlu eder. Opel servis ücreti olarak ta volkswagen e göre daha avantajlıdır. Konfor olarak kayda değer bir fark göremezsiniz. Saygılar,
İlhan bey bu yorumunuza 2011 1.3 dizel opel astra kullanıcısı olarak katılmıyorum...aracımı sıfır aldım ve 40bin km yaptım...iç dış karışık olarak 6.4 litre yakıt tüketimi var.kışın 8 litreleri bulan şehir içi yakıt tüketimi insanın canını sıkıyor..uzun yolda 90 120 km hızda 5 ila 5.2 litre ile gerçekten cimri...
motor hacminin 1248 cc olması kasanın ağır olması yakıt tüketiminin artmasına sebep oluyor...servis olarakta size katılmıyorum...15 bin bakımını
garantiden dolayı serviste yaptırdım...440 tl verdim... 30bin bakımında garantim dolmuştu dışarda yaptırdım..ve 1 yıl geçmişti aradan 165 tl...
-
O0 O0 O0 şu konuya açıklık getirelim öncelikle ; yetkili servislerle özel servisleri birbirinden ayıralım .... yetkili servisler hepimizin malumunca , özel servislere göre bir hayli pahalı . . . kaliteli hizmet veren özel bir servis , yetkili servisi aratmaz ... ithal araçlar , bakım giderleri açısından hemen hemen neredeyse birbirinden farksızdır . . . . bu , , orta üst ve üst segmentlerde farklılık gösterebilir ... ama burada bahsi geçen araçlar orta segmenttedir , ve bakım giderlerinde öyle ahım şahım bir fark yoktur .. dizel bir araç her zaman tercihimdir yakıt tüketimi konusunda .... ve yeni üretilen dizel motorlar , gerçekten yakıt konusunda çok cimri ve performans olarakta çok etkileyici ... ve genel olarak bir çok araçta aynı motor türlerini görebililiyoruz . örnek , TDİ , TDCİ , TSİ , TFSİ , CRDİ , CDİ , vs vs .... O0 O0 O0
-
İlhan bey bu yorumunuza 2011 1.3 dizel opel astra kullanıcısı olarak katılmıyorum...aracımı sıfır aldım ve 40bin km yaptım...iç dış karışık olarak 6.4 litre yakıt tüketimi var.kışın 8 litreleri bulan şehir içi yakıt tüketimi insanın canını sıkıyor..uzun yolda 90 120 km hızda 5 ila 5.2 litre ile gerçekten cimri...
motor hacminin 1248 cc olması kasanın ağır olması yakıt tüketiminin artmasına sebep oluyor...servis olarakta size katılmıyorum...15 bin bakımını
garantiden dolayı serviste yaptırdım...440 tl verdim... 30bin bakımında garantim dolmuştu dışarda yaptırdım..ve 1 yıl geçmişti aradan 165 tl...
sizin astra yeni j kasamı 95 beygir olanlarından eğer öyleyse performansı nasıl acaba
-
hadi 2bin daha çıktım 42000 lira verebilirim alacağım araca.
-
yok murat bey eski kasa...aldığım dönem eski kasa 35 yeni kasa 45 bindi...bende eski kasayı tercih ettim..araç olarak sağlam kemikli bir araç..
ama araç içerisinde göz çekmece hiç bir şey yok telefonunuzu dahi koyacak yer yok.. buda başka bir eksi...
ama avdada çok kullanışlı yerden yüksek olması benim çok işime yaradı...
-
bu konu resimli olsaydı daha güzel olurdu......
-
BMW E46 gerisi bos saglam ve guclu bide tek kapi M paket oldumu tamamdir
-
ARkadaş neye için siniyorsa gözün neydeyse onu al . Böyle soru sorarsan 40 000 liraya sana 40 bin çeşit araba sayılabilir. Amacına uygun ne ise onu al .
Ava gidiorum diyorsan köpek taşıcam diorsan astra yı ne yapaacaksn oda ayrı mevzu :)
-
İlhan bey bu yorumunuza 2011 1.3 dizel opel astra kullanıcısı olarak katılmıyorum...aracımı sıfır aldım ve 40bin km yaptım...iç dış karışık olarak 6.4 litre yakıt tüketimi var.kışın 8 litreleri bulan şehir içi yakıt tüketimi insanın canını sıkıyor..uzun yolda 90 120 km hızda 5 ila 5.2 litre ile gerçekten cimri...
motor hacminin 1248 cc olması kasanın ağır olması yakıt tüketiminin artmasına sebep oluyor...servis olarakta size katılmıyorum...15 bin bakımını
garantiden dolayı serviste yaptırdım...440 tl verdim... 30bin bakımında garantim dolmuştu dışarda yaptırdım..ve 1 yıl geçmişti aradan 165 tl...
Kullanıcısı olduğunuz araba için haklısınız. Ama bu tüketim verileri yüksek. 90-120 km şehirler arası tüketiminiz için söylüyorum. Sanırım en son çıkan astradan bahsediyorsunuz. Ama şunu söylemek istiyorum H kasa ile 860 km yol yaptım ve 100-110 gibi bir hız ile otralamam 4.4 idi. 165 liralık son bakım oldukça iyi hemde dizel için. Garanti kapsamındaki VW yada Toyota nında yetkili servis ücretleri 400 liranın altında değil. İyi geceler dilerim.
-
O0 O0 O0
Kullanıcısı olduğunuz araba için haklısınız. Ama bu tüketim verileri yüksek. 90-120 km şehirler arası tüketiminiz için söylüyorum. Sanırım en son çıkan astradan bahsediyorsunuz. Ama şunu söylemek istiyorum H kasa ile 860 km yol yaptım ve 100-110 gibi bir hız ile otralamam 4.4 idi. 165 liralık son bakım oldukça iyi hemde dizel için. Garanti kapsamındaki VW yada Toyota nında yetkili servis ücretleri 400 liranın altında değil. İyi geceler dilerim.
O0 O0 bakımları özel serviste yaptırmış ilhan bey , yetkili serviste değil ... ona değilde birde buna bakın isterseniz ; vw T 5 , , , 1,9 motor , , , onbin bakımı 180 tl .... vw neresi pahalı , , , yetkiliyle özeli karıştırmayalım lütfen . . . O0 O0
-
Abim bence ilk basta kafadan benzinli araci unut alan akrabalar kapida yatiriyor arabayi biz dacia stepway aldik on numara ama avci adamiz bagaji yetmiyor tek pismanligimiz bundan sonraki hedef duster 33 bine sifir dizel stepway derim ben.
-
O0 O0 O0 O0 O0 bakımları özel serviste yaptırmış ilhan bey , yetkili serviste değil ... ona değilde birde buna bakın isterseniz ; vw T 5 , , , 1,9 motor , , , onbin bakımı 180 tl .... vw neresi pahalı , , , yetkiliyle özeli karıştırmayalım lütfen . . . O0 O0
Yusuf bey 165 tl lik bakımın özel serviste yapıldığını anladım :) 440 liralık ilk bakım için çok anormal olmadığını söyledim ben. Siz 180 liralık 10.000 bakımınızı yetkili vW servisindemi yaptırdınız ? Eğer öyle ise çok iyi.
Diğer yazısını okuyunca arkadaşın astra sınında H kasa olduğunu anladım. Bu kasa için yazdığı şehir içi ve karma yakıt tüketimi bence yüksek. Ben H kasanın 1.6 benzinlisini arkadaşım da 1.3 dizelini kullanıyor. Tatile giderken değiştiriyoruz ( ben onun dizelini alıyorum ). Kışın dahi dizelin ortalamasının şehir içi 7 lt üzerine çıktığını görmedim.
Her neyse, otomobil konusu sadece yakıt ve servisten ibaret değil. Aynı tüfek gibi göze ve gönüle de yatacak. Murat beyin nakiti sanırım almak beyeneceği araca rahat rahat yeter. Allah gönlüne göre versin. Temiz bişey denk gelir inşallah.
-
Murat Kardeşim,
Bende Astra (1.6 HB Enjoy) vardı. Onu satıp kredi çektim ve VW Jetta (1.4 TSI) aldım. Afedersin, eşekten inip ata bindim diyebilirim. Virajlara girerken yıkıldı yıkılacak korkusuyla kullanıyordum Opel'i. Hele ki bizim uzay kasaların diğer adı, "Takla Kasa". Jetta ile Kıyas bile kabul etmez. Opel' in yakıtı da yüksek. 100TL benzin alırsın, 225km sonra biter. Kilometre başına nerdeyse 45 kuruş yakar (şehir içi). Jetta' nın rodaj süresi daha bitmedi. Yani yakıt sarfiyatı şu an yüksek. Buna rağmen 40 kuruş yakıyor. 1000-1500km sonra 40 kuruşun da altına düşecek. (Daha önce 1996 model Astra GSI vardı bende. O viraj konusunda Jetta' dan da iyiydi. Teknoloji ilerledikçe Opel'i bozuyorlar mı ne..)
Ayrıca otomatik vites kullanacaksan en önemli nokta, Şanzuman.
Opel, Toyota, Ford, Citroen.. Bu markalardaki şanzuman yarı otomatik. Baskı balata var hepsinde. Senin yerine içerideki bir robot basıyor debriyaja. Vites geçişlerinde seni öne arkaya sallayarak eylemsizlik yaratır. Hele gaza fazla yüklendin mi iyice hissedersin. Ayrıca seri değildir. Ani fırlamak gerektiğinde yavaş kalır Allah korusun. Honda ve VW' de bu problem yok. Ha bir de Toyota Avensis' te bunun çözüldüğünü duydum. Son çıkan Astraları bilmiyorum, belki değişikliğe gitmişlerdir. Bunları genel bilgi olarak yazdım. Dediğim gibi, son çıkan modellerde değişiklik yapmış olabilir firmalar. Yanlış yönlendirmeyeyim.
Tavsiyem ise dizel bir araba yönünde. Manuel veya otomatik olarak önce Toyota sonra da VW. Toyota' yı sanayide görmeniz pek olası değildir. Sorun çıkarmıyor arabalar maaşallah.
Yazdım durdum valla. Bu ülkede Arabalar - Futbol - Bayanlar konularında anlayan anlamayan bütün erkeklerin fikri vardır bilirsiniz :)
-
hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim öncelikle ava kullanılmyacak onun için zaten elimde 2000 model bi palio var:) benim uzun yolda kullanacağım araca ihtiyaçım var yeni opelin kasası ve iç dizayn hoşuma gitti yinede dediğim gibi çok kararsızım.
-
Murat Kardeşim,
Bende Astra (1.6 HB Enjoy) vardı. Onu satıp kredi çektim ve VW Jetta (1.4 TSI) aldım. Afedersin, eşekten inip ata bindim diyebilirim. Virajlara girerken yıkıldı yıkılacak korkusuyla kullanıyordum Opel'i. Hele ki bizim uzay kasaların diğer adı, "Takla Kasa". Jetta ile Kıyas bile kabul etmez. Opel' in yakıtı da yüksek. 100TL benzin alırsın, 225km sonra biter. Kilometre başına nerdeyse 45 kuruş yakar (şehir içi). Jetta' nın rodaj süresi daha bitmedi. Yani yakıt sarfiyatı şu an yüksek. Buna rağmen 40 kuruş yakıyor. 1000-1500km sonra 40 kuruşun da altına düşecek. (Daha önce 1996 model Astra GSI vardı bende. O viraj konusunda Jetta' dan da iyiydi. Teknoloji ilerledikçe Opel'i bozuyorlar mı ne..)
Ayrıca otomatik vites kullanacaksan en önemli nokta, Şanzuman.
Opel, Toyota, Ford, Citroen.. Bu markalardaki şanzuman yarı otomatik. Baskı balata var hepsinde. Senin yerine içerideki bir robot basıyor debriyaja. Vites geçişlerinde seni öne arkaya sallayarak eylemsizlik yaratır. Hele gaza fazla yüklendin mi iyice hissedersin. Ayrıca seri değildir. Ani fırlamak gerektiğinde yavaş kalır Allah korusun. Honda ve VW' de bu problem yok. Ha bir de Toyota Avensis' te bunun çözüldüğünü duydum. Son çıkan Astraları bilmiyorum, belki değişikliğe gitmişlerdir. Bunları genel bilgi olarak yazdım. Dediğim gibi, son çıkan modellerde değişiklik yapmış olabilir firmalar. Yanlış yönlendirmeyeyim.
Tavsiyem ise dizel bir araba yönünde. Manuel veya otomatik olarak önce Toyota sonra da VW. Toyota' yı sanayide görmeniz pek olası değildir. Sorun çıkarmıyor arabalar maaşallah.
Yazdım durdum valla. Bu ülkede Arabalar - Futbol - Bayanlar konularında anlayan anlamayan bütün erkeklerin fikri vardır bilirsiniz :)
abi bulabilsem temiz bir astra j kasa dizel alacağım ama azını açan 45 47 diyor
-
Murat Kardeşim,
Bende Astra (1.6 HB Enjoy) vardı. Onu satıp kredi çektim ve VW Jetta (1.4 TSI) aldım. Afedersin, eşekten inip ata bindim diyebilirim. Virajlara girerken yıkıldı yıkılacak korkusuyla kullanıyordum Opel'i. Hele ki bizim uzay kasaların diğer adı, "Takla Kasa". Jetta ile Kıyas bile kabul etmez. Opel' in yakıtı da yüksek. 100TL benzin alırsın, 225km sonra biter. Kilometre başına nerdeyse 45 kuruş yakar (şehir içi). Jetta' nın rodaj süresi daha bitmedi. Yani yakıt sarfiyatı şu an yüksek. Buna rağmen 40 kuruş yakıyor. 1000-1500km sonra 40 kuruşun da altına düşecek. (Daha önce 1996 model Astra GSI vardı bende. O viraj konusunda Jetta' dan da iyiydi. Teknoloji ilerledikçe Opel'i bozuyorlar mı ne..)
Ayrıca otomatik vites kullanacaksan en önemli nokta, Şanzuman.
Opel, Toyota, Ford, Citroen.. Bu markalardaki şanzuman yarı otomatik. Baskı balata var hepsinde. Senin yerine içerideki bir robot basıyor debriyaja. Vites geçişlerinde seni öne arkaya sallayarak eylemsizlik yaratır. Hele gaza fazla yüklendin mi iyice hissedersin. Ayrıca seri değildir. Ani fırlamak gerektiğinde yavaş kalır Allah korusun. Honda ve VW' de bu problem yok. Ha bir de Toyota Avensis' te bunun çözüldüğünü duydum. Son çıkan Astraları bilmiyorum, belki değişikliğe gitmişlerdir. Bunları genel bilgi olarak yazdım. Dediğim gibi, son çıkan modellerde değişiklik yapmış olabilir firmalar. Yanlış yönlendirmeyeyim.
Tavsiyem ise dizel bir araba yönünde. Manuel veya otomatik olarak önce Toyota sonra da VW. Toyota' yı sanayide görmeniz pek olası değildir. Sorun çıkarmıyor arabalar maaşallah.
Yazdım durdum valla. Bu ülkede Arabalar - Futbol - Bayanlar konularında anlayan anlamayan bütün erkeklerin fikri vardır bilirsiniz :)
tarkan kardeşimin tesbitleri doğrudur.fakat otomatik şanzıman konusunda bir eksik bilgi var.toyota nın benzinli otomatiklerinde tam otomatik dediğimiz bir otomatik türü var,gerçek klasik otomatik tam otomatik şanzıman.toyota nın bu şanzımanı sorunsuz ve seri dir.diğeri yarı otomatiktir,dizellerin hepsinde bu yarı otomatik vardır.geçişler yavaş ve zevksizdir.toyota da tam otomatik dediğimiz şanzıman tercih edilmelidir.turbo benzinli teknolojisini oturtan ve yakıtta başarılı olan volkswagen dir.opelturboda yeterli ekonomiyi sağlayamamıştır.toyota nın diğerlerine göre avantajı sorunsuz olmasıdır.
-
cumartesi günü gibip baiye bakacağım asrta j kasa 1.4 turbo sport bakalım anlaşabilirsek alacağız hayırlısıyla