TURKIYE AVCILARI VE ATICILARI FORUMU

FORUMA YENİ BAŞLAYANLAR ve FORUM YÖNETİMİ - AVLAKFORUM => KİŞİSEL ŞİKAYETLER, İSTEKLER VE ÖNERİLER => Konuyu başlatan: Hakan ÖZDEN - 23 Mart 2016, 10:52:55

Başlık: Ürün Şikayet sayfası
Gönderen: Hakan ÖZDEN - 23 Mart 2016, 10:52:55
Avcılık atıcılık ortak hobimiz. Bu sevda ile hepimiz bütçemizden ayırarak önemli miktarda malzeme alıyoruz alış veriş yapıyoruz . Biliyoruz ki Türkiyedeki firmalar yurtdışındaki firmalar gibi asla sattıkları malın arkasında durmuyorlar, geri almıyorlar değiştirmiyorlar bin dereden bin su getirtiyorlar, duruyorlarsa da kendi lehine karar alıp müşteriyi ortada bırakıyorlar. Oysa Cabelas gibi bir firma birbuçuk yıl sonra kullandığınız botu geri alabiliyor. Bu Site oldukça önemli üye sayısına sahip. Bu türlü şikayetler de sitenin üye gücü bir tüketici derneği gibi kullanılabilir ise firmalar üzerinde yaptırıcı olacağına inanıyorum. Ürün şikayetleri adı altında bir sayfa açmanızı , gerekirse vakti olan bir site yöneticisinin de bu konularda takipci olmasını öneriyorum. Şikayet sonuçlanana kadar avcılar arasında o ürünün boykotunun firma üzerinde ciddi etkisi olacaktır. Sevgi ve saygı ile .
Başlık: Ynt: Ürün Şikayet sayfası
Gönderen: Semih MAVİLİ - 26 Mart 2016, 21:32:57
Avcılık atıcılık ortak hobimiz. Bu sevda ile hepimiz bütçemizden ayırarak önemli miktarda malzeme alıyoruz alış veriş yapıyoruz . Biliyoruz ki Türkiyedeki firmalar yurtdışındaki firmalar gibi asla sattıkları malın arkasında durmuyorlar, geri almıyorlar değiştirmiyorlar bin dereden bin su getirtiyorlar, duruyorlarsa da kendi lehine karar alıp müşteriyi ortada bırakıyorlar. Oysa Cabelas gibi bir firma birbuçuk yıl sonra kullandığınız botu geri alabiliyor. Bu Site oldukça önemli üye sayısına sahip. Bu türlü şikayetler de sitenin üye gücü bir tüketici derneği gibi kullanılabilir ise firmalar üzerinde yaptırıcı olacağına inanıyorum. Ürün şikayetleri adı altında bir sayfa açmanızı , gerekirse vakti olan bir site yöneticisinin de bu konularda takipci olmasını öneriyorum. Şikayet sonuçlanana kadar avcılar arasında o ürünün boykotunun firma üzerinde ciddi etkisi olacaktır. Sevgi ve saygı ile .

Güzel bir fikir uygulanmasını dilerim....
Başlık: Ynt: Ürün Şikayet sayfası
Gönderen: Engin TARHAN - 26 Mart 2016, 22:04:16
Katılıyorum çok faydalı olur.
Başlık: Ynt: Ürün Şikayet sayfası
Gönderen: Hakan ÖZDEN - 28 Mart 2016, 14:40:58
sayın yöneticimiz lütfen sayfayı açın çalıştırmaya başlayalım.
Başlık: Ynt: Ürün Şikayet sayfası
Gönderen: Alkan YOKSUL - 28 Mart 2016, 21:00:46
Böyle bir bölüm açılacak olursa kimler Yönetici olup sorumluluk almak ister.
Eğer bir gönüllü çıkar da Tuncay Hoca yada İbrahim Beyle irtibata geçer ve Onlar da böyle bir bölümün açılmasını uygun görürlerse süreç daha hızlı işler.
Çünkü açılması istenen bu yeni bölüm emek ve zaman ister.
İnşallah gönüllüler çıkar da istenen bölüm açılabilir.
Başlık: Ynt: Ürün Şikayet sayfası
Gönderen: Murat AYSİLİ - 28 Mart 2016, 22:22:31

biz uyeler boykot kararina uyabilecekmiyiz bu soru isareti

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Ürün Şikayet sayfası
Gönderen: Tuncay KANDEMiR - 28 Mart 2016, 23:37:18
Hakan bey yazdıklarınız da sonuna kadar haklısınız, üstelik bu konuda yasalar da yeterli olmasına rağmen işletmelerin geneli tüketiciyi pek dikkate almıyor :(
aslında benzer konular her bölüm altında işleniyor, mesela X tüfek firması altında övgüler olduğu kadar eleştiri ve şikayetler de oluyor,
çoğu kullanıcı bir ürün alırken internet te arama yaptırıyor ve kullanıcıların görüşlerine bakarak alıyor...
sitemizde marka adları altında yapılan şikayetler çoğunlukla çözüme kavuşuyor hatta zaman zaman kullanıcı hatası da ortaya çıksa sonuçta firma adına iyi etki bırakmıyor...
Bizim en büyük sıkıntımız burada yapılan şikayetlerin buradan sonuçlandırılmaya çalışılması :( yasalarla bizlere verilen hakları kullanarak bu şikayetlerimizi resmileştirerek noktalayıp açtığımız konulara eklesek çok daha verimli olur... diğer türlü kim haklı kim haksız biz karar vermiş gibi oluyoruz sanki :( ve zaman zaman kaş yapayım derken göz çıkartabiliyoruz :(

forum 1 ay sonra başka şekli ile devam edecek, site yönetimi değişecek yeni arkadaşalr devam edecek, yönetim açısından sıkıntılı olsa da avcılarımıza faydalı bir bölüm olacaktır, düşünülmeli bence de teşekkür ederiz.


Avcılık atıcılık ortak hobimiz. Bu sevda ile hepimiz bütçemizden ayırarak önemli miktarda malzeme alıyoruz alış veriş yapıyoruz . Biliyoruz ki Türkiyedeki firmalar yurtdışındaki firmalar gibi asla sattıkları malın arkasında durmuyorlar, geri almıyorlar değiştirmiyorlar bin dereden bin su getirtiyorlar, duruyorlarsa da kendi lehine karar alıp müşteriyi ortada bırakıyorlar. Oysa Cabelas gibi bir firma birbuçuk yıl sonra kullandığınız botu geri alabiliyor. Bu Site oldukça önemli üye sayısına sahip. Bu türlü şikayetler de sitenin üye gücü bir tüketici derneği gibi kullanılabilir ise firmalar üzerinde yaptırıcı olacağına inanıyorum. Ürün şikayetleri adı altında bir sayfa açmanızı , gerekirse vakti olan bir site yöneticisinin de bu konularda takipci olmasını öneriyorum. Şikayet sonuçlanana kadar avcılar arasında o ürünün boykotunun firma üzerinde ciddi etkisi olacaktır. Sevgi ve saygı ile .
Başlık: Ynt: Ürün Şikayet sayfası
Gönderen: Yavuz YILDIZ - 28 Mart 2016, 23:57:06
bazı durumlarda karalamada olabilir şikayet varsa delilleriyle sunulmalı ayrıca biri memnunken diğeri memnun olmayabilir kimsede memnun olduğu yeri boykot etmez birde muhattab firma olmalı biz burada atıp tutuyoruz ama karşı tarafın haberi yok olsa en azında firma kötü reklamım yapılıyor diye özen göterebilir
şikayet edilen firmaya konu linki gönderilebilir e posta ile cevap gelmezse botkot olabilir
Başlık: Ynt: Ürün Şikayet sayfası
Gönderen: Suat ÇALIŞKAN - 29 Mart 2016, 02:11:17
Fikir gayet güzel ancak uygulama işin içine girince epey sorun olabilir.

Kurumsal bir  firma ile görüşülebilir.Elimizdeki potansiyel üye sayısıyla hem fiyatlarda hemde alışverişlerde sorunsuz bir süreç yaşanabilir.

Müşteri potansiyelini gören satıcıda site üyelerine %10 gibi bir indirim yapabilir yada yaptırılabilir.
 
Böylece her iki taraf ta mutlu bir alışveriş yapabilir diyeceğim ama

Birileri çıkar site yönetimi bu işlerden rant sağlıyor falan der tadımız tuzumuz kaçar.

Ben av malzemelerimi internet üzerinden almayanlardanım.
Mevcut av bayii abimiz kazansın zaten internet fiyatlarından daha uygun alabiliyorum.
Bir iki lira pahalı olsa bile esnaf kazansın.

En azından sözümüz lafımız geçiyor.

Beğenmediğim yada memnun kalmadığım ürünü anında değiştirebilme lüksü de cabası.

Dertsiz başa dert açar bu sistem.

Kimsede durup dururken bu işe  bulaşmaz diyorum....

Başlık: Ynt: Ürün Şikayet sayfası
Gönderen: İdris MOĞOL - 29 Mart 2016, 09:57:31
fikirler çok güzel hepsine katılıyorum. birde benim aklımı kurcalayan ve içinde olduğum bir durum var.
hala tüfeğimi göndermedim ama almış olduğum x marka bir tüfek bariz yapım aşamasında sıkıntı var birkaç usta avcı ve tüfekten iyi anlayan insana gösterdim '' OĞLUM SEN TİTİZ BİR ADAMSIN KÖR MÜ OLDUN BUNU ALIRKEN'' dediler o derece hatalı bir tüfek almış bulundum.

bu tüfeği götürüp bu hatalı mı bir inceleme yapar mısınız? yada bir rapor verir misiniz? diyebileceğimiz

BAĞIMSIZ çalışan bir kuruluş var mı?

eğer böyle hatırı sayılır bir kuruluş olsa yada İngiltere sistemi gibi üretilen tüfekler fabrikada kalite kontrolden geçtikten sonra ürünün  kullanıma ve veya satışa uygun olup olmadığını denetleyen bir kuruluş olsa kötü tüfek diye bir tabir ortadan kalkar. merdiven altında tüfek üretilmez. herkes de kaliteli ürün kullanır. saygılarımla
Başlık: Ynt: Ürün Şikayet sayfası
Gönderen: Cihangir GÜNEL - 29 Mart 2016, 10:45:16
Bu kadar etkili bir av sitende özellikle biz avcılar için çok geç kalınmış bir bölüm.

O kadar ihtiyaç var ki, bu firmaların işine de yarayacaktır. Kanayan yaralarını saracaklar, belki onlardan kaynaklı olmayan yerleri (özellikle bayi ve satış kanallarını) kesip atarlar.

Çok faydalı olur. Bence Muattap kısmına da kendileri bilirler. Türkiye deki en büyük av forum sitesini  takip etmeyip yazılanları görmezden geliyorlarsa kendi ayaklarına sıkarlar. O riski alacaklarını düşünmüyorum. Balıklama atlarlar.

Buradaki tutum herkesin doğru eleştiriler yapıp hakikaten üründen kaynaklı sorunları kime bildireceğini hangi başlık altında açacağını bilmesi gerekli ve hakaret ve sözlü tartışmaya mahal bırakacak söylemlerden kaçınması gerekli.
Başlık: Ynt: Ürün Şikayet sayfası
Gönderen: İsmail DAL 01 - 03 Nisan 2016, 09:55:46
Mantıklı olur

D5803 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi