TURKIYE AVCILARI VE ATICILARI FORUMU

HUKUK KÖŞESİ => KANUNLAR, YÖNETMELİKLER, GENELGELER, MAK KARARLARI => Konuyu başlatan: Recep BİNNAZ - 27 Aralık 2016, 10:35:58

Başlık: Satın alma belgesi
Gönderen: Recep BİNNAZ - 27 Aralık 2016, 10:35:58
Merhaba,
Ruhsatlı bir tüfeğim mevcut ikinci bir tüfek almak istiyorum satın alma belgesi için sağlık raporu almam gereklimi ?
Başlık: Ynt: Satın alma belgesi
Gönderen: Emrah ALTUNTAŞ - 27 Aralık 2016, 11:26:56
Merhaba,
Ruhsatlı bir tüfeğim mevcut ikinci bir tüfek almak istiyorum satın alma belgesi için sağlık raporu almam gereklimi ?

evet hocam benden istediler bende 2. tüfeğimi aldım
Başlık: Ynt: Satın alma belgesi
Gönderen: Sefa KOYUNCU - 27 Aralık 2016, 11:48:07
Ben bir hafta kadar önce aldım. Bulunduğum ilçe kaymakamlığına dilekçe yazıyorsunuz, yivsiz av tüfeği almak istiyorum diye.
Tezkerenin fotokopisini ve nüfus kağıdının fotokoppisini ve iki resim ekliyorsunuz. Kaymakamlığa veriyorsunuz. Emniyete havale oluyor. Sonra o belge kaymakama tekrar emniyetten imzaya geliyor ve emniyetten blgenizi alıyorsunuz. Daha sonra o belge ile birlikte av bayiinden tüfeğinizi alıp fatura ve tüfekle birlikte karakola gidip kendi üzerinize bulunan tezkereye işleniyor.
Ben bu işlemleri yaptım saygılar.
Başlık: Ynt: Satın alma belgesi
Gönderen: Erkan BAŞARAN - 27 Aralık 2016, 17:35:45
Sağlık raporu teskere yenileme ve yeni müracatta isteniyor
Süresi dolmamışsa sağlık raporuna gerek olmuyor.
Başlık: Ynt: Satın alma belgesi
Gönderen: M.Burak METİLLİ - 30 Aralık 2016, 14:39:01
Saglik raporuna gerek yok fakat ben ikametimi degistirdim ve yeni bir tufek daha aldim ruhsata isletmek icin yeni ikametimdeki emniyet mudurlugune gittim benden daha onceki ruhsata isletmis oldugum tufekleri gormek istediler tabi birde dosyanizi onceki ikametinizden istiyorlar bilgilerinize, heryerde degisiklik gosterebilir bu benim yasadigim olay siz yinede tufeklerinizi arabada bekletin. :D
Başlık: Ynt: Satın alma belgesi
Gönderen: Sefa KOYUNCU - 30 Aralık 2016, 14:47:18
Aslında farklılık göstermesi normal bir durum. Bu ruhsat işlerine bakan memurların kendi sistemlerini takip etme biçimiylede alakalı olmuş olabilir. Veya taşınma gibi durumlarda evrakların yeni yerleşim yerindeki Emniyet Müdürlüklerine veya Jandarma Karakollarına evrakların taşınmasıda gerekebilir. Bunun en makul durumu önce bağlı bulunduğunuz karakollara gitmek ve görevli kişilere sormak. Ve işleme öyle başlamak bence, çünkü ozaman bir takım süprizlerle karşılaşma durumu ortadan kalkıyor.