TURKIYE AVCILARI VE ATICILARI FORUMU
SİLAHLAR, MÜHİMMAT, EKİPMAN HAKKINDA HER ŞEY => YERLİ ÜRETİM AV VE SPOR TÜFEK MARKALARI => Huğlu Kooperatif Av Tüfekleri => Konuyu başlatan: Talat YILMAZ 46 - 15 Ocak 2022, 02:11:34
-
iyi geceler sayın forum üyeleri gece gece uyku tutmadı tüfeğim deki sorun yüzünden uyuyamadım bir tüfek yüzünden uyunmaz mı diyebilirsiniz gerçekten durum bu siz ustalardan yardım istiyorum.
2019 yılında Mehmet Yayla ustaya huğlu pusula av bayisine 202B modeli 71 namlu 1/3 fix şok yanyana çifte kırma tüfeği siparişi verdim yaklaşık 3 ay sonra Nisan ayında tüfeğim elime ulaştı tüfeği ilk incelememde sol namlu fişek yatağının 10 cm ilerisinde namlu dış yüzeyinde şişlik vardı ve namlu bazı bölgelerinde boya kalkması vardı tüfeğimi hemen fabrikaya gönderdim.
Tamir servisi yetkilisi Mustafa bey şişlikten dolayı namlu değişimi olacak dedi bende tamam en kısa sürede yapılsın dedim yaklaşık 40 gün sonra tüfeğim tamirden geldi 37 metreden grupman dağılımı testi yaptım dağılımlar çok güzeldi fakat atış sonrası tüfeğimi temizlediğimde sol namlu içinde yaklaşık 5 cm kadar krom kopması mevcuttu sadece 32 gram 7 no fişek attım tüfeği 2.defa fabrikaya gönderdim servisteki Mustafa bey namluda krom kopması olmuş kromlayıp göndereceğiz dedi bende olur dedim 1 ay sonra tüfeğim av sezonuna anca yetişti namlu içi krom lanmış sıkıntı yok gibiydi.
Av sezonunda yaptığım avlarda kuşların bir çoğu ya yaralı düşüyor yada yaralı gitmesi üzerine sezon sonu 37 metreden dağılım testi yaptım tüfek sağ üst atıyordu kromlanmaya gitmeden böyle bir sorun yoktu .
Tüfeği 3.kez fabrikaya gönderdim Mustafa bey beni aradı namlu bandında sorun olduğunu bandı söküp tekrar kaynataçağız dedi 2 ay sonra tüfeğim geldi tekrar 37 metreden dağılım testi yaptım sağ atma sorununu çözmüşler lakin üst atma halen vardı ve grupman dağılım yüzdeleri çok düşmüştü aynı fişek ilen deniyordum artık bu namlu canımı çok sıkıyordu bunlan ava gidmek içimden gelmedi sorunlar bitmiyordu bu yüzden ücretli yeni 76 cm 1/3 fix şoklu yeni namlu yaptırmak istedim hemde 71 namluyada tekrar baksınlar diye tüfeği 4.kez fabrikaya yolladım servisten Mustafa bey beni aradı yeni ücretli 76 namlu yapılacak, 71 namluyada baktık oda değişim olacak dedi bende tamam dedim 4 ay sonra tüfeğim geldi av sezonunun yarısı geçmişti tüfek elime geçer geçmez 76 namlu ilen ava çıktım lakin büyük bir hayal kırıklığı tüfeği açıp fişekleri koyduğunda namlu açma mandalı kapanmıyordu fişek yatağında sıkıntı vardı o gün av bile yapamadım tefeğimi bir sonraki gün 76 namlusu ilen 5.kez fabrikaya gönderdim 1 ay sonra av sezonu bitince geldi işlerimden dolayı deneyemedim bu av sezonunda özellikle 76 namlu ilen ava gittim kuşlar ya yaralı düşüyor yada yaralı gidiyordu geçen 37 metreden dağılım testi yaptım 76 namlu yaklaşık 40 cm üst atıyor, 71 namlu merkezi atıyor sol 1 fix şok normal , sağ 3 fix şok 4 şoktan daha fazla dağıtıyor 3 yıldan beri bu tüfek yüzünden doğru dürüst av yapamadım 71 namlu işe yaramaz dedim 76 namlu yaptırdım değişen bir şey yok başkada tüfeğim yok bu zamanda yeni tüfek almakta zor böyle bir sıkıntının mağduriyetin içindeyim huğluya hiç yakışmıyor hiç denemiyorlarmı anlamadım gitti ne yapmalıyım ustalar tüketici hakemine baş vursam nasıl olur sonuç olumlu çıkarmı çıkarsa ücret ödemesi ne kadar olur tüfeği 6.kez göndersem aynı sorundan 4. defa komple değişim yeni bir tüfek yaparlarmı yapmaları doğru değilmi gerekirse Naci Tanık başkanlada görüşeceğim siz ustalardan yardım istiyorum.
-
Huğlunun ana dağıtımcısı zaten Kahramanmaraşta Atef av.Ben olsam o tüfeği değiştirmelerini isterdim.Bu siteye yazdıklarını ekran görüntüsü yapıp Atef av ve Naci Tanık bey e gönder.Sonuç alamazsan tüketici hakem heyeti ve şikayetim var.com a başvur
-
Atef av bu konuda ilgilenir mi bilmiyorum tüfeği huğlu pusula av bayisinden aldım yinede onlarada müracaat edeyim. Yani bukadar sorundan sonra tüketicinin değişim talep etme hakkı olması gerek 3 av sezonu boyunca bir verim alamadım üstüne servise gönder bekle yine gönder yine bekle Arap saçına döndü.
Naci bey bildiğim kadarıyla genç ve dinamik yenilikçi geniş düşünen biri onunla görüşeceğim çözüme kavuşturur inşallah son çare tüketici hakemine başvurmak bu tüfek hariç evde abim ve babamın 3 eski 1 yeni olup huğlu tüfeği var eski tüfekleri den çok memnunlar onlara istinaden bende huğlu aldım lakin 3 yıl boyunca beni yolda bıraktı
-
Büyük ihtimal ile tüfek değişse bile yeni gelen tüfekte de aynı sorunlar devam edecektir. Maalesef çifte tüfeklerde alt-üst, sağ-sol atma sorunu ülkemizde büyük sorun. Eski üretim tüfekler bence daha itinalı imal edilmiş.
-
Osman bey doğrudur babamın 96 yapımı 16 ga huğlu 104A modeli var yıllardır o tüfeklen av yaptım son zamanlarda fişek sıkıntısı ve manevi değerinden fazla götürmez oldum yine abimin 2008 yapımı 104A modeli var on dada sıkıntı yok . Bir diğer abim 2018 yılında 200A modeli özel yapım tüfeği var o tüfekte 40 cm alt atıyor 3 defa tamiri gitti değişen bir şey yok affedersiniz eşeklik bende bu sorunu bile bile bende sipariş verdim sıkıntı bu tüfekler özel yapım standartlardan biraz daha özenilmesi gerek elimizdeki eski tüfeklere güvenerek aldım bu tüfeği sonuç ortada bakalım huğlu nasıl bir çizecek merakla bekliyorum
-
Yıl 2052 aradan otuz sene geçmiş .İnsanlık Mars gezegenine üs kurmuş zaman yolculuğu planlamaları yapmakta .Kıtalar arası uçak yolculukları artık yapılmıyor .Stratosfer katmanına kadar yükselip hızlı düşüşler ile kıtalalar arası yolculuk 1-2 saatlere inmiş.Geneli olarak fabrikalarda nerdeyse tüm endüstriyel ürünler el değmeden robotlar ile üretiliyor.İnsanlık çoğu hastalığı gen haritasından çıkardığı için şimdilerde bilinen birçok hastalık unutulmuş.Bu yıllarda halen avcılığı sürdürebilen yurdum avcısı yerli bir marka tüfek ile Ava gidiyor geleneksel tarzda bir çifte önüne çıkan ilk Ava atış yapıyor..o da ne ?
Av yaralı düşüyor her tarafı kan içinde ..Hemen Konya’dan tüfeği yapan ustayı arıyor.Usta diyor ki tüfeği bana gönder bi bakalım .Tüfek deneniyor ve 30 cm üst atıyor ve dağılımı kötü .Hemen namlu değiştiriliyor.Karşı ödemeli avcıya gönderiliyor.Avcı dedesinin bir zamanlar keklik avladığı 2022 Li yıllarda ki meraya. Gidiyor Şansına artık iyice azalmasına rağmen karşısına bir keklik çıkıyor .Atıyor ama tüyden başka bir şey ele geçiremiyor.Bir deneme daha yapıyor ,,yook tüfek bu sefer sağ atıyor .Fabrikayı arıyor ustaya soruyor .Usta diyor ki senin dipçik ayarın uymuyordur….😐
Aradan beş sene geçiyor insanlık Samanyolu galaksisinde yaşama uygun bir gezegen buluyor.Yıl 2057 bizim Avcı hala dedesinden dinlemiş olduğu o keklik avını yapamamış bir durumda sadece hayal kuruyor…..
yerli tüfek sanayimiz bu şekilde devam ederse anlattığım bu mizahi hikaye elbet gerçek olacak.
Selamlar saygılar
-
Yıl 2057 bizim Avcı hala dedesinden dinlemiş olduğu o keklik avını yapamamış bir durumda sadece hayal kuruyor…..
yerli tüfek sanayimiz bu şekilde devam ederse anlattığım bu mizahi hikaye elbet gerçek olacak.
Selamlar saygılar
Doğan abi anlattığın mizahi hikaye yıl 2057 değil bizzat 2019- 2022 birebir benim başımdan geçen gerçek olaylar abartı değil çok güzel tarif etmişsiniz elinize sağlık . Forumda gördüğüm bir kaç çok fazla değil bir elin parmaklarını geçmez firma var müşteri odaklı onlarda değişmeler inşallah hani ticarette herkesi memnun edemezsiniz etmek zorunda değiller lakin benim durumum memnuniyetle bir alakası yok tüfek tam merkezli vurur lakin ben vuramam tam derim bu tüfeği kim kullanırsa kullansın aynı sonucu verecek 2 defa 71 namlusu değişti üstüne birde ben ücretli 76 namlu yaptırdım sonuç aynı tüfeğin üst sağ sol atma problemi için gönderiyom tüfek geldiğinde sorun giderilmiş lakin grupman dağılımı buzuluyor orasını yapıyorlar bu sefer başka bir arıza çıkıyor hani tüfeği satayım desem bu şekilde satmak hiç ama hiç doğru olmaz ava gideyim dersem sonuç belli fabrikaya gitse oda belli bir tüfek alayım desem fiyatlar almış başını gitmiş bir çemberin dışına çıkamıyok.
-
Doğan beye katılmamak elde değil. Ama biz avcılar da maalesef bu forumdakileri hariç tutarak söylüyorum çok bilinçli değiliz. Kimse tüfeğinin sağ sol atıp atmadığını denemiyor. Yeni tüfek alanlara örneğin POI testi yap bak bakalım hemen işletme diyorum ruhsata. Üstüne bir de kötü oluyorsun. Neymiş tüfek sağ sol atmazmış, açı ayar puluyla halledilirmiş vs. Bendeki armsan 40 gün fabrikada kaldı. Sol atıyor. 40. Günde usta bozuntusu ile kavga dövüş tüfeği yollattık. Hiçbir şey yapmamış. Açı ayar pulu takmış. Geldiği gün söktüm açı ayar pulunu. Sol atıcılar için olan pulu takmış beni benden daha iyi biliyor sanki. Test ettim bariz sol atmaya devam ediyor. Göndermedim tekrardan. Gerek yok iyice sinir bozmaya. Slug namlusunu kullanacam. Umudu kestim. Özetle bir halt olmaz yerli sanayiden çünkü biz avcılar tüfek alırken seçici değiliz. Şekle şemale bakarak tüfek alınmaz. Ben o hatayı yaptım şimdi tüfek elimde kaldı.
-
Özetle bir halt olmaz yerli sanayiden çünkü biz avcılar tüfek alırken seçici değiliz. Şekle şemale bakarak tüfek alınmaz. Ben o hatayı yaptım şimdi tüfek elimde kaldı.
Mehmet bey çok haklısın endüstrileşme nin artması el emeğinin azalması daha fazla üretim politikası gibi bir çok neden buralara geldi yabancı Avrupa markalarda da aynı politika var onlarda da sorun çıkıyor çıkmıyor değil lakin bizim yerli firmalara göre oranlar çok düşük tamam anladık endüstriyel oldun her şeyi makinalar yapıyor bari şu tüfekleri kullanıcıya ulaşmadan bir test eden yok mu illa kullanıcı mı test edecek kullanıcı tüfeği aldı lakin 2 yıl hiç kullanmadı 2 yıl sonra ava gidiyor eve boş dönüyor test ediyor tüfek alt atıyor fabrikaya servise gönderiyor servis kundak ölçüleri uymuyor diyor kundak değişiyor bu sefer sol atıyor otomatik te açı ayar puluylan yaptın ya kırma tüfeklerde ne yapacak . Kullanıcı sıfır aldığında ruhsata işletmeden denese bile av bayi fatura kestik diyor topu kullanıcıya atıyor faturayı iptal etmek çok zor bir şey değil lakin kendisi uğraşmak istemiyor yine olan kullanıcıya oluyor.
-
Talat bey açı ayar pulu sol atan tüfeğe çare olmaz. En azından ben böyle biliyorum. Tüfeğin yüze gelimini kolaylaştırmak için açı ayar pulu. Onlar müşteriyi kandırma taktiği. Armsandan ümidi kesince yeni tüfek için bayiye dedim ki test edicem. Başta kabul etmedi. Fatura iptali falan olmaz dedi. Almıyorum deyip çıkınca emniyeti aradı. Emniyet olur deyince bu son aldığım Özkanları denetmeye müsade etti. Defalarca tembihledi beni deneyerek aldığını kimseye deme diye. Sonra ağzından baklayı çıkardı. Ben de biliyorum benim dükkanımdaki tüfeklerin yarısı merkezli atmıyor ama her bayide durum aynı biz napalım tüfek satamayız öbür türlü diyor.
Hadi aldık denemeden arızalı çıktı. Sizde de aynı durum var bende de. Huğlu yılların firması. O tüfeğin sorunu halletmesi gerekirdi. Armsan dediğiniz firma da çoğu kişi tarafından iyi bilinen firma. Ama malının arkasında da durmuyorlar. Yoksa herkes hata yapar bişey dediğim yok. Siz yine iyi sabretmişsiniz. Ben 2. kez bile yollamam. Sizin tüfeğinizin şimdiye kadar çoktan yenisi ile değişmesi gerekirdi normal bir ülkede yaşıyor olsaydık.
-
Fabrikaya ilen av bayisi anlaşmalı gibi biri denemiyor diğeri denettirmiyor sattıktan sonra gönder fabrikaya hallederler deyip işin içinden çıkıyor fatura nasıl da iptal olmazmış üzerine iptal yazıp muhasebeci ye veriyorsun bitti bukadar basit kimi kandırıyorlar olan kullanıcıya . Huğlu tercih etmem eski tüfeklerini kullandım ve memnun kalmadım ve halen kullanılıyor birde 100 yıllık marka deyip aldık . Gerçekten bu konuda çok sabırlı davrandım lakin yeni 76 namluda da sıkıntı çıkınca artık sesim çıksın dedim burdan hiç bir kimseyi bir yöne yönlendirmek istemiyom lakin ustalardan hem yardım istedim yeni tüfek alacak arkadaşlarda kesinlikle denemeli diyorum
-
iyi geceler sayın forum üyeleri gece gece uyku tutmadı tüfeğim deki sorun yüzünden uyuyamadım bir tüfek yüzünden uyunmaz mı diyebilirsiniz gerçekten durum bu siz ustalardan yardım istiyorum.
2019 yılında Mehmet Yayla ustaya huğlu pusula av bayisine 202B modeli 71 namlu 1/3 fix şok yanyana çifte kırma tüfeği siparişi verdim yaklaşık 3 ay sonra Nisan ayında tüfeğim elime ulaştı tüfeği ilk incelememde sol namlu fişek yatağının 10 cm ilerisinde namlu dış yüzeyinde şişlik vardı ve namlu bazı bölgelerinde boya kalkması vardı tüfeğimi hemen fabrikaya gönderdim.
Tamir servisi yetkilisi Mustafa bey şişlikten dolayı namlu değişimi olacak dedi bende tamam en kısa sürede yapılsın dedim yaklaşık 40 gün sonra tüfeğim tamirden geldi 37 metreden grupman dağılımı testi yaptım dağılımlar çok güzeldi fakat atış sonrası tüfeğimi temizlediğimde sol namlu içinde yaklaşık 5 cm kadar krom kopması mevcuttu sadece 32 gram 7 no fişek attım tüfeği 2.defa fabrikaya gönderdim servisteki Mustafa bey namluda krom kopması olmuş kromlayıp göndereceğiz dedi bende olur dedim 1 ay sonra tüfeğim av sezonuna anca yetişti namlu içi krom lanmış sıkıntı yok gibiydi.
Av sezonunda yaptığım avlarda kuşların bir çoğu ya yaralı düşüyor yada yaralı gitmesi üzerine sezon sonu 37 metreden dağılım testi yaptım tüfek sağ üst atıyordu kromlanmaya gitmeden böyle bir sorun yoktu .
Tüfeği 3.kez fabrikaya gönderdim Mustafa bey beni aradı namlu bandında sorun olduğunu bandı söküp tekrar kaynataçağız dedi 2 ay sonra tüfeğim geldi tekrar 37 metreden dağılım testi yaptım sağ atma sorununu çözmüşler lakin üst atma halen vardı ve grupman dağılım yüzdeleri çok düşmüştü aynı fişek ilen deniyordum artık bu namlu canımı çok sıkıyordu bunlan ava gidmek içimden gelmedi sorunlar bitmiyordu bu yüzden ücretli yeni 76 cm 1/3 fix şoklu yeni namlu yaptırmak istedim hemde 71 namluyada tekrar baksınlar diye tüfeği 4.kez fabrikaya yolladım servisten Mustafa bey beni aradı yeni ücretli 76 namlu yapılacak, 71 namluyada baktık oda değişim olacak dedi bende tamam dedim 4 ay sonra tüfeğim geldi av sezonunun yarısı geçmişti tüfek elime geçer geçmez 76 namlu ilen ava çıktım lakin büyük bir hayal kırıklığı tüfeği açıp fişekleri koyduğunda namlu açma mandalı kapanmıyordu fişek yatağında sıkıntı vardı o gün av bile yapamadım tefeğimi bir sonraki gün 76 namlusu ilen 5.kez fabrikaya gönderdim 1 ay sonra av sezonu bitince geldi işlerimden dolayı deneyemedim bu av sezonunda özellikle 76 namlu ilen ava gittim kuşlar ya yaralı düşüyor yada yaralı gidiyordu geçen 37 metreden dağılım testi yaptım 76 namlu yaklaşık 40 cm üst atıyor, 71 namlu merkezi atıyor sol 1 fix şok normal , sağ 3 fix şok 4 şoktan daha fazla dağıtıyor 3 yıldan beri bu tüfek yüzünden doğru dürüst av yapamadım 71 namlu işe yaramaz dedim 76 namlu yaptırdım değişen bir şey yok başkada tüfeğim yok bu zamanda yeni tüfek almakta zor böyle bir sıkıntının mağduriyetin içindeyim huğluya hiç yakışmıyor hiç denemiyorlarmı anlamadım gitti ne yapmalıyım ustalar tüketici hakemine baş vursam nasıl olur sonuç olumlu çıkarmı çıkarsa ücret ödemesi ne kadar olur tüfeği 6.kez göndersem aynı sorundan 4. defa komple değişim yeni bir tüfek yaparlarmı yapmaları doğru değilmi gerekirse Naci Tanık başkanlada görüşeceğim siz ustalardan yardım istiyorum.
Ekip aynı mehmet yayla ve mustafa bey :) Kuzenim adanadan konyaya gitti, babasından kalan 76 namlu çifteye ölçüsüne göre kundak yaptırmak için, birde 103 fe sıfır sipariş verdi, tüfekler aylar sonra geldi, ölçüler yanlış yapılmış :) poze bariz alt atıyor, geri gitti,
poze garanti kapsamında değişti, çiftenin kundak yılan hikayesine döndü mehmet yayla bey başka yerde yaptırmış sanırım, mustafa bey kundak parası tekrar istiyor derken 18 ay çifte gelmedi :) pozede birinci fişek sıkılınca tüfek emniyeti kapatıyor ikinciyi sıkamıyorsun vs. vs. 3 yıl geçti, olay mahkemeye taşınıyordu ki mustafa bey halletti bir şekilde tüfekler geçen ay geldi.
Eskiden kalan ismini bitirmek için de elinden geleni yapıyor.
Yerlide Kral markasınında eskiden kalan kötü bi izlenimi var, ben krala yedek namlu için tüfek gönderdim, 6. gün tüfeğim elimdeydi, kargoda kundağım kırılmış saolsun hulisi bey diye bi arkadaşla görüştüm onuda yapıp yolladı, servis hızı müşteriye yaklaşım çok iyi, en azından muhatabın var karşında, huğlunun da adı var işte
-
Taşkın bey hikayeler hikayedeki şahıslar aynı aslında hikaye demiyelim gerçekler , bundan 6-7 yıl öncesinde huğlu benim nazarımda çok değerli bir yerli markaydı lakin benim ve abimin
tüfeklerimizdeki çıkan sorunlar servise defalarca gitmesine rağmen bir türlü çözülmemesi çok farklı bir noktaya getirdi anlamadığım bir tüfeği sorunsuz üretmek bukadar zormu veya çıkan sorunu çözmek , çözmek istemiyorlar mı ? Müşteri memnuniyeti kalmamış gibi başkan Naci bey şuan Amerika daymış sadece sonkez onunla görüşeceğim olumsuz olursa ya kaldırıp atacağım bir tarafa yada tüketici hakemine başvuracağım.
-
Doğan beye katılmamak elde değil. Ama biz avcılar da maalesef bu forumdakileri hariç tutarak söylüyorum çok bilinçli değiliz. Kimse tüfeğinin sağ sol atıp atmadığını denemiyor. Yeni tüfek alanlara örneğin POI testi yap bak bakalım hemen işletme diyorum ruhsata. Üstüne bir de kötü oluyorsun. Neymiş tüfek sağ sol atmazmış, açı ayar puluyla halledilirmiş vs. Bendeki armsan 40 gün fabrikada kaldı. Sol atıyor. 40. Günde usta bozuntusu ile kavga dövüş tüfeği yollattık. Hiçbir şey yapmamış. Açı ayar pulu takmış. Geldiği gün söktüm açı ayar pulunu. Sol atıcılar için olan pulu takmış beni benden daha iyi biliyor sanki. Test ettim bariz sol atmaya devam ediyor. Göndermedim tekrardan. Gerek yok iyice sinir bozmaya. Slug namlusunu kullanacam. Umudu kestim. Özetle bir halt olmaz yerli sanayiden çünkü biz avcılar tüfek alırken seçici değiliz. Şekle şemale bakarak tüfek alınmaz. Ben o hatayı yaptım şimdi tüfek elimde kaldı.
çok büyük hata yapmışsınız garanti kapsamındaysa tüfeği tek seferde iade kararı aldırabilirdiniz hatta fazla vakit geçmediyse hala böyle bir imkanınız var bir ürünün serviste kalma süresi 20 iş gününü geçemez geçerse tüketici ürün iadesi ve parasını geri alma hakkına sahip olur...
-
çok büyük hata yapmışsınız garanti kapsamındaysa tüfeği tek seferde iade kararı aldırabilirdiniz hatta fazla vakit geçmediyse hala böyle bir imkanınız var bir ürünün serviste kalma süresi 20 iş gününü geçemez geçerse tüketici ürün iadesi ve parasını geri alma hakkına sahip olur...
Abdullah bey merhaba ben durumun bu aşamaya geleceğini hiç tahmin edemedim. servis kayıtlarına bakabilirler her göndermem 20 iş gününü geçmiştir ben yine sesimi çıkarmadım çünkü huğlunun benim yanımda yeri ayrıydı her defasında olumlu baktım. Garantisi geçen yıl bitti lakin yeni namluya bir yıl oldu garantisi bitmesine rağmen huğlunun malının arkasında durmasını bekliyorum.
-
geçmiş olsun talat bey umarım sorun çözülür.
yalnız biz tüketicilere de eleştirim olacak bu konularda,ne zaman düzeliriz biliyormusunuz ;
servisi '' malının arkasında duruyor '' diye markaya artı puan vermediğimiz zaman... bu kriter şöyle olmalı ; x markası çok iyi,tüfekleri sorunsuz çalışıyor ve sağlam diye söyleyebildiğimiz zaman... servisi zaten arkasında durmalı bu bir artı değil,yasal zorunluluk!
arz,tüketime ve tüketiciye göre şekillenir...
bu bilinç düzeyine ulaşmadan,daha çok hayal kırıklıkları sinir stres yaşarız.
benim umudum yok,markalara çok kızmıyorum çünkü alıcı alıyor hertürlü mal bu...
-
.. servisi zaten arkasında durmalı bu bir artı değil,yasal zorunluluk!
arz,tüketime ve tüketiciye göre şekillenir...
bu bilinç düzeyine ulaşmadan,daha çok hayal kırıklıkları sinir stres yaşarız.
benim umudum yok,markalara çok kızmıyorum çünkü alıcı alıyor hertürlü mal bu...
iyi dilekleriniz den dolayı teşekkür ederim .
Bu tüfekle ilgili çok fazla sorun yaşasamda bugüne kadar hiç bir yerde konusunu açmadım kimseden yardım istemedim tüketici olarak hatam var haklarım nedir nasıl bir yol izlenir hiç araştırmadım çünkü bu konuda firmaya güvendim tüfeğin ikinci namlusunda da sıkıntı çıkınca artık bir ustalara danışayım nasıl olur diye birazda hatamız burdan geliyor ve şunuda söyleyeyim buna benzer sıkıntı çıkıpta tüfeği bir kenara atan hiç uğraşmayan bir çok insan var .
Evet her marka ürettiği ürünün arkasında elbette durmalı söylediğiniz gibi yasal zorunluluktur lakin elektronik satışı yapan biri olduğum için buna benzer konular başıma geldi bazı firmalar var ürününü tamire gönderiyorum hatası olan parçayı değiştirdiği gibi her parçaları testten geçiriyor ürün kullanıcıya hatasız bir şekilde gidiyor , bazı firmalarda var telefonun ekran hatası için gönderiyom adamlar tutmuş bana şarj yeri sıkıntılı yok sıvı teması olmuş yok bu olmuş kullanıcı hatası var deyip işin içinden çıkıyor müşteriye bunu nasıl tarif edebilirsin ve alakası olmayan bir konu müşteri ilen servis arasında kalmayı hiç sevmiyorum bir daha o markanın malını satmıyorum takı iyi bir firmaya servis hakkını verene kadar iyi bir firma diyebilmek için sizinde dediğiniz gibi malının arkasında durmalı ve en kısa sürede müşteri mağduriyetini gidermeli şunuda söyleyeyim bir telefon markası servisi var isim vermeyeyim servise gönderdiğim bir çok cihazı yenisi ile değiştiriyor kullanıcılar bu durumdan çok memnun kalıyorlar ve her bir cihazda tüfek ücretlerinden daha yüksek .
Bugün beni fabrikadan aramışlar şuan gördüm telefonun kapalı idi yarın tekrar ararlar görüşmeden sonra nasıl bir sonuç çıkacak göreceğiz.
-
Merhaba arkadaşlar bugün beni servisten tekrar aradılar Mustafa bey ilen görüştük forumda konuyu Ömer bey görmüş sağolsun Mustafa beye iletmiş kardeşimizin sıkıntısını hemen giderin demiş . Mustafa Beylen biraz konuştuk kendisi bir ürün 4 defa aynı sorundan servise gelirse ürünün değişimi veya ücret iadesi yapılır dedi tüfek aynı sorundan üç defe servise gitti konuyu tüfeği servise göndermeden forumda paylaştım aynı sorundan 4 defa servise giderse değişeceğini bilmiyordum burada usta abilerden yardım istedim her neyse Mustafa bey ürün değişimi veya ücret ödemesi yapacağız dedi beni huğluya davet etti gelin misafirimiz olun dipçik ölçünüze bakalım dedi ilgisinden dolayı teşekkür ederim benim için sevindirici bir dönüş oldu inşaallah sonuç benim için olumlu sonuçlanır yine ilgilerinden dolayı teşekkür ederim ülkemizde bir çok firmanın geri dönüş yapmadığını biliyoruz huğludan bu davranış beni memnun etti.
-
Merhaba arkadaşlar bugün beni servisten tekrar aradılar Mustafa bey ilen görüştük forumda konuyu Ömer bey görmüş sağolsun Mustafa beye iletmiş kardeşimizin sıkıntısını hemen giderin demiş . Mustafa Beylen biraz konuştuk kendisi bir ürün 4 defa aynı sorundan servise gelirse ürünün değişimi veya ücret iadesi yapılır dedi tüfek aynı sorundan üç defe servise gitti konuyu tüfeği servise göndermeden forumda paylaştım aynı sorundan 4 defa servise giderse değişeceğini bilmiyordum burada usta abilerden yardım istedim her neyse Mustafa bey ürün değişimi veya ücret ödemesi yapacağız dedi beni huğluya davet etti gelin misafirimiz olun dipçik ölçünüze bakalım dedi ilgisinden dolayı teşekkür ederim benim için sevindirici bir dönüş oldu inşaallah sonuç benim için olumlu sonuçlanır yine ilgilerinden dolayı teşekkür ederim ülkemizde bir çok firmanın geri dönüş yapmadığını biliyoruz huğludan bu davranış beni memnun etti.
Sevindim bu kadar yazmamızın bir karşılığının olması ayrıca sevindirici.Yerli ürün bir nevi bizim ürünümüzdür.Biz bu üründen mutlu olamadıktan sonra bizim ülkemiz de tüfek üretiyor diyememek Türk avcısı için acı verici olur.İnşallah her daim kendini geliştiren ve bize yabancı tüfekleri kullanmayı hiç düşündürmeyen tüfeklerimiz olur.
Selamlar
-
Soruna çözüm bulunmasına sevindim zamanında bende yaşadım huğlu poze ile gerçekten çok can sıkıcı durum foruma arızalı tüfekler bölümü açılsın fabrika sorumlusu arkadaşların takibi daha kolay olur :)
-
Sevindim bu kadar yazmamızın bir karşılığının olması ayrıca sevindirici.Yerli ürün bir nevi bizim ürünümüzdür.Biz bu üründen mutlu olamadıktan sonra bizim ülkemiz de tüfek üretiyor diyememek Türk avcısı için acı verici olur.İnşallah her daim kendini geliştiren ve bize yabancı tüfekleri kullanmayı hiç düşündürmeyen tüfeklerimiz olur.
Selamlar
Temennimiz o yönde doğan bey gelişmeler olumlu
Aslında biz avcı olarak çok fazla birşey istemiyok ufak tefek arıza yapmasın yaparsada en kısa sürede çözüme kavuşması bunu gerçekleştirmek zor olmasa gerek
-
Soruna çözüm bulunmasına sevindim zamanında bende yaşadım huğlu poze ile gerçekten çok can sıkıcı durum foruma arızalı tüfekler bölümü açılsın fabrika sorumlusu arkadaşların takibi daha kolay olur :)
Konu benim açımdan çok fazla can sıkıcı oldu yaklaşık 12-14 yıldır 96 yapımı 16 cal huğlu poze kullandım tüfeğim biraz yıprandı benden önce hor kullanmışlar tüfeği bir kenara kaldırıp bu çifteyi aldım lakin 2 av sezonu heba oldu
Satış bölümünden Ömer Sarı bey sağolsun yardımcı oluyor bu gibi iyi niyetli yetkili kişilerin olması müşteri memnuniyeti açısından çok önemli her iki tarafta iletişim anlaşılır oluyor.
Bütün firmaların sorumlu kişilerin foruma gelip takip etmesi çok güzel olur bu konuda bir iki firma şuan sürekli takip ediyor bu da onların müşteri odaklı olduğunu bariz gösteriyor
-
Merhaba arkadaşlar 3 hafta önce gönderdiğim tüfeğimin değişim kararı verildi 1 haftadır hangi modeli alayım özellikleri şöyle olsun böyle olsun bugün anca karar verebildim pazartesi günü tekrar görüşeceğim eski tüfeği ruhsattan düşüreceğim inşaallah yeni tüfeğim sıkıntısız istediğim gibi olur bu konuda Ömer Sarı bey çok yardımcı oldu şahsım adına teşekkür ederim, Tamir bölümünden Mustafa bey her aramama güzel karşıladı dinledi yardımcı olmaya çalışıyor sağolsun sıkıntısız bir tüfek sahibi olurum inşallah tüfek elime ulaştığında artıları eksileri inceleyip paylaşacağım.
-
Talat bey bizde merakla bekliyoruz sonuçları
-
İnşallah bu sefer hayalinizdekine kavuşursunuz malesef huğlu gibi bir firmaya bu tarz haberler hiç yakışmıyor illaki üretm hatasıdır gözden kaçar olabilir ama 4-5 kez fabrikaya tekrar tekrar gönderilen tüfek için gercekten iyi sabretmişsiniz.değişim konusuna gelince bunu siz dile getirmeden onların teklif etmesi gerekirdi yazık gercekten.Gectiğimiz yıllarda çifteyi çok seven bir arkadaşımdada sürekli çift patlatma sorunu oldu tüfek değişti gelen tüfekte yine aynı sorun şimdi kaldırdı evde duruyor öylece.Yazık gercekten sonrada diyorlarki neden yabancıya o kadar para veriyorsunuz
-
Talat bey bizde merakla bekliyoruz sonuçları
İnşaallah güzel bir şekilde sonuçlanır değişim kararı verildi yeni tüfeğin özelliklerini söyledim yapmaya başlıyorlar hayırlısı.
-
İnşallah bu sefer hayalinizdekine kavuşursunuz malesef huğlu gibi bir firmaya bu tarz haberler hiç yakışmıyor illaki üretm hatasıdır gözden kaçar olabilir ama 4-5 kez fabrikaya tekrar tekrar gönderilen tüfek için gercekten iyi sabretmişsiniz.değişim konusuna gelince bunu siz dile getirmeden onların teklif etmesi gerekirdi yazık gercekten.Gectiğimiz yıllarda çifteyi çok seven bir arkadaşımdada sürekli çift patlatma sorunu oldu tüfek değişti gelen tüfekte yine aynı sorun şimdi kaldırdı evde duruyor öylece.Yazık gercekten sonrada diyorlarki neden yabancıya o kadar para veriyorsunuz
Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Normalde de sabırlı birisiyim birde ava ilk başladığım ve yıllarca sadece o tüfekle av yaptım huğlu 16 cal poze halende kullanmaktayım bu tüfekle bir bütün gibiyiz huğlunun benim nazarımda ayrı bir yeri vardı sıkıntı çıksa bile yaparlar dedim her defasında servisteki arkadaş beni dinledi tüfekte ki hatayı buldular en kısa sürede yaparız dediler bende tamam dedim tüfek servisten geliyor bir iki avda sıkıntı yok sonra yine aynı kuşlar yaralı gidiyor baktım bu namludan hayır yok yeni namlu yaptırdım yeni namluda da benzer sorun çıkınca forumda paylaşım yaptım servisi aramadım forumda Ömer bey görmüş onlar beni aradı değişim süreci başladı tüfeği gönderin dediler. huğlunun adına yakışır bir tüfek sahibi olurum inşallah
-
Yıl 2052 aradan otuz sene geçmiş .İnsanlık Mars gezegenine üs kurmuş zaman yolculuğu planlamaları yapmakta .Kıtalar arası uçak yolculukları artık yapılmıyor .Stratosfer katmanına kadar yükselip hızlı düşüşler ile kıtalalar arası yolculuk 1-2 saatlere inmiş.Geneli olarak fabrikalarda nerdeyse tüm endüstriyel ürünler el değmeden robotlar ile üretiliyor.İnsanlık çoğu hastalığı gen haritasından çıkardığı için şimdilerde bilinen birçok hastalık unutulmuş.Bu yıllarda halen avcılığı sürdürebilen yurdum avcısı yerli bir marka tüfek ile Ava gidiyor geleneksel tarzda bir çifte önüne çıkan ilk Ava atış yapıyor..o da ne ?
Av yaralı düşüyor her tarafı kan içinde ..Hemen Konya’dan tüfeği yapan ustayı arıyor.Usta diyor ki tüfeği bana gönder bi bakalım .Tüfek deneniyor ve 30 cm üst atıyor ve dağılımı kötü .Hemen namlu değiştiriliyor.Karşı ödemeli avcıya gönderiliyor.Avcı dedesinin bir zamanlar keklik avladığı 2022 Li yıllarda ki meraya. Gidiyor Şansına artık iyice azalmasına rağmen karşısına bir keklik çıkıyor .Atıyor ama tüyden başka bir şey ele geçiremiyor.Bir deneme daha yapıyor ,,yook tüfek bu sefer sağ atıyor .Fabrikayı arıyor ustaya soruyor .Usta diyor ki senin dipçik ayarın uymuyordur….😐
Aradan beş sene geçiyor insanlık Samanyolu galaksisinde yaşama uygun bir gezegen buluyor.Yıl 2057 bizim Avcı hala dedesinden dinlemiş olduğu o keklik avını yapamamış bir durumda sadece hayal kuruyor…..
yerli tüfek sanayimiz bu şekilde devam ederse anlattığım bu mizahi hikaye elbet gerçek olacak.
Selamlar saygılar
https://m.haberturk.com/yazarlar/guntay-simsek-1019/3404159-concordeun-3-kati-hizli-olacak-istanbul-new-york-1-5-saat
Dediklerim bir bir gerçekleşiyor😊
Yerli tüfek sanayimiz de inşallah bu paralelde yeni teknoloji ve daha iyi kalite kontrol süreçleri ile her geçen gün gelişmeler ile ilerliyordur.
-
Eski seri bir Huğlu çifte almayı düşünüyorum ayriyetten 61 cm bir namlu yaptırmak istesem piyasası ne kadar olur huğluda mı yaptırabilirm yoksa başka ustalar da da yaptırabilirmiyim bir bilgisi olan var mı acaba ?
-
Eski seri bir Huğlu çifte almayı düşünüyorum ayriyetten 61 cm bir namlu yaptırmak istesem piyasası ne kadar olur huğluda mı yaptırabilirm yoksa başka ustalar da da yaptırabilirmiyim bir bilgisi olan var mı acaba ?
huğlu eski seri tüfeklere yedek namlu yapmıyorlar diye biliyorum, 76 namlu süperpozeye zamnında yaptıramamıştım ben. direk fabrikayı arasan daha sağlıklı bilgi alırsın