Gönderen Konu: Hangi PICK UPı tavsiye edersiniz???  (Okunma sayısı 29082 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Ziya ÇOBANOĞULLARI

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 2704
  • Thanked: 1487 times
  • Avın başı rasgele sonu nasiptir.
Ynt: Hangi PICK UPı tavsiye edersiniz???
« Yanıtla #25 : 09 Kasım 2013, 13:47:14 »
Şahin neden 2011 leri tavsiye etmem diyorsun?
Kasanın uzun olmasının ne gibi sakıncası var?
  • Belçika Piper Çakmaklı Çifte(Constantinople-Lazaro Gabay)
  • Çifsan Çsp 555 Süperpoze
  • Sarsılmaz Concorde Yarı otomatik
  • Luigi Franchi Black Magic Yarı otomatik
  • Pietro Beretta S56E
  • Savaşcı Pointer's Altar
Ziya ÇOBANOĞULLARI      A rh +
02.06.1972 Bergama/İZMİR
İkamet : Çandarlı
 

Çevrimdışı Osman Ş.İNCE

  • *
  • İleti: 226
  • AFFETMEK ; İYİ İNSANLARIN İNTİKAMIDIR...
Ynt: Hangi PICK UPı tavsiye edersiniz???
« Yanıtla #26 : 09 Kasım 2013, 16:11:35 »
Şahin neden 2011 leri tavsiye etmem diyorsun?
Kasanın uzun olmasının ne gibi sakıncası var?


abi aslında bi sakıncası yok.sadece görsel olarak biraz tipsiz (bence) birde arazi de falan uzun olması dez avantaj.zaten bu pikapların kasasının tamamını kullananı ben pek görmedim.yani uzun olmasının pek bir artısı yok.ha alınmaz mı alınır.zararı varmıdır.saydığım 2 şeyden yani görsellik ve arazi de kullanmada ki zorluktan başka bir zararı olmaz abi...
« Son Düzenleme: 09 Kasım 2013, 17:02:38 Gönderen: Osman Ş. İNCE »
Osman Şahin İNCE
1985 MERSİN
Çıraklığını yapmadığın işin , Ustalığını yapmayacakmışsın...
 

Çevrimdışı Ziya ÇOBANOĞULLARI

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 2704
  • Thanked: 1487 times
  • Avın başı rasgele sonu nasiptir.
Ynt: Hangi PICK UPı tavsiye edersiniz???
« Yanıtla #27 : 09 Kasım 2013, 17:55:31 »
Çift Kabin segmetinde en az yakıt harcayan L200 dür.
Yine çift kabin segmentinde Euro Ncap çarpışma testlerinde en yüksek güvenlik yüzdesini almıştır.
Şase merdivenli sistemdir darbeyi emer yolcu ya da sürücünün darbeyi minimum hissetmesini sağlar.
Çift hava yastıklıdır.
Kapı içi çelik barları yan çarpışmalarda korur.
Arka koltuklarda diz mesafesi en geniş çift kabindir uzun yolda arkadaki yolcu rahatsız olmaz.
Aerodinamik yapı olarak rüzgâr sürtünme katsayısı en az çift kabin olduğunu da unutmamak gerekir.
Bergama'da yetkili serviste 120 km ile 7-8 takla atmış L200 gördüm pert kaydı için getirmişler.
Araçta bulunan 5 kişiden sadece emniyet kemeri takmayan 1 kişi araçtan fırlayıp ölmüş.
Diğerlerinin burnu bile kanamamış  ;)
Gördüğüm kadarıyla kazalı L200 ün sadece ön cam yerinden çıkmış aracın üstündeydi patlamamış.
Kapı direkleri hiç eğilmemiş ön cam direkleri biraz eğilmiş tavan kısmen çökmüş ama göze batmıyordu.
Bu nedenler bile L200 den vazgeçemem.
11 yıl boyunca 1999 Model L200 kullandım 150000 de sattım.
2011 Eylül ayında 5 aylık 10000 km de ikinci el 2011 Model L200 İnvite Mt aldım.
İlk 10000 bakımını ben yaptırdım ve araca hemen yetkili serviste arkaya camlı kabin taktırdım ve ruhsata işlettim.
Kasa camlı kabin olduğu için mükemmel (araba tavanı ile kabin tavanı aynı seviyede-rüzgâr tutmuyor)
Camlı Kabin sayesinde kabin ağırlığına bağlı olarak arkanın savurma problemi de yok :)
2011 ve sonrası kasa ve şasenin uzun olması bana çok sorun olmuyor.
Her ne kadar esnaf olsamda köylüyüm :)
Hafta sonları bir yerlere gittiğim zaman çok rahatım,evliyim 2 çocuğum var ve eşya bavul vs. çok oluyor .
Malum avcılık var köpek de var :) Kurzhaarımın maşallahı var çok iri :)
Bavul,çanta,eşya,bebek arabası,köpek yuvası vs. bir çok şeyi doldur yürü :)
Üstüne üstlük bütün bunların yanında bazen köyden zeytin,yağ,un,kavun,karpuz bilimum şeylerde getirince başka araç beni taşımaz be abi  :D 
Araç şu an 33000 km'de ve çok memnunum.
Benim kullanma şeklime göre 1 lt mazotla ; Şehir içi 12 km
Şehir dışı 100 km/h geçmemek şartıyla 14 km yol gidiyorum.
Asfaltta binek taksiden konforlu , arazide traktörün gittiği her yere gidebiliyorum daha ne olsun.
İlle de L200  8)  O0 
  • Belçika Piper Çakmaklı Çifte(Constantinople-Lazaro Gabay)
  • Çifsan Çsp 555 Süperpoze
  • Sarsılmaz Concorde Yarı otomatik
  • Luigi Franchi Black Magic Yarı otomatik
  • Pietro Beretta S56E
  • Savaşcı Pointer's Altar
Ziya ÇOBANOĞULLARI      A rh +
02.06.1972 Bergama/İZMİR
İkamet : Çandarlı
 

Çevrimdışı Osman Ş.İNCE

  • *
  • İleti: 226
  • AFFETMEK ; İYİ İNSANLARIN İNTİKAMIDIR...
Ynt: Hangi PICK UPı tavsiye edersiniz???
« Yanıtla #28 : 09 Kasım 2013, 18:02:55 »
Çift Kabin segmetinde en az yakıt harcayan L200 dür.
Yine çift kabin segmentinde Euro Ncap çarpışma testlerinde en yüksek güvenlik yüzdesini almıştır.
Şase merdivenli sistemdir darbeyi emer yolcu ya da sürücünün darbeyi minimum hissetmesini sağlar.
Çift hava yastıklıdır.
Kapı içi çelik barları yan çarpışmalarda korur.
Arka koltuklarda diz mesafesi en geniş çift kabindir uzun yolda arkadaki yolcu rahatsız olmaz.
Aerodinamik yapı olarak rüzgâr sürtünme katsayısı en az çift kabin olduğunu da unutmamak gerekir.
Bergama'da yetkili serviste 120 km ile 7-8 takla atmış L200 gördüm pert kaydı için getirmişler.
Araçta bulunan 5 kişiden sadece emniyet kemeri takmayan 1 kişi araçtan fırlayıp ölmüş.
Diğerlerinin burnu bile kanamamış  ;)
Gördüğüm kadarıyla kazalı L200 ün sadece ön cam yerinden çıkmış aracın üstündeydi patlamamış.
Kapı direkleri hiç eğilmemiş ön cam direkleri biraz eğilmiş tavan kısmen çökmüş ama göze batmıyordu.
Bu nedenler bile L200 den vazgeçemem.
11 yıl boyunca 1999 Model L200 kullandım 150000 de sattım.
2011 Eylül ayında 5 aylık 10000 km de ikinci el 2011 Model L200 İnvite Mt aldım.
İlk 10000 bakımını ben yaptırdım ve araca hemen yetkili serviste arkaya camlı kabin taktırdım ve ruhsata işlettim.
Kasa camlı kabin olduğu için mükemmel (araba tavanı ile kabin tavanı aynı seviyede-rüzgâr tutmuyor)
Camlı Kabin sayesinde kabin ağırlığına bağlı olarak arkanın savurma problemi de yok :)
2011 ve sonrası kasa ve şasenin uzun olması bana çok sorun olmuyor.
Her ne kadar esnaf olsamda köylüyüm :)
Hafta sonları bir yerlere gittiğim zaman çok rahatım,evliyim 2 çocuğum var ve eşya bavul vs. çok oluyor .
Malum avcılık var köpek de var :) Kurzhaarımın maşallahı var çok iri :)
Bavul,çanta,eşya,bebek arabası,köpek yuvası vs. bir çok şeyi doldur yürü :)
Üstüne üstlük bütün bunların yanında bazen köyden zeytin,yağ,un,kavun,karpuz bilimum şeylerde getirince başka araç beni taşımaz be abi  :D 
Araç şu an 33000 km'de ve çok memnunum.
Benim kullanma şeklime göre 1 lt mazotla ; Şehir içi 12 km
Şehir dışı 100 km/h geçmemek şartıyla 14 km yol gidiyorum.
Asfaltta binek taksiden konforlu , arazide traktörün gittiği her yere gidebiliyorum daha ne olsun.
İlle de L200  8)  O0 


aynı fikirdeyiz abi.söylediklerinin tamamına katılıyorum.yakıtta ideal.yakın bir tanıdığım 2 takla attı.emniyet kemeri takılıymış.burnu bile kanamadı.hızda 80 den fazlaydı diyor.başka araç olsa şimdiye helvamı yemiştiniz diyor.gerçekten de çift kabin sınıfının hem alım satımcısı hem kullanıcısı olarak eşe dosta herkese tavsiye ediyorum l 200 ü ...
Osman Şahin İNCE
1985 MERSİN
Çıraklığını yapmadığın işin , Ustalığını yapmayacakmışsın...
 

Çevrimdışı Ziya ÇOBANOĞULLARI

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 2704
  • Thanked: 1487 times
  • Avın başı rasgele sonu nasiptir.
Ynt: Hangi PICK UPı tavsiye edersiniz???
« Yanıtla #29 : 09 Kasım 2013, 18:09:35 »
Önceki L200 üm


Şimdiki L200 üm



  • Belçika Piper Çakmaklı Çifte(Constantinople-Lazaro Gabay)
  • Çifsan Çsp 555 Süperpoze
  • Sarsılmaz Concorde Yarı otomatik
  • Luigi Franchi Black Magic Yarı otomatik
  • Pietro Beretta S56E
  • Savaşcı Pointer's Altar
Ziya ÇOBANOĞULLARI      A rh +
02.06.1972 Bergama/İZMİR
İkamet : Çandarlı
 

Çevrimdışı Osman Ş.İNCE

  • *
  • İleti: 226
  • AFFETMEK ; İYİ İNSANLARIN İNTİKAMIDIR...
Ynt: Hangi PICK UPı tavsiye edersiniz???
« Yanıtla #30 : 09 Kasım 2013, 18:12:57 »
Masallah ikiside cok temizmiş abi.bu arada sonraki aracında 4x2 sanırım...
Osman Şahin İNCE
1985 MERSİN
Çıraklığını yapmadığın işin , Ustalığını yapmayacakmışsın...
 

Çevrimdışı Ziya ÇOBANOĞULLARI

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 2704
  • Thanked: 1487 times
  • Avın başı rasgele sonu nasiptir.
Ynt: Hangi PICK UPı tavsiye edersiniz???
« Yanıtla #31 : 09 Kasım 2013, 20:37:28 »
Osman desem bence daha iyi  :)
Osman Kardeşim evet  aracım 4x2 , 4x4 ün yıllık mtv bedeli bence çok yüksek.
Zaten 4x2 nin diferansiyel sistemi tahnitli.
Yani 2 çeker olmasına rağmen traktörlerdeki patinaj pedalının otomatik hali.
Çekiş yapan tekerleklerden hangisi patinaj yaparsa hareket diğerine aktarılıyor.
Fırsatını bulduğunda 2 tekerlek aynı anda çekiş yapıyor.
Burda dikkat edilmesi gereken nokta 2.ci vitesi kullanmak ve gaza aşırı yuklenmemek.
Bu durum arazide çok işime yarıyor.
Çok mecbur kalmadıkça riskli yere girmiyorum veya ava gittiğim meraya yaklaştımsa  biraz yürüyüş  yapıyorum
  • Belçika Piper Çakmaklı Çifte(Constantinople-Lazaro Gabay)
  • Çifsan Çsp 555 Süperpoze
  • Sarsılmaz Concorde Yarı otomatik
  • Luigi Franchi Black Magic Yarı otomatik
  • Pietro Beretta S56E
  • Savaşcı Pointer's Altar
Ziya ÇOBANOĞULLARI      A rh +
02.06.1972 Bergama/İZMİR
İkamet : Çandarlı
 

Çevrimdışı Mustafa DEMİRTAŞ

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 4867
  • Thanked: 153 times
Ynt: Hangi PICK UPı tavsiye edersiniz???
« Yanıtla #32 : 10 Kasım 2013, 07:56:37 »
toyota hilux un adı bile geçmiyor niyeki o kadarmı kötü...
1968/amasya-istanbul-sarıyer
Hâlıkın dururken mahlûka tapma,
Şeytana uyup da yolundan sapma.(Lâ Edri)

VEFAT ETMİŞTİR
 

Çevrimdışı Osman Ş.İNCE

  • *
  • İleti: 226
  • AFFETMEK ; İYİ İNSANLARIN İNTİKAMIDIR...
Ynt: Hangi PICK UPı tavsiye edersiniz???
« Yanıtla #33 : 10 Kasım 2013, 09:56:32 »
toyota hilux un adı bile geçmiyor niyeki o kadarmı kötü...

aksine o da pikap sınıfında çok iyi Birol abi.konfor olarak ısuzudan önce mitsubishiden sonra gelir bence.hatta benim sıralamam da 1-mitsubishi 2-toyota 3-ısuzu 4-nissan 5-mazda ve ford diye gider.ama hepsinin birbirinden artısı eksisi muhakkak var.içlerinde sadece mitsubishi arka kasanın az zıplamasıyla rakiplerinden bir adım önde.birde içi çok ferah.geniş.yoksa motor teknolojisi olsun , yakıt olsun birbirlerine çok yakınlar.bandrol , yedek parça ,servis ,hepside birbirlerine çok yakınlar.hatta sadece asfaltta binecek olsam toyota bile alabilirim.ama işin içine arazi girerse tercihim mitsubishi olur.hem arazi yollarında insanı sarsmıyor , hemde arazi kabiliyeti rakiplerinden üstün...son olarak şunu diyebilirim ki 4x4 alınacaksa kesinlikle l 200 olmalı ama 4x2 alınacaksa ilk 3 tercihin 3 ünden herhangi birisi olabilir...
Osman Şahin İNCE
1985 MERSİN
Çıraklığını yapmadığın işin , Ustalığını yapmayacakmışsın...
 

Çevrimdışı Mesut KARABEYİN

  • *
  • İleti: 130
  • Thanked: 24 times
  • AVCILIK AVCI SAYFASI
Ynt: Hangi PICK UPı tavsiye edersiniz???
« Yanıtla #34 : 10 Kasım 2013, 10:07:14 »
Volkswagen Amorok u unutmuşsunuz.Konfor dendimi bu aracın yanına yukarıda bahsettiğiniz modellerin hiç biri yaklaşamaz.Asfaltta yol tutuşu mükemmeldir.  Tek olumsuz yanı manuel vitesli olması.
1993 İSTANBUL
(memleket KASTAMONU)

Savaşçı ve süvari hayatımız sayesinde adı yabancıları titreten bir millet olduk.
 

Çevrimdışı Osman Ş.İNCE

  • *
  • İleti: 226
  • AFFETMEK ; İYİ İNSANLARIN İNTİKAMIDIR...
Ynt: Hangi PICK UPı tavsiye edersiniz???
« Yanıtla #35 : 10 Kasım 2013, 10:27:52 »
Amorok 2000 motor olmasından dolayı agır kasasını cok iyi taşıyamadığını duydum.ayrıca otomatik viteside var.birde ikinci el bin ikibin km de bolca var internette.ben amorağa şundan değinmedim.hem kullanmadım.hemde henüz piyasada kendini ıspatlamış bir pikap deyil.bence her marka her sınıftaki aracı iyi yapamaz.kiminin taksisi kiminin kamyonu kiminin minibüsü kiminin de iş makinesi iyi olur.bugün mercedes caddy vari bir araç çıkardı ama bırakın caddyi doblolar kadar bile tutmadı.yani volkswagenin de caddy si passatı cok iyi ama amorok belkide hiç tutmayacak.
« Son Düzenleme: 10 Kasım 2013, 10:29:28 Gönderen: Osman Ş. İNCE »
Osman Şahin İNCE
1985 MERSİN
Çıraklığını yapmadığın işin , Ustalığını yapmayacakmışsın...
 

Çevrimdışı Osman Ş.İNCE

  • *
  • İleti: 226
  • AFFETMEK ; İYİ İNSANLARIN İNTİKAMIDIR...
Ynt: Hangi PICK UPı tavsiye edersiniz???
« Yanıtla #36 : 10 Kasım 2013, 10:34:39 »
Ayrıca pikaplar öncelikli olarak stabilde ve arazide kullanıldığından 1. Öncelik saglamlık ve arazi perfornansıdır.asfalt performansıda önemli ama öncelik arazi.asfaltta zaten otomobil veya jeep tarzı araçlar öncelikli tabi.
Osman Şahin İNCE
1985 MERSİN
Çıraklığını yapmadığın işin , Ustalığını yapmayacakmışsın...
 

Çevrimdışı Ziya ÇOBANOĞULLARI

  • Müdavim Üyemiz
  • ***
  • İleti: 2704
  • Thanked: 1487 times
  • Avın başı rasgele sonu nasiptir.
Ynt: Hangi PICK UPı tavsiye edersiniz???
« Yanıtla #37 : 10 Kasım 2013, 11:35:08 »
Osman Kardeşim ;
Amorok kasa olarak çok hantal ve kaba duruyor,dediğin gibi 2000 motor ama 170 hp.
Ranger çift kabinlerin içinde en çok yakan araç süspansiyon kötü .
Toyota hilux tork olarak bence zayıf.
Elektrikçi olduğum için L200 e malzeme koyup işe gittiğim de oluyor.
Şantiye sahasında L200 ün  2.ci vitesle çıktığı yokuşu arkadaşın toyota hilux 1.ci vitesle çıktı.
  • Belçika Piper Çakmaklı Çifte(Constantinople-Lazaro Gabay)
  • Çifsan Çsp 555 Süperpoze
  • Sarsılmaz Concorde Yarı otomatik
  • Luigi Franchi Black Magic Yarı otomatik
  • Pietro Beretta S56E
  • Savaşcı Pointer's Altar
Ziya ÇOBANOĞULLARI      A rh +
02.06.1972 Bergama/İZMİR
İkamet : Çandarlı