Sn.Akın,
Namlu iç çapının son bölümünde bir genişleme hem patterni hem penetrasyonu olumsuz olarak etkiler..Yeni namlu sistemlerinin pekçoğunda (Tribore,Performer,Steelium Plus,Steelium Pro vb.) şok bağlantı noktasına 10-15 cm kala namlu iç çapı çıkış hızını arttırmak için daraltılmaktadır..Yada standart namlu sisteminde mobil şoka kadar aynı devam etmektedir..
Yalnız her mobil şok- doğrusu tabiki choke ama yaygın kullanımı bu- giriş ağzı aynı modelin pekçok namlu iç çap varyasyonuna uyabilmesi için namlu çapından çok daha geniş yapılır..Bu genişlemeyi geçiş esnasında hissedebilirsiniz..5 cm lik Mobil şoklarda genelde 1 inch daralma mesafesi vardır ve bu uç kısmındadır..7-8 cm lik şoklarda daralma hemen girişten sonra başlar 4-5 cm devam eder ve son 2-3 cm de paralel kesit yeralır..
Eğer genişleme namludan şoka giriş bölümündeyse bu İSTENMESEDE kaçınılmaz bir durumdur..Ama namlu ucuna doğru bir genişleme varsa bu bir sıkıntıdır..
Selam ve saygılarımla..