Bu konuda sizinle tamamen zıt fikirdeyim Suat bey. Nedeninide açıklayayım.
Bir önceki başlığı hatrlarsanız , avcı veya atıcı olarak kendim de dahil çoğunluğun , ava karşı ani reaksiyon gösterirken , genelde tutum hatası yapıldığı , hatalı nişan alındığı ve tüfeğin arkasında sağlam duramadığını belirtmiştim.
Hatalı şok seçimi , ava uygun olmayan gramaj ve saçma boyu seçimi , kirli mekanizma , fişeğin etkin olduğu mesafelerin dışına yapılan atışlar sonucu olumsuz sonucun kullanıcı hatası olduğu için , yapılan sitemlerin üreticiye mal edilmemesi gerektiğini zaten hepimizin malumudur.
Ancak mekanik bir kusur , hatalı bir parça veya uyumsuz bir tasarım söz konusu olduğunda son kuallanıcının yapabileceği bir şeyde yoktur.
Zaten çoğumuz öncelikle tüfeğin dış görünümüne KANIYORUZ. Yakışıklı bir tüfek görünce , fiyatıda uygun olunca , gönlümüzde bu tüfeğe doğru kayınca , internnete okunan bazı şikayet yazılarınıda rahatlıkla göz ardı edebiliyoruz.Taa ki arıza durumunda mevcut arızaya çözüm arayana kadar.
Hangimiz "6 ay kullanırım, bozulursa da atarım " diye tüfek alır ? Bir tüfeğe iyi diyebilmek için mekanik arıza çıkartmadan , ortalama kaç atım görmesi lazımdır. ? Sorunu bir türlü giderilemeyen bir tüfeği satıp kurtulmak çözümmüdür ? Bu durumdaki bir tüfeği satın alan insan için hiçmi vicdan azabı duyulmaz ? Firmanın hatalarına , yanlışlıklarına veya eksikliklerine , son kullanıcı neden katlanmak zorundadır ?
Sizinle zıt görüşlü olduğum hususta budur Suat bey.
Bir ürün aynı sorundan dolayı 6 kez fabrikaya gider mi ?
Bir fabrikada sadece bir usta sorun çözüyorsa diğerleri ne yapıyor ?
Dünya markası olduğu iddia edilen bir frmanın garant kapsamında bir tamiratı yapabilmesi için İllaki birilerinin selamını veya araya aracımı sokmak gerekir ?
Garanti kapsamında bir tamiratı yapmak için "İnternete açılan şikayet başlığını silmek" gibi bir şart öne sürülebilinir mi ? Bu yapılmıyorsa gerekli hizmet verilmez mi ?
Beklediğiniz teknik desteği alamazsanız , "Yerli tüfek şans işi , şansıma küseyim " veya "Adamlar 66 ülkeye ihracat yapıyormuş , büyük firmaymış , işleri çokmuş " diye susup , kaderinize razı mı olursunuz ?
Bir firma türkiye çapımda büyük firmayım , şu kadar ülkeye ihracatım var deyipte , yukardakilerini yapabiliyorsa ve hiç bir şekilde yapılanları düzletme yoluna girmiyorsa , Hiç kusuruma bakmayın Suat bey , Bana göre "REZALET "kelimesi az bile.
Şuna eminim Suat bey , Yönetimdekiler kendi markasıyla alakalı her yazıyı okuyor.Sorularıma yazılı cevap istememinde sebebi budur. Bakalım ne yazacaklar ? Yazbilecek bir şey bulabilecekler mi ?
O başlık kaldırılınca da çok sevinmişlerdir , Buna emin olun.